یائسگی و کاهش وزن را از نظر پزشکی درمان کنید


نویسنده: دکتر شلی مسر ، مدیر پزشکی – کاهش وزن Red Mountain

یائسگی: این کلمه به تنهایی ترس را در قلب بسیاری از زنان از بین می برد. من اغلب بیماران مبتلا به دیوانه های سرخ ، فراموشکار و عصبانی را می بینم که مدام عرق می کنند و دیگر به فعالیت های اتاق خواب علاقه ای ندارند. با این حال ، لازم نیست این مورد باشد. این زمان را می توان با لطف و ایمان گذراند.

درک یائسگی از نظر پزشکی اولین قدم است.

سن واقعی یائسگی 52 سالگی است ، اگرچه این ممکن است در ابتدا برای برخی و بعداً برای برخی دیگر باشد. علائم آن شامل گرگرفتگی ، نوسانات خلقی ، فراموشی ، مشکل در تمرکز ، مشکل در خواب ، خشکی واژن ، کاهش اشتها ، بی اختیاری ادرار و افزایش عفونت های واژن و مثانه است.

با این حال ، برای بسیاری از افراد نگران کننده ترین علامت افزایش وزن است.

علم پشت یائسگی:

با ورود خون به یائسگی ، عملکرد تخمدان شروع به کاهش می کند. تخمدانها کمتر ماده ای به نام اینهبینین تولید می کنند که معمولاً از ترشح هورمونی به نام FSH در مغز جلوگیری می کند. از آنجا که این فرایند چندان مهار نمی شود ، سطح FSH افزایش می یابد که تخمدان ها را برای تولید استروژن بیشتر تحریک می کند. با گذشت زمان ، این فرآیند فولیکول های تخمدان را می سوزاند و درنهایت باعث کاهش تولید استروژن می شود. با کاهش فعالیت تخمدان ها ، سایر هورمون های تخمدان ، پروژسترون و تستوسترون نیز فعال می شوند.

هنگامی که سطح استروژن کاهش می یابد ، غدد فوق کلیوی با افزایش کورتیزول واکنش نشان می دهند که باعث تجمع چربی به ویژه در اطراف شکم می شود. با کاهش گردش استروژن ، چربی سوزی نیز کاهش می یابد که این امر باعث از بین رفتن چربی می شود.

مشکل اصلی این سطوح پایین هورمون چیست؟

تغییرات در سطح هورمون ها نه تنها به علائم یائسگی کمک می کند ، بلکه در توضیح اثرات افزایش وزن در این مرحله از زندگی نیز مهم است.

احساس سوزش باعث کاهش استروژن و تستوسترون در مقابل غده فوق کلیوی خسته می شود و همچنین باعث می شود احساس خستگی کنیم. در نتیجه ، اغلب وقتی این روند را طی می کنیم ، بی حال تر می شویم. علاوه بر این ، تستوسترون برای تحریک و حفظ توده عضلانی ، که یک بافت فعال متابولیک است ، مورد نیاز است.

کاهش سطح استروژن و تستوسترون در حال حاضر منجر به تغییر در ترکیب بدن ما در چربی بیشتر و ماهیچه های کمتر می شود.

یکی دیگر از پیامدهای کاهش استروژن و تستوسترون ، افزایش مقاومت به انسولین است. وقتی بدن ما نسبت به انسولین مقاوم است یا کمتر به آن واکنش نشان می دهد ، بدن ما گلوکز مورد استفاده خود را دریافت کرده و آن را به صورت چربی ذخیره می کند.

برخی از زنان با علائم عدم تحمل در دوران یائسگی زندگی می کنند و اندام لاغر خود را حفظ می کنند. چه طور ممکنه؟

یک ایده خوب این است که با وزن طبیعی وارد دوران یائسگی شوید و رژیم ورزشی خود را حفظ کنید ، زیرا مطالعات نشان می دهد که زنان لاغر و فعال تمایل دارند علائم یائسگی کمتری را تجربه کنند. آنها همچنین به راحتی می توانند وزن خود را حفظ کنند. بنابراین ، اگر به زمان یائسگی نزدیک نمی شوید ، این زمان مناسبی است تا مطمئن شوید که سبک زندگی سالمی دارید و بدن خود را به سمت وزن سالم خود می برید.

برای کسانی که این مراحل را طی می کنند یا آن را به پایان رسانده اند و افزایش وزن بیشتری را تجربه می کنند ، لطفا امید خود را از دست ندهید. با انجام مراحل زیر می توانید محیط هورمونی خود را از نظر کاهش وزن و نگهداری بهبود بخشید:

1. برنامه کاهش وزن پزشکی را شروع کنید جایی که ارائه دهندگان می توانند بر اساس نیازهای فردی شما با شما همکاری کنند. RM3® یک برنامه جامع است که به زنان کمک می کند تا در این مرحله تحولی وزن خود را کاهش دهند تا سریع و م loseثر وزن خود را کاهش دهند.

2 به دلیل افزایش مقاومت به انسولین ، کاهش مصرف کربوهیدرات زیرا قندها و نشاسته ها به کاهش ذخیره چربی کمک می کنند. بسیاری از ما متوجه شده ایم که این بیسکویت در 20 سالگی روی ران های ما بسیار تیز به نظر می رسد. کربوهیدراتهای بیشتری را با پروتئین چربی و سبزیجات تازه جایگزین کنید.

3. ورزش کنید! اطمینان حاصل کنید که برنامه ورزشی شما شامل تمرینات قدرتی و همچنین تمرینات قلبی برای افزایش توده عضلانی شما باشد.

4. از مکمل ها استفاده کنید مقاومت RMبه این محصول با کاهش میزان گلوکز که به ذخایر چربی تبدیل می شود به بدن در مبارزه با مقاومت به انسولین کمک می کند. مزایای کنترل هوس دیابت ، افزایش آزادسازی انرژی و کاهش استرس و اضطراب را دارد.

5- هورمون درمانی را در نظر بگیرید. ما هورمون های بیوانتیک را برای کمک به بازگرداندن سطح شما توصیه می کنیم. مطالعات افزایش وزن با هورمون درمانی با هورمون درمانی را نشان نداده اند زمانی که وزن آب بسیار زیاد است و بافت سینه رشد می کند. هورمون ها می توانند به بهبود حساسیت به انسولین برای مقابله با اثرات ذخیره چربی انسولین بیش از حد کمک کنند.

6 از مکمل RM Resveratrol استفاده کنیدبه RM Resveratrol یک مکمل ضروری برای هر کسی است که می خواهد با آثار bunting مبارزه کند. این یک آنتی اکسیدان قوی است که به بدن در مبارزه با رادیکال های آزاد کمک می کند که می تواند خطر بیماری هایی مانند سرطان و بیماری های قلبی را کاهش دهد. همچنین به تحریک متابولیسم و ​​کاهش التهاب در بدن کمک می کند. التهاب با افزایش وزن ارتباط دارد.

7. DHEA را مصرف کنید. این مکمل در دفاتر ما موجود است. DHEA محصول غده آدرنال است که سپس به تستوسترون و استروژن تبدیل می شود.

همانطور که می بینید ، یائسگی می تواند با موفقیت پذیرفته شود. وقت آن رسیده که او را کنار بگذارید و ادامه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *