6 نکته تناسب اندام در پاییز که به شما کمک می کند در مسیر خود باشید


تجملات فصلی؟ نشستن روی کاناپه با یک پتو نرم در 5:30 بعد از ظهر در یک عصر سرد احساس کاملی است. به ما اعتماد کنید ، همه ما با شب ها و فصل های مراقبت از خود سرعت خود را کاهش می دهیم ، اما اهداف تناسب اندام پاییزی خود را فراموش نکنید! به نظر می رسد مراقبت از خود با برنامه هایی که نه تنها به شما کمک می کند احساس آرامش بیشتری کنید ، بلکه می تواند به حفظ احساسات مثبت بعد از تابستان کمک کند و به فصل جدید نیز کمک کنید.

این شش نکته تناسب اندام پاییزی به شما کمک می کند تا خود را با فصل جدید تطبیق دهید و در ماه های سردتر و تاریک تر سال به راه خود ادامه دهید.

6 نکته تناسب اندام پاییزی که به شما کمک می کند انگیزه خود را حفظ کنید

شماره 1 تمرین خود را انجام دهید

از آنجا که هوا خیلی گرم نیست و هنوز برفی روی زمین نیامده است ، این هوا مناسب شماست. بیرون ورزش کنیدبه این که آیا در اطراف یک محله قدم بزنید ، در مسیرهای پیاده روی بروید یا در کلاس خارج از تناسب اندام خود شرکت کنید ، افزودن هوای تازه و هرگونه نور بالقوه آفتاب به تمرین شما می تواند کمک کند. هورمون های شادی در فصلی که ممکن است روحیه تغییر کند. چه کسی دوست ندارد زیبا به نظر برسد و احساس خوبی داشته باشد؟

شماره 2 آن را اجتماعی کنید

رویدادهای پاییزی می تواند شلوغ باشد و برنامه ریزی با دوستان یا خانواده می تواند کمی چالش برانگیز باشد. در برنامه تناسب اندام پاییزی خود انگیزه داشته باشید و از یک دوست یا یکی از اعضای خانواده بخواهید شریک تمرین شما باشد! این می تواند به شما کمک کند تا پاسخگو و در مسیر خود باشید.

آیا شریکی در ذهن ندارید؟ کلاسهای بدنسازی جمعی یک راه عالی برای معاشرت هنگام عرق کردن است. و چه کسی می داند ، شاید با دوست تمرین بعدی خود ملاقات کنید! همچنین می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا به Phyton بپیوندند و با هم با استفاده از Phyton Party کار کنند!

شماره 3 قبل از بیرون رفتن بسته ای تهیه کنید

اگر لباس مناسب بپوشید ، در طول تمرین احساس راحتی بیشتری خواهید کرد ، بهانه دیگری را برای کنار گذاشتن تمرین خود در آن روز حذف کنید. اطمینان حاصل کنید که لایه های تنفسی دارید که در طول تعریق شما را گرم نگه می دارد.

و اگر حوصله درمان با خود را دارید ، این بهانه ای عالی برای افزودن چند لباس کار زیبا به کمد لباس پاییزی شماست!

مطالب مرتبط: کاهش نیازهای تناسب اندام

شماره 4 روی پخش ویدیوی تمرینات خانگی مورد علاقه خود کلیک کنید

هیچ دلیلی وجود ندارد که کمی باران (یا تاریکی یا سرما) مانع از تناسب اندام پاییز شما شود. وقتی در حال خرابی هستید ، ارسال فیلم های تمرینی مورد علاقه Fitton به لطف پس انداز شما خواهد بود.

و با دانستن اینکه به موسیقی عالی با الهام از مربی متخصص گوش خواهید داد ، برای تمرین بعدی خود هیجان زده خواهید شد.

شماره 5 از زمان ناهار خود استفاده کنید

وقتی صبح و عصر تاریک است ، زمان ناهار خود را بشمارید! از این زمان عاقلانه استفاده کنید و در یک تمرین سریع تناسب اندام داشته باشید. سریع بلند شدن HIIT ورزش ، پیاده روی یا کلاس تناسب اندام می تواند به شما در گذراندن یک روز شلوغ ، افزایش انرژی و افزایش بهره وری کمک کند.

# 6 هم ذهن و هم بدن را ورزش دهید

پس از یک تابستان طولانی ، پاییز یک تغییر هیجان انگیز در سرعت است. و بین برنامه شلوغ و فصل تعطیلات قریب الوقوع ، این تغییر فصل می تواند زمان بسیار خوبی برای ورود و خروج باشد.

اضافه كردن تمرینات هوشیاری برنامه معمول شما می تواند به شما در تناسب اندام ، افزایش انعطاف پذیری ، تسکین درد مفاصل ، بهبود تعادل و آرامش خود را در هرج و مرج بیابید. مرور کردن دسته یوگا FitOn شما می توانید انواع کلاس های یوگا را به صورت رایگان از خانه خود دریافت کنید!

پاییز امسال روتین تناسب اندام خود را برای شما مناسب کنید

با نزدیک شدن به تعطیلات تابستانی و شروع به ریختن برگ های درختان ، هیجان در هوا وجود دارد و تمایل جمعی برای بازنگری در روال عادی وجود دارد. واقعاً زمان بهتری برای راه اندازی مجدد تمرینات و یافتن روال تناسب اندام پاییزی وجود ندارد که شما را در ماه های سردتر پرانرژی ، متناسب ، سالم و سالم نگه دارد. اوه ، و مال تو PSL بعد از یک عرق خوب ، قطعاً طعم بسیار شیرینی دارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *