8 عادت سالم که زندگی من را تغییر داد


عادات سالم که زندگی من را تغییر داد

در اینجا چیزی وجود دارد که به من کمک می کند تا به اهداف #خود ادامه دهم ، خواه خسته باشم یا نه. خیلی راحت تر ، حتی در حال حاضر ، وقتی آن را تنظیم کرده ام. این روال من است!

در واقع ، ایجاد یک روال سالم بسیار بیشتر از حدس زدن و انجام کارهای بیشتر نیاز دارد تا انتخاب های خوب برای بدن و مغز. و این باعث می شود اتصال بسیار آسان باشد. به عنوان مثال ، تمام هدف معمول این است که به خود اجازه دهید وارد خلبان خودکار شوید. وقتی عادت دارید که در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید یا بلند شوید و بلافاصله تمرین خود را پایان دهید ، به احتمال زیاد کارهایی را ادامه می دهید که به حفظ سلامتی شما کمک می کند.

با این حال ، برنامه ریزی روتین سالم شما بسیار ساده تر است. اما رساندن برنامه خود به این نقطه مهم است در واقع def معمولی نیاز به کمی کار دارد. در اینجا نکاتی وجود دارد که من برای کمک به شما در تنظیم روال سالم خود استفاده کردم – و امیدوارم این به شما کمک کند!

مطمئن باشید از آن لذت می برید

در اینجا موضوع با یک روال معمول است. اگر کاملاً از آن متنفر هستید ، احساس جذابیت می کند. و این بدان معناست که شما قرار نیست آن را حفظ کنید. حتی اگر به نقطه ای برسید که همه چیز به آن عادت کند ، اگر به نظر آسیبی برسد ، درنهایت بخار شما تمام می شود.

دیگر سعی نکنید خود را مجبور کنید کارهایی را انجام دهید که از آنها متنفرید زیرا سالم است! اگر از دویدن متنفر هستید ، این کار را نکنید. اشکال دیگر کاردیو مانند تمرینات رقص ، یکی از فیلم های HIIT من ، دوچرخه سواری یا شنا را امتحان کنید. همین امر در مورد آن نوشیدنی های سالم و طعم دار صادق است. پروتئین ها و تقویت کننده های گیاهی LSF را شامل می شود و در واقع انتظار دارید که پروتئین یا اسموتی یا هر چیز دیگری بنوشید.

در واقع ، تمام هدف یک روال سالم این است که از زندگی خود حداکثر استفاده را ببرید. و اگر احساس نمی کنید کاری را که انجام می دهید خوب نیست! یک قدم به عقب بردارید و روال خود را تنظیم کنید تا زمانی که واقعاً از همه قطعات هیجان زده شوید.

با مراحل کودک شروع کنید

دختر ، تنظیم روتین زمان می برد! نمی توانید عجله کنید بنابراین از کوچک شروع کنید.

اگر سعی می کنید آب بیشتری بنوشید ، کاری ساده مانند حمل بطری قابل استفاده مجدد انجام دهید. اگر سعی می کنید بیشتر روزهای هفته را تمرین کنید ، روزانه 10 برنامه را در برنامه LSF ما شروع کنید. ده دقیقه ورزش یک راه عالی برای ساده سازی خود در یک برنامه معمول ورزش است! اگر سعی می کنید نظافتچی باشید ، هر روز صبح تخت خود را مرتب کنید. اگر سعی می کنید کمی سالم تر باشید ، چیزی ساده به عنوان افزودن صبح های ما به هیجان جدید ، راهی عالی برای سهولت کار است.

داشتن اهداف بزرگ بسیار عالی است. اما شما باید آنها را دست یافتنی بسازید ، و این بدان معناست که آنها را به جای قدم های کودکان در می آورید. نگاهی به روال سالم ایده آل خود بیندازید و راه هایی را که می توانید از کوچک شروع کنید انتخاب کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=G4HUrBEJL8o

کمک بگیر

به طور معمول ، حتی زمانی که آنها را دوست دارید و آنها را به جای قدم های کودک می گذارید ، باز هم می توانید در ارتباط باشید. به راحتی می توان حواس خود را پرت کرد و فراموش کرد که چرا در ابتدا این روال سالم را آغاز کرده اید.

برای اینکه بتوانید تمرکز خود را حفظ کرده و بازی A خود را ادامه دهید ، دو نکته دارم: دوستان خود را اضافه کنید و تلفن خود را اضافه کنید.

اگر یکی از دوستان شما نیز در تلاش است تا یک روال سالم را ایجاد کند ، شریک مسئولیت پذیر یکدیگر باشید. در واقع ، این نکته را ضروری می دانید که دو بار در هفته با یکدیگر مشورت کنید. اگر می دانید که دوست شما اخیراً از شما در مورد عادات شما می پرسد ، مطمئن شوید که به آنها افتخار می کنید! و اگر هیچ یک از بچه های شما سالم کار نمی کنند ، در Insta به LSF Less Community Niti ما بپیوندید!

من همچنین توصیه می کنم برخی از برنامه ها را روی تلفن خود نصب کنید – مانند برنامه LSF ما – که شما را به یاد روال معمول شما می اندازد (و به شما کمک می کند). به این ترتیب ، هر بار که به تلفن خود نگاه می کنید ، یک یادآوری آسان برای ادامه کار در جهت # اهداف خود دارید.

خود را کمی تنبل برش دهید

اگر قصد دارید به یک روال سالم پایبند باشید و سپس یکبار به هم نخورید ، دختر ، باید برای ریاست جمهوری کاندیدا شوید! بسیاری از ما وقتی به نقاشی درباره خودمان می پردازیم ، موضعی آرام و آرام داریم. به این معنا که بنابراین معمولی ، پس به خود استراحت دهید !!

ممکن است شما عادت داشته باشید غذا تهیه کنید اما یک روز یکشنبه احساس خستگی زیادی می کنید و به نظر می رسد یک مشکل بزرگ است. خوبه! آن روز آرام باشید ، و شاید برنامه ریزی کنید که برای آماده سازی غذای هفتگی خود در روز دوشنبه وقت بگذارید.

یا ممکن است یک هفته مستقیم داشته باشید که در آن از روال سالم خود خارج شده اید. اتفاق می افتد! خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید و تمام پیشرفت خود را رها نکنید. یک شوک کوچک چیز مهمی نیست – فقط به روال عادی خود بازگردید و ادامه دهید. آنقدر قوی خواهید بود که بر چالش های خود غلبه کنید!

با آن بمان

من دوباره این را می گویم: وارد شدن به یک روتین با یک روال سالم زمان می برد! در ارتباط باش عزیزم من می دانم که برخی از متخصصان می گویند 21 روز طول می کشد تا یک عادت ایجاد شود یا ترک شود ، اما من واقعاً طولانی تر از آن دریافتم. چند ماه به خودتان فرصت دهید تا واقعاً اوضاع را به حرکت درآورد.

یک روال سالم می تواند تفاوت زیادی در احساس و ظاهر شما ایجاد کند. بله ، کمی کار می برد. اما ارزشش را دارد!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *