30+ ایده ناهار سالم برای نوجوانان در خانه


آیا برای یک ناهار سالم برای نوجوانان به ایده نیاز دارید؟ در اینجا الهام بخش شماست!

ناهار برای هر کودکی می تواند دشوار باشد. اما یک ناهار برای نوجوانان ، با اشتیاق برای رشد و یک برنامه شلوغ ، می تواند شما را دوباره به فکر چیپوتل بیاندازد. من از شما الهام می گیرم ، آیا نوجوان شما برای تعطیلات تابستانی یا زمستانی در خانه است – یا فقط برای ایده های آخر هفته به ایده نیاز دارید.

از اینجا شروع کنید: ناهار سالم برای نوجوانان چیست؟

  • مواد مغذی رضایت بخش: پروتئین و چربی به ناهار کمک می کند تا قدرت خود را حفظ کند
  • چندین گروه محصول: برخی از کودکان (مانند من) به سمت غذاهای نشاسته ای کشیده می شوند. نشاسته ای مانند نان و ماکارونی اشکالی ندارد ، اما گروه های غذایی مختلف به فرزند شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را بیشتر دریافت کند (مربوط به: نحوه تغذیه نوجوان گرسنه))
  • میوه ها و سبزیجات: آنها سرشار از فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مهم مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر کودکان (و بزرگسالان!) به اندازه کافی محصول دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای کمک به کودکان (و بزرگسالان) است.
  • بخشی که مناسب آنهاست: هر کودکی متفاوت است. هر روز متفاوت است. به فرزند خود اعتماد کنید که مقدار مناسب غذا بخورد و از محدود کردن یا محدود کردن غذا خودداری کنید.
شیرینی مخصوص پیتزا: ایده های ناهار برای نوجوانان

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های ناهار گرم برای نوجوانان

  • شیرینی پیتزا قدیمی یا پیتزا با نان فرانسوی: روی آن را با نان شیرینی بریده شده یا نان باگت با سس پیتزا ، پنیر و مواد دلخواه آنها بریزید و زیر جوجه های گوشتی یا توستر گرم کنید.
  • ماکارونی منجمد (به عنوان مثال تورتلینی یا راویولی): بجوشانید و با سس قرمز در شیشه ها یا روغن زیتون و پنیر پارمزان سرو کنید
  • باقی مانده شام ​​، گرم: آنها را وارد کنید ظروف یکبار مصرف شیشه ای آنها را می توان در اجاق مایکروویو گرم کرد
تخم مرغ در یک سوراخ: ایده هایی برای ناهار برای نوجوانان
  • ماکارونی و پنیر در جعبه یک غذای جانبی یا مقداری سبزیجات یخ زده اضافه کنید
  • سوپ یا چیلی (در فروشگاه یا خانگی خریداری شده است)
  • Quesadilla: تهیه شده با پنیر ، لوبیای سرخ شده ، سبزیجات سرخ شده ، مرغ سرخ شده و …
Quesadilla با سالاد: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • پنیر سرخ شده
  • همبرگر سبزیجات یا سگ گیاه خوار (ما Morningstar را دوست داریم)
  • بوریتو یخ زده (بسته بندی شده یا خانگی))
بوریتو گوشت گاو ، مناسب برای فریزر
  • سیب زمینی پخته: پنیر بخارپز ، چیلی یا سبزیجات در بالا
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل را اضافه کنید

ایده های ناهار سرد برای نوجوانان

  • بشقاب میان وعده
  • ساندویچ با گوشت یا سبزیجات یا بپیچید
  • نان تست آووکادو (یک تخم مرغ سرخ شده را به آن اضافه کنید!)
نان تست آووکادو: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • سالاد ماهی یا ساندویچ با سالاد مرغ
  • PB&J (یا SB & J – آفتابگردان + ژله)
  • هموس + پیتا و سبزیجات (به عنوان مثال هویج و خیار)
  • سبز سالاد: از غذاهای غنی از پروتئین مانند نخود ، کنسرو ماهی تن یا تخم مرغ آب پز استفاده کنید
  • سالاد ماکارونی یا کینوا
  • پیتزای سرد باقی مانده
  • کاسه اسموتی

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان: دستور العمل

در اینجا دستور العمل هایی وجود دارد که شما یا نوجوان خود می توانید برای کل هفته آماده کنید.

ناگتس توفو با سس گوجه فرنگی
سوشی خیار
اشتراک آسان با کوفته

چگونه می توان میوه و سبزیجات بیشتری را برای شام نوجوان تشویق کرد

  • اسموتی میوه (یا جمع آوری نوارها -بسته ها بنابراین برای آنها آسان است که این کار را سریع انجام دهند)
  • سالاد و گوجه فرنگی را روی ساندویچ ها قرار دهید
  • ادامام را در یک میان وعده یا به عنوان یک غذای جانبی قرار دهید
  • ناهار را با یک غذای جانبی یا یک فنجان سوپ سبزیجات میل کنید
  • یک طرف چیپس و سالسا اضافه کنید
  • فنجان میوه های جداگانه و پوره سیب شیرین نشده ذخیره کنید تا بتوانند آن را میل کنند
  • پیشنهاد کنید سیب ورقه شده را به پنیر کبابی یا اسفناج تازه اضافه کنید

ایده های بیشتر برای تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *