اسموتی سیب و موز: ساده و خوشمزه!


با این ترکیب ساده و خوشمزه، بازی اسموتی خود را به اصول اولیه بازگردانید: اسموتی سیب و موز! شما فقط به 4 ماده نیاز دارید و یک نوشیدنی خامه ای و با طراوت دارید.

اسموتی سیب و موز در بشقاب خاکستری

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. یعنی اگر کلیک کنید و خرید کنید، ممکن است بدون هیچ هزینه ای برای شما کمیسیون بگیرم. لطفاً برای جزئیات بیشتر، خط مشی افشای کامل من را ببینید.


چرا این دستور غذا را دوست خواهید داشت

سیب و موز دو تا از اساسی ترین میوه ها هستند. با ترکیب این دو یک اسموتی خوشمزه خواهید داشت احتمال قبولی بیشتره توسط کودکان و بزرگسالان به طور یکسان!

همانطور که اگر یک اسموتی خوشمزه برای ترغیب شما به تهیه این اسموتی کافی نیست، شما این اسموتی را نیز به خاطر آن دوست خواهید داشت. محتوای تغذیه! درست است، این اسموتی سرشار از مواد مغذی و فیبر از دو میوه، شیر و ماست است.

مواد لازم برای اسموتی سیب و موز

مواد مورد نیاز شما

این یکی از آن دستور العمل هایی نیست که به 100 دلار مواد دلخواه نیاز دارد. در عوض، شما فقط به دو (از رایج ترین) میوه ها، ماست و شیر نیاز دارید. این شانس وجود دارد که در حال حاضر تمام مواد مورد نیاز خود را در آشپزخانه خود داشته باشید!

سیب: سیب‌های قرمز ترش کمتری نسبت به سیب‌های سبز دارند، بنابراین برای یک اسموتی مناسب‌تر هستند. من از Honeycrisp استفاده کردم زیرا مورد علاقه من است اما شما می توانید از هر سیب قرمز استفاده کنید! (یا سبز اگر از طعم ترش تر لذت می برید!)

موز: مطمئن شوید که این را زودتر از موعد منجمد کرده اید تا بتوانید هر زمان که مایل بودید اسموتی سیب و موز خود را بخورید!

شیر: هر شیری در اینجا کاملاً خوب عمل می کند.

ماست: من از ماست شیرین استفاده کردم، اما اگر می‌خواهید از یک نوع ساده استفاده کنید، ممکن است بخواهید مقداری شیرینی اضافی با عصاره آگاو یا وانیل اضافه کنید!

چیز دیگری که به آن نیاز دارید مخلوط کن است! برای اینکه موز و سیب یخ زده را از بین ببرد به یکی با قدرت نیاز دارید. من یک نینجا را توصیه می کنم!

اسموتی سیب و موز خم شده

دستور العمل های اسموتی سیب و موز

این اسموتی واقعاً به همین راحتی است. من اطمینان کامل دارم که شما می توانید آن را فقط در چند دقیقه آماده کنید!

با برش موز به قطعات حدود 1 اینچی شروع کنید و آنها را در یک ظرف دربسته قرار دهید. اجازه دهید تا یخ بزند، ترجیحا یک شبه.

وقتی یک موز یخ زده دارید، آماده درست کردن اسموتی سیب و موز هستید!

سیب خود را تمیز کرده و مانند شکل زیر به قطعات کوچک تقسیم کنید.

سیب قرمز خرد شده در بشقاب خاکستری
نصف سیب را به تکه های کوچکتر برش دهید

اکنون، شما برای زمان ترکیب آماده هستید! موز یخ زده، تکه های سیب، شیر و ماست را در مخلوط کن خود اضافه کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود – بدون نیاز به یخ!

بلافاصله لذت ببرید! از آنجایی که این اسموتی مقدار بسیار خوبی از میوه در خود دارد، اگر اجازه دهید مدت طولانی بماند، ممکن است اکسید شود (قهوه ای شود).

سوالات متداول اسموتی سیب و موز

آیا باید پوست سیب را جدا کنم؟

این به شما بستگی دارد که آیا می خواهید پوست سیب را بردارید. اگر آن را نگه دارید، ممکن است ذرات ریز آن در اسموتی داشته باشید. من مهم نیست، و آن را حفظ کردم. اگر این تکه‌ها را نمی‌خواهید، به سادگی پوست سیب را قبل از بریدن جدا کنید.

از چه شیری استفاده کنم؟

می توانید از هر نوع شیری که دوست دارید استفاده کنید. من استفاده از شیر بدون چربی را انتخاب کردم. این شیر چربی کمتری دارد اما در مقایسه با شیرهای دیگر پروتئین خوبی دارد.

چگونه یک موز را فریز کنم؟

برای یخ زدن موز، پوست آن را جدا کرده و به قطعات 1/2 تا 1 اینچی خرد کنید. این لازم نیست عالی به نظر برسد، به همان شکل ترکیب می شود! این قطعات را به یک ظرف دربسته بریزید و اجازه دهید در فریزر شما منجمد شوند.

از چه ماستی استفاده کنم؟

من از ماست وانیلی استفاده کردم. این مقداری شیرینی اضافی و عمق طعم را فراهم کرد. اگر اسموتی غلیظ تر و خامه ای تر را ترجیح می دهید از ماست یونانی استفاده کنید. اگر چیزی کمتر شیرین می خواهید از انواع ساده استفاده کنید.

اسموتی سیب و موز در فنجان شفاف

نکات و ترفندهای تخصصی

من هیچ گواهینامه ای در تولید اسموتی حرفه ای ندارم، اما می توانم بگویم می توانم بعد از یک سال کار در یک اسموتی فروشی محلی، یک متخصص اسموتی خودخوانده باشم!

  • پوست سیب خود را بگذارید تا کمی فیبر تقویت شود!
  • اگر از اسموتی غلیظ تر و خامه ای تر لذت می برید از موز یخ زده استفاده کنید. اگر می‌خواهید اسموتی نرم‌تر و نازک‌تری داشته باشید، از موز با دمای اتاق استفاده کنید.
  • مقداری از تکه های موز را در فریزر خود نگه دارید. به این ترتیب هر زمان که بخواهید می توانید از اسموتی خامه ای تری لذت ببرید.
  • اگر اسموتی می خواهید که به راحتی از طریق نی قابل حل شدن باشد، کمی شیر اضافه کنید. این نوشیدنی را رقیق می کند!

اگر این دستور را درست می‌کنید و نکات و ترفندهای دیگری دارید، حتماً آن‌ها را در نظرات زیر بگذارید تا با دیگران به اشتراک بگذارید!

سخنی از یک متخصص تغذیه ثبت شده

این اسموتی مقدار خوبی پتاسیم و ویتامین C در اختیار شما قرار می دهد! این عالی است! هر دو از مواد مغذی لازم برای حفظ سلامتی و حفظ سیستم ایمنی بدن هستند.

اگرچه مصرف سیب و موز به طور کامل باعث فیبر بیشتری می شود، اما همچنان می توانید مطمئن باشید که مقدار کافی از این اسموتی را دریافت خواهید کرد، به خصوص اگر پوست سیب را روی آن بگذارید!

در نهایت، برخی اسموتی را ضایع می‌دانند، زیرا ترجیح می‌دهند غذای خود را بخورند. اسموتی ها مصرف مقدار توصیه شده میوه و لبنیات را آسان می کنند! به علاوه، شما نمی توانید آنها را در یک روز گرم تابستانی شکست دهید! بنابراین، اگر دوست دارید یا نه، اسموتی را انتخاب کنید.

اسموتی سیب و موز با میوه احاطه شده است

هوس بیشتر؟

اگر این اسموتی سیب و موز را مزه دار می کنید، حتماً آن را ترک کنید امتیاز 5 ستاره و اظهار نظر در زیر! این واقعاً از من حمایت می‌کند و دیگران را ترغیب می‌کند تا دستور پخت را نیز انجام دهند!

شما همچنین می توانید با تگ کردن من در اینستاگرام عکسی از ساخت اسموتی خود را به اشتراک بگذارید! من دوست دارم ببینم چطور شد!

همچنین ممکن است بخواهید من را امتحان کنید:

دستور تهیه اسموتی سیب و موز

اسموتی سیب و موز در بشقاب

اسموتی سیب و موز: ساده و خوشمزه

با این ترکیب ساده و خوشمزه، بازی اسموتی خود را به اصول اولیه بازگردانید: اسموتی سیب و موز! شما فقط به 4 ماده نیاز دارید و یک نوشیدنی خامه ای و با طراوت دارید.

زمان آماده سازی 3 دقایق

زمان ترکیب 3 دقایق

زمان کل 6 دقایق

دوره صبحانه، دسر سالم، میان وعده

غذا آمریکایی

خدمات 1 در حال خدمت کردن

کالری 214 کیلو کالری

عناصر

  • 1/2 سیب خرد شده
  • 1 کم اهمیت موز منجمد
  • 1/4 جام شیر
  • 1/4 جام ماست

دستورالعمل ها

  • اگر موز آماده برای قرار دادن در فریزر ندارید، ابتدا موز خود را به قطعات کوچک برش دهید. در ظرف دربسته قرار دهید و فریز کنید.

  • سیب خود را از وسط نصف کنید، سپس به تکه های کوچکتر ببرید.

  • سیب خرد شده، موز یخ زده، شیر و ماست را در مخلوط کن خود اضافه کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود. این ممکن است چند دقیقه طول بکشد.

  • بلافاصله لذت ببرید!

یادداشت

  • اطلاعات تغذیه بر اساس 100 گرم سیب، 115 گرم موز، 1/4 فنجان شیر بدون چربی و 1/4 فنجان ماست وانیلی لایت اند فیت است.

تغذیه

خدمت: 1اسموتیکالری: 214کیلو کالریکربوهیدرات ها: 46gپروتئین: 5gچربی: 0.5g

کلمه کلیدی سیب، موز، اسموتی

سنجاق اکنون به صرفه جویی برای بعد

پین پینترست اسموتی سیب و موز

[mailerlite_form form_id=1]





منبع