تاپینگ های سوپ ملیسا که دوست خواهید داشت



به عنوان یک عاشق سوپ که به خود اعتراف می کند، همیشه به دنبال راه هایی برای اضافه کردن طعم، ترد و هیجان اضافی به سوپ خود هستم. بنابراین در اینجا 5 روش وجود دارد که می توانید روش خود را تقویت کنید:

1. کروتون هالومی: از نظر فنی “کروتون” نیست، زیرا هیچ نانی در کار نیست، اما اینها مکعب های خوشمزه ای از هالومی سرخ شده ترد هستند. به سادگی خرد کنید، در کمی کره یا روغن سرخ کنید و به میزان ترد دلخواه بپزید. دستور غذا را دریافت کنید.

2. یک نم نم نم نم باران در یخچال ایجاد کنید: هر گونه سبزی یا برگ‌های سالاد باقی‌مانده‌ای که نیاز به عشق دارد را با مقداری روغن زیتون، سرکه یا آب لیمو و کمی نمک در مخلوط‌کن بریزید و روی آن بریزید. این دستور غذا را امتحان کنید.

3. مقداری سبزیجات را تفت دهید: بسته به سوپی که درست می کنید، ممکن است دوست داشته باشید کمی از آنچه را که استفاده می کنید برای بافت و طعم نهایی در بالا تفت دهید. من عاشق برشته کردن کلم پیچ یا هر برگ گل کلم دور ریخته شده برای ترد اضافی هستم. این را امتحان کن.

4. یک قطره روغن زیتون/ماست/کفیر: من عاشق اضافه کردن چرخش های اضافی به سوپ هایم هستم و به خصوص ماست یا کفیر را با روغن زیتون فوق بکر در بالا دوست دارم. خامه ای بیشتر و حتی طعم بیشتر.

5. مقداری دانه یا آجیل را خشک کنید: به سادگی مخلوط یا دانه‌ها/آجیل‌های مورد علاقه‌تان را در تابه‌ای خشک روی حرارت ملایم برشته کنید و به زمانی که شروع به «پک زدن» یا قهوه‌ای شدن می‌کنند گوش دهید. سپس آنها را از روی حرارت بردارید و به سوپ خوشمزه خود اضافه کنید.

برای راهنمایی‌ها و ترفندهای بیشتر برای خوشمزه‌تر کردن غذاهایتان و راه‌هایی برای استفاده از چیزهایی که در خانه دارید، چرا در اینستاگرام من به‌روز نباشید. @melissa.hemsley یا به وب سایت من سر بزنید www.melissahemsley.com

یا ممکن است دوست داشته باشید دستور العمل های سوپ تسکین دهنده را کشف کنید اینجا.