تقاضا برای اسنک پنیر طبیعی در حال افزایش است


همانطور که از همه‌گیری COVID-19 بیرون می‌آییم، مصرف‌کنندگان اولویت بیشتری به میان‌وعده‌های سالم می‌دهند. تنقلات مبتنی بر لبنیات به عنوان یک جایگزین سالم برای میان وعده‌های معمولی به دلیل ویژگی‌های غذایی غنی آن‌ها (به سطح بالای کلسیم، پروتئین و بهبود هضم از پروبیوتیک‌های مفید فکر کنید) محبوبیت بیشتری پیدا می‌کنند.

بازار تنقلات لبنی بر اساس نوع محصول به پنیر، ماست، بستنی و انواع دیگر تقسیم می شود. طبق آمار وزارت کشاورزی آمریکا، مصرف پنیر در 25 سال گذشته 43 درصد رشد داشته است. علاوه بر این، طبق تحقیقات بازار متفقین، “اندازه بازار پنیر ایالات متحده در سال 2019 34.3 میلیارد دلار ارزش داشت و پیش بینی می شود تا سال 2027 به 45.5 میلیارد دلار افزایش یابد.”

در حالی که بستنی همچنان از رشد ثابتی در دسته میان وعده ها برخوردار است، پنیر در سال های اخیر توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. پنیرهای طبیعی «اصیل» پیشرو هستند زیرا مصرف کنندگان همچنان به دنبال مواد اولیه واقعی و پروتئین بالا در میان وعده های خود هستند. مواد اولیه فرآوری شده کمتر و طعم های جالب تر، محرک های کلیدی موفقیت هستند.

نوآوری‌ها در قالب‌ها و بسته‌بندی‌های میان‌وعده پنیر نقش مثبتی در تازه نگه‌داشتن دسته‌بندی و دسترسی به انواع مختلف مصرف‌کننده دارند. در حالی که پنیر فرآوری شده روند نزولی خود را ادامه داد، IRI گزارش داد برای 52 هفته منتهی به 6 اکتبر 2019، «فروش دلاری پنیر طبیعی با 1.6 درصد افزایش به 13165.8 میلیون دلار رسید. فروش واحد با 1.9 درصد افزایش به 3990.1 میلیون واحد رسید. در حالی که بسیاری از زیرمجموعه‌ها در آن بازه زمانی سود مثبتی را به ثبت رساندند، این فروش در دسته مکعب پنیر بود که بیشترین سود کلی را داشت.

همه‌گیری COVID-19 عادات مصرف‌کننده را تغییر داد و زمان بیشتری را برای خانواده‌ها ایجاد کرد تا در طول روز برای خوردن میان‌وعده جمع شوند. تنقلات در خانه راه را برای اقلامی مانند پنیر بلوکی باز کرده است که در بین مصرف کنندگانی که زمان ایجاد تخته پنیر را دارند، کاربرد جدیدی پیدا می کند. با فرا رسیدن سال 2021، خرده‌فروشان و برندها می‌توانند از میان وعده‌های پنیر که مواد اولیه ساده، پروفایل‌های طعم تازه، و انواع بسته‌بندی را ارائه می‌کنند، سرمایه‌گذاری کنند.