یک غذای سالم و مفید برای شما تناسب اندام کندی


علی رغم آنچه ممکن است شنیده باشید ، شکل گیری کالری به راحتی کالری نیست. نوع کالری دریافتی مهم است ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیر زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی ، و همچنین سلامت قلب ، هضم مناسب و آنچه ما “سلامت کلی” می نامیم ، دارد. پس از آن متوجه شدیم

این که آیا شما علاقه مند به ثبت نام در یک برنامه تناسب اندام شرکتی هستید یا به دنبال راه هایی برای بهبود سلامتی و سلامتی شخصی خود هستید ، در اینجا چند غذای عالی است که باید در رژیم غذایی خود لحاظ کنید:

1. زغال اخته ، زغال اخته و توت سیاه (در میان دیگران)

تحقیقات نشان داده است که برای حفظ سلامت بدن خود ، به آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات ضد التهابی که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماری هایی که به مرور زمان شایع تر می شوند ، نیاز دارید.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، بنابراین باید در رژیم غذایی شما به وفور وجود داشته باشد.

2. نان و غلات سبوس دار

اگر قصد دارید ورزش کنید ، بدوید یا کالری بسوزانید ، باید از اراده لازم برای انجام این کار اطمینان حاصل کنید. این به معنی مصرف کربوهیدرات است ، اما نوع کربوهیدرات مصرفی مهم است.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و غلات سبوس دار حاوی کربوهیدراتهای متنوعی هستند که توانایی ورزش شما را در طول زمان حفظ می کنند و به عنوان یک مزیت ، حاوی فیبر برای حمایت از سلامت متابولیسم هستند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

وقتی بدنبال منبع پروتئین هستید ، نمی توانید بهتر از ماهی قزل آلا باشید. علاوه بر مکمل های امگا 3 برای حمایت از سلامت قلب و آمینو اسیدها برای کمک به رشد ماهیچه ها ، عادت به خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و رفاه شما تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه در رژیم غذایی گیاهخواری باشید و چه سعی کنید منابع پروتئینی خود را ترکیب کنید ، لوبیا و آجیل غذاهای غنی از پروتئین زیادی ارائه می دهند.

لوبیا سیاه همه کاره است و در برگر ، پرکن و غذاهای جانبی استفاده می شود. نخود را می توان در هوموس ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

در حالی که غذاهای چرب زمانی بعنوان یک محصول جانبی در نظر گرفته می شدند ، از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای چرب اشباع نشده برای رژیم غذایی ما ضروری هستند.

آووکادو منحصر به فرد است زیرا دارای 77 درصد چربی 77 سینه است – این همان چیزی است که مسئول بافت خامه ای میوه است.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر اهل سالاد خواری نیستید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی ها یا آب میوه ها برای افزودن ویتامین های روزانه که به شما احساس فوق العاده ای می دهند ، استفاده کنید!

برای ایجاد یک سبک زندگی سالم از غذا استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و تناسب اندام بیش از ورزش و کاهش وزن است ، آیا شما را مجبور می کند در مورد راه هایی برای بهبود شیوه زندگی خود متفاوت فکر کنید؟

در Kennedy Fitness ، توصیه های تغذیه ای که ارائه می دهیم نه تنها به این دلیل است که ما یکی از معتبرترین برنامه های تناسب اندام شرکتی را در South Jersey داریم ، بلکه مهم است بدانید که می توانید آنچه را که باید در بدن نگه داشته شود ، حفظ کنید. به



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *