6 نکته تناسب اندام برای افراد مشغول


چه کارآفرین باشید و چه در بخش شرکتی کار کنید ، همه ما می دانیم که دستیابی به تعادل کامل کار و زندگی چقدر دشوار است.

اگر شما یک حرفه ای شلوغ هستید ، این احتمال وجود دارد که بیشتر روزهای شما یا در محل کار سپری شود یا از خانه به دفتر بروید و بالعکس. کار خوب برای موفقیت بسیار خوب است ، اما تعهد روزانه به سلامتی و شیوه زندگی امروز شما در زندگی بعدی نتیجه خواهد داد.

در اینجا چند راه برای حفظ سلامت و شیوه زندگی خود با وجود برنامه شلوغ وجود دارد:

1. روز خود را دنبال کنید

ما همیشه بهانه ای داریم که مشغول آشپزی یا ورزش زیاد هستیم ، اما با نظارت بر روز خود و نحوه گذراندن آن در پنجره 30 تا 60 دقیقه ای شروع کنید. به طور شگفت انگیزی ، تمام وقت اضافی را برای انجام یک تمرین 30 دقیقه ای یا چند جلسه برنامه ریزی وعده غذایی از چند هفته قبل در اختیار خواهید داشت. یاد بگیرید که زمان خود را در اولویت قرار دهید و قادر خواهید بود به تمام اهداف خود برسید.

2. خواب را ترجیح دهید

هر شب 7-8 ساعت بخوابید. تحقیقات به این نتیجه رسیده است که کم خوابی ، کم توجهی ، تحریک پذیری و خستگی اولین علل هستند. همچنین مشخص شده است که میزان هورمون استرس کورتیزول در بدن شما افزایش می یابد ، که شانس شما را برای افزایش وزن افزایش می دهد.

3. ورزش خود را در اولویت قرار دهید

حتی اگر این فقط یک دویدن سریع در اطراف بلوک است ، تمرینات ورزشی خود را مانند جلسه اولویت بندی کنید. برای ناهار به ورزشگاه نزدیک دفتر خود بروید یا برای کلاسهای عصرگاهی ثبت نام کنید تا احساس مسئولیت در خود ایجاد کنید.

4. تعیین اهداف و پیگیری پیشرفت

برای حفظ انگیزه برای سلامتی و سلامتی خود ، باید اهداف مشخصی را تعیین کرده و پیشرفت خود را دنبال کنید. چه تعداد باشد یا جلسات ، هفتگی اندازه گیری های بدن خود ، وزن بر حسب پوند ، مراحل انجام شده در هر روز ، تعداد تمرینات در طول هفته و موارد دیگر را ثبت کنید.

5. قبل از غذا برنامه ریزی کنید

اگر حرفه ای شلوغ هستید ، باید تمام هفته در مسیر غذاهای سریع بروید. این نه تنها گران است بلکه برای سلامتی شما بسیار مضر است. عادت کنید که هر هفته قبل از شروع یک هفته کاری شلوغ دیگر ، دسته ای آماده شوید. مقداری مرغ را ترشی کنید و فریز کنید ، برنج و عدس را از قبل آماده کنید تا در یخچال نگهداری شود. برای دسترسی آسان ، برخی سبزیجات را خرد کرده و سفید کنید. هوموس را به صورت آماده بخرید یا خودتان تهیه کنید و هر زمان که حرص و آز شما را آزار می دهد ، آن را به صورت سس خمیری در دسترس خود نگه دارید.

6. هیدراته کنید

برای کاهش وزن و حفظ فرم بدن ، به هر قیمتی از کم آبی بدن خودداری کنید. حداقل روزانه 2 لیتر آب مصرف کنید. همچنین می توانید آب را جایگزین آب میوه های تازه ، اسموتی ، چای های گیاهی و آب سم زدایی کنید.

وقتی مدام با کار بمباران می شوید ، حفظ یک شیوه زندگی سالم دشوار است ، اما با چند مبادله سالم و تصمیم گیری دقیق ، همه اینها ممکن است!

اگر بدنبال سالن ورزشی جدید و راهی برای داشتن انگیزه هستید ، Fitness for 10 را ببینید! ما چندین طرح عضویت را بر اساس موقعیت مکانی شما ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما www.fitnessfor10.com مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *