براونی تمشک کم کربوهیدرات کم کربوهیدرات – غذایی برای درخشش


براونی های تمشک کم کربوهیدرات کم کربوهیدرات، براونی های کاکائویی یک کاسه ای هستند که به راحتی ساخته می شوند. آرد بادام سالم به آنها ساختار می بخشد، در حالی که شکر ایمن ساب اریتریتول شیرینی ضروری را اضافه می کند. من روی خمیر را با تکه‌های تمشک خشک انجمادی تند آغشته کرده‌ام تا طعم فوق‌العاده‌ای داشته باشد. اما حتی استفاده از تمشک تازه نیز به این براونی های خوش رنگ تر می دهد.

نکته حرفه ای براونی: قبل از برش دادن به برش های خوش رنگ، در تابه را کاملا خنک کنید.

براونی تمشکی کم کربوهیدراتکسانی از شما که خاطرات تندتری دارند ممکن است به یاد بیاورند که من در ماه اکتبر براونی های کم کربوهیدرات را پست کردم. همانطور که آنها خوشمزه هستند (من حتی آنها را براونی شکلاتی کم کربوهیدرات خوشمزه می نامم)، نمی توانم دستور پخت براونی را به حال خود رها کنم. این را 7 دستور پخت براونی من نشان می دهد. برای کسی که مدام در مورد نداشتن شیرینی صحبت می کند بسیار زیاد است. 🙂

برای این دستور براونی، من یک یا دو مرحله را برداشتم تا آن را یک کاسه درست کنم. برخی از مواد را اصلاح کرد. و – چقدر وحشتناک! – چیپس ها را رها کرد. براونی های آماده برای ولنتاین امروز از شکلات اضافی به نفع تکه های تمشک خشک شده یخ زده و انبوهی از تمشک تازه پرهیز می کنند. و من حتی متاسف نیستم. اگر یک براونی بدون اضافه کردن چیپس چاک برای شما براونی نیست، یک مشت به آن اضافه کنید. اما من واقعاً فکر می کنم آنها بدون آن بهتر هستند. من تضاد طعم تمیز کاکائو با زینگ تمشک را دوست دارم. اینجا کمتر بیشتر است. به من اعتماد کن.

براونی تمشکمواد لازم برای براونی تمشک کم کربوهیدرات

آرد بادام – نه آرد بادام یا بادام آسیاب شده، آرد بادام. اولی براونی های شما را فشرده و شنی می کند.

پودر کاکائو – شیرین نشده و الک شده لطفا

کره – نمک نخورده، یا نمک اضافه شده در دستور غذا را حذف کنید. در صورت تمایل از محصولات غیر لبنی استفاده کنید

تخم مرغ – اینها به ساختار بسیار کمک می کنند، اما اگر برای گیاهخواری نیاز دارید، به جای تخم مرغ چیا یا کتان، از یک جایگزین اختصاصی تخم مرغ استفاده کنید.

جایگزین شکر – اریتریتول بهترین عملکرد را دارد، اما می توانید از زایلیتول یا ترکیب میوه راهب و لاکانتو نیز استفاده کنید (برای راهنمایی به یادداشت های پایین کارت دستور غذا مراجعه کنید). در مورد کم کربوهیدرات بودن ناراحت نیستید؟ فقط به همان مقدار از شکر دانه ریز معمولی استفاده کنید.

براونی کم کربوهیدرات با تمشکپودر خمیرمایه – برای کمی آسانسور

نمک – زیاد نیست، اما اگر از کره شور استفاده می کنید، می توانید آن را رها کنید

عصاره وانیل – طعم براونی را متعادل می کند

تکه های تمشک خشک شده یخ زده – اختیاری است اما آنها واقعاً طعم زیادی را اضافه می کنند. می توانید آنها را در بخش پخت سوپر مارکت های بزرگتر تهیه کنید.

تمشک تازه – بله، در حال حاضر فصلی نیست. اما گاهی اوقات باید استثناهایی قائل شد. منجمد را می توان استفاده کرد، اما با صرفه جویی بیشتر برای کاهش تاثیر بر روی پخت.

شیر بادام – خمیر کمی سفت است، بنابراین کمی شیر بادام به مخلوط کردن کمک می کند. اما فقط کمی!

کاری که شما انجام می دهید

ابتدا فر را با دمای 160 درجه سانتیگراد فن/180 درجه سانتیگراد/350 درجه فارنهایت گرم کنید. در حالی که در حال گرم شدن است، یک تابه 20 × 20 سانتی متری (8 × 8 اینچی) را با کاغذ روغنی نچسب بپوشانید. من دوست دارم آن را در یک توپ مچاله کنم تا نرم شود، سپس در تابه فشار دهید.

کره نرم شده و اریتریتول را در کاسه ای بزرگ با همزن بزنید تا خوب مخلوط شوند و سپس تخم مرغ و وانیل را به آن اضافه کنید. پس از ترکیب شدن، آرد بادام، بکینگ پودر، نمک، پودر کاکائو و تمشک خشک شده (در صورت استفاده) را با همزن بزنید تا خمیر یکدست شود. اگر به شیر بادام برای مخلوط کردن آن نیاز دارید، این کار را انجام دهید. با این حال، خمیر باید سفت باشد تا قابل ریختن.

خمیر براونی تمشک کم کربوهیدرات را با یک کفگیر مرطوب یا دست های خیس خود داخل قالب آستر شده فشار دهید. کف قلع را روی میز بزنید تا کمی صاف شود. روی تمشک های تازه بپاشید و به آرامی فشار دهید.

براونی تمشکی کم کربوهیدراتقالب را در فر قرار دهید و به مدت 33 تا 35 دقیقه بپزید، یا تا زمانی که خلال دندان یا سیخ بیرون بیاید و خمیر غلیظ اما خیس به آن چسبیده باشد. در اطراف لبه ها بیشتر انجام خواهد شد. می‌توانید فر را خاموش کنید و 5 دقیقه دیگر بگذارید تا براونی کمی سفت‌تر شود. اما به یاد داشته باشید که براونی ها با سرد شدن سفت می شوند، در حالی که بسیار مرطوب و کدر می مانند.

قبل از اینکه براونی ها را با کاغذ بیرون بیاورید، بگذارید قالب کاملا خنک شود تا کمی بیشتر خنک شود. در صورت امکان با یک حرکت مطمئن برش دهید تا کشش را که ممکن است براونی ها را لکه دار کند، کاهش دهید. اگر یک چاقوی برش پلاستیکی (یعنی از یک مجموعه پیک نیک قدیمی) دارید، حتی بهتر است. حالا مقداری بخورید و بقیه را تا یک هفته در ظرف درب دار نگهداری کنید.

فهرست دستور العمل من را برای بقیه دستور العمل های Food To Glow brownie من بررسی کنید. اکثریت آنها کم کربوهیدرات نیستند اما قند کمتری دارند. و مهمتر از همه، بیشتر آنها چیپس شکلاتی دارند. 🙂 و اگر می خواهید در مورد جایگزینی قندها و شیرین کننده های مختلف بیشتر بدانید، این پست را در ruled.me بررسی کنید.

براونی کم کربوهیدرات با تمشک

براونی تمشکی کم کربوهیدرات

براونی تمشک کم کربوهیدرات

براونی کاکائویی ساده و یک کاسه ای که با آرد بادام درست شده و با اریتریتول شیرین شده است. من تکه های تمشک خشک شده یخ زده برای طعم و مزه دوست داشتنی اضافه کردم. اما حتی پر از تمشک تازه نیز به آن ها تغییر خاصی می دهد. قبل از برش دادن به ورقه های خوش رنگ، در تابه را کاملا خنک کنید. برای بهترین نتیجه در یخچال نگهداری کنید.

  • 50
    g
    کره بدون نمک
    نرم شده؛ در صورت تمایل از محصولات غیر لبنی استفاده کنید
  • 220
    g
    اریتریتول
    یا شیرین کننده میوه راهب
  • 2
    متوسط
    تخم مرغ ارگانیک آزاد
    ایالات متحده: بزرگ
  • 1
    قاشق چایخوری
    عصاره وانیل خالص
  • 150
    g
    آرد بادام
    هر توده ای بیرون زده شد
  • ½
    قاشق چایخوری
    پودر خمیرمایه
  • ½
    قاشق چایخوری
    نمک
  • 60
    g
    پودر کاکائو شیرین نشده
    الک شده از توده ها
  • 1-2
    قاشق غذاخوری
    شیر بادام
    به عنوان مورد نیاز
  • 2
    قاشق غذاخوری
    تمشک یخ زده
    اختیاری به عنوان “بیت” یا شکسته
  • 100
    g
    تمشک تازه
    یا به اندازه ای است که خمیر را روی آن قرار دهید

  1. فر را با دمای 160 درجه سانتیگراد فن / 180 درجه سانتیگراد / 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک تابه 20 × 20 سانتی متری (8 × 8 اینچی) را با کاغذ روغنی نچسب بپوشانید. من دوست دارم آن را در یک توپ مچاله کنم تا نرم شود، سپس در تابه فشار دهید.

  2. کره نرم شده و اریتریتول را در کاسه ای بزرگ با همزن بزنید تا خوب مخلوط شوند و سپس تخم مرغ و وانیل را به آن اضافه کنید. پس از ترکیب شدن، آرد بادام، بکینگ پودر، نمک، پودر کاکائو و تمشک خشک شده (در صورت استفاده) را با همزن بزنید تا خمیر یکدست شود. اگر نیاز به اضافه کردن شیر بادام دارید، این کار را انجام دهید. با این حال، خمیر باید سفت باشد تا قابل ریختن.

  3. خمیر براونی تمشک کم کربوهیدرات را با یک کفگیر مرطوب یا دست های خیس خود داخل قالب آستر شده فشار دهید. کف قلع را روی میز بزنید تا کمی صاف شود. روی تمشک های تازه بپاشید و به آرامی فشار دهید.

  4. قالب را در فر قرار دهید و به مدت 33 تا 35 دقیقه بپزید، یا تا زمانی که خلال دندان یا سیخ بیرون بیاید و خمیر غلیظ اما خیس به آن چسبیده باشد. در اطراف لبه ها بیشتر انجام خواهد شد. می‌توانید فر را خاموش کنید و 5 دقیقه دیگر بگذارید تا براونی کمی سفت‌تر شود. اما به یاد داشته باشید که براونی ها با سرد شدن آنها را سفت می کند، در حالی که بسیار مرطوب و کدر می ماند.

  5. قبل از اینکه براونی ها را با کاغذ بیرون بیاورید، بگذارید قالب کاملا خنک شود تا کمی بیشتر خنک شود. در صورت امکان با اطمینان با یک حرکت برش دهید تا کشش را که ممکن است براونی ها را لکه دار کند، کاهش دهید. اگر یک چاقوی برش پلاستیکی (یعنی از یک مجموعه پیک نیک قدیمی) دارید، حتی بهتر است.

  6. براونی های نخورده بهتر است در یخچال در جعبه درب دار نگهداری شوند. آنها حدود یک هفته بدون خراب شدن باقی می مانند. اگر مثل من آشپزخانه سردی دارید، می توانید آنها را در بسته و روی پیشخوان نگه دارید. این براونی ها هم خوب یخ می زنند.

تعویض شیرین کننده ها: می توانید از زایلیتول (180 گرم) یا میوه راهب یا میوه لاکانتو-مونک با 220 گرم استفاده کنید. شکر دانه ریز نیز 220 گرم است. با این حال، من تا به حال اینها را فقط با اریتریتول درست کرده ام.

وگان؟ من اینها را به عنوان وگان درست نکرده ام، اما تصور کنید که یک جایگزین تخم مرغ اختصاصی بهتر از تخم کتان یا چیا باشد. تخم مرغ کمک زیادی به ساختار می کند.

شکلات بیشتر لطفا! اگر حتی بیشتر شکلات می خواهید، یک مشت تکه تکه شکلات بدون شکر یا معمولی در آن بریزید. اما اگر این ها را با تمشک درست می کنید، توصیه من این است که از چیپس ها خودداری کنید.

ارزش غذایی

براونی تمشک کم کربوهیدرات

مقدار در هر خدمت

کالری 87
کالری از چربی 72

٪ ارزش روزانه*

چربی 8 گرم12%

چربی اشباع 2 گرم13%

چربی ترانس 1 گرم

کلسترول 7 میلی گرم2%

سدیم 75 میلی گرم3%

پتاسیم 80 میلی گرم2%

کربوهیدرات ها 6 گرم2%

فیبر 3 گرم13%

شکر 1 گرم1%

پروتئین 3 گرم6%

کلسیم 33 میلی گرم3%

ویتامین سی 2 میلی گرم2%

ویتامین A 80 IU2%

اهن 1 میلی گرم6%

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

دسته بندی ها: دسرها و پس از آن شیرین، بدون گلوتن، کربوهیدرات کمتر، میان وعده، رژیم غذایی نرمبرچسب ها: آرد بادام ، پخت ، براونی ، تمشک