5 نکته فوق العاده ساده اما بسیار م healthثر برای سلامت روان


در مورد موضوع HUM که در سپتامبر 2021 برای ذهن اهمیت دارد ، ما نکات بهداشتی ساده ای را برای افزایش تاب آوری و رفاه از طریق مراقبت از خود اختصاص می دهیم.

با ناراحتی؟ استرس؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هرچه استرس زندگی ما بیشتر باشد ، توقف و اطمینان از اولویت دادن به بهزیستی روانی و احساسی مان دشوارتر می شود. با این حال ، سلامت روان به اندازه سلامت جسمانی مستحق مراقبت و توجه است. خوشبختانه به دست آوردن سودهای کوچک برای رفاه راحت تر است.

به خواندن ادامه دهید تا در مورد برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان که ما (و علم!) از آنها حمایت می کنیم ، مطلع شوید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعاً مثر است

در اینجا برخی از نکات مراقبت از خود در مورد سلامت روان ما آمده است.

1. روز خود را با مدیتیشن صبحگاهی آغاز کنید

اگر روز خود را با چرخاندن تلفن ، نوشیدن قهوه و عجله به محل کار خود شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در برنامه روزانه خود تجدید نظر کنید.

برای جایگزینی کمتر دیوانه کننده ، سعی کنید صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده آغاز کنید. به عنوان مثال ، پنج تا ده دقیقه از شروع کوچک استفاده کنید تا از مزایای آرامش بخش و عمیق مدیتیشن استفاده کنید. به جای این که خود را مجبور به مدیتیشن طولانی کنید ، نکته اصلی این است که تمرین مداوم داشته باشید. می توانید مدیتیشن خاموش انجام دهید ، مدیریت را از برنامه دلخواه خود انتخاب کنید ، یا فقط قصد یا بیانیه ای برای کنترل روز خود تعیین کنید. (اعتماد: نوشیدنی صبحگاهی و ایمیل های شما می توانند منتظر بمانند!)

2. راه بروید و صحبت کنید

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، زمانی را برای انجام ورزش پیدا کنید و با قدم زدن با یکی از دوستان یا تماس با او هنگام قدم زدن ، روحیه خوبی داشته باشید. شما نه تنها از افزایش هزینه اوقات فراغت در فضای باز (متشکرم ، طبیعت!) بهره مند خواهید شد ، بلکه از دوز سالم ارتباطات مثبت ، مثبت و پشتیبانی نیز بهره مند خواهید شد.

3. استراحت کنید

PSA: شما باید استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک مسئله واقعی است که توسط سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک پدیده حرفه ای در سال 2019 شناخته شده است. اگر در طول روز کاری خود چند استراحت کوتاه می کنید یا از ورزش بوکس تایم مانند تکنیک پومودورو برای افزایش بهره وری و مدیریت استرس استفاده می کنید ، استراحت برای مراقبت از خود هنگام کار ضروری است.

همچنین ، برای تشویق تعادل بهتر بین کار و زندگی ، حتماً از زمان تعطیلات در صورت داشتن زمان استفاده کنید و به خود اجازه دهید که در صورت نیاز به یک روز سلامت روان بپردازید. مطالعه ای در سال 2012 نشان داد که تعطیلات باعث افزایش کیفیت زندگی می شود ، که هم در حالت ساعت و هم خارج از آن برای شما مفید خواهد بود. (بله ، حتی اگر اقامت باشد.)

4. خوداندیشی برای مراقبت از خود

یکی دیگر از توصیه های مهم بهداشت روان این است که زمان زیادی را برای فکر کردن و آرام شدن اختصاص دهید. در مواقع ضروری مرزها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی برای آرامش و بازیابی من از خواسته های کار ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای گذراندن مسافت اضافی ، ممکن است بخواهید یاد بگیرید که چگونه یک دفتر خاطرات سلف سرویس داشته باشید. ثبت افکار ، ایده ها و افکار خود – اعم از مثبت و منفی – به شما این امکان را می دهد که در آنجا بمانید ، صادقانه خود را محک بزنید و دستاوردها و زمینه های بهبودی خود را در طول زمان ردیابی کنید.

5. استرس را با سازگارکننده ها مدیریت کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روانی شما دارد که نباید فراموش شود. در واقع ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل های ضد استرس که شامل سازگار با مواد شیمیایی مانند ashwagandha و rhodiola rosea است ، افزایش دهید. سازگار کننده ها به انعطاف پذیری بیشتر ذهن و بدن شما در برابر عوامل استرس زا (فیزیکی ، احساسی ، محیطی و غیره) کمک می کند ، بنابراین شما از حمایت بیشتری برای حفظ آرامش ، خونسردی و جمع آوری در هنگام بروز مشکلات برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل سازگاری عالی ارائه می دهد که به غلبه بر استرس کمک می کند: Calm Sweet Calm (به شکل ashwagandha خوشمزه از گیلاس) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

ذات

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر عزیزان) ، آمادگی بیشتری برای مقابله با استرس ، خستگی و … خواهید داشت. بنابراین ، مهم است که اهمیت روش مداوم مراقبت از خود را بشناسید ، زیرا در نهایت ، ذهن شما واقعاً اهمیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *