سلام تغذیه سالم – با انگور شیلیایی آن را تازه نگه دارید!


*این پست توسط انجمن میوه های تازه شیلی حمایت می شود

چه کسی میوه های تازه را دوست ندارد؟ چگونه کسی می تواند مقاومت کند آب نبات طبیعت? میوه به طور طبیعی شیرین، سرشار از فیبر و سرشار از مواد مغذی است… چه چیزی را دوست ندارید؟! اخیراً من وسواس زیادی داشتم انگور. آنها یک «پاپ» عالی از تارت، شیرینی آبدار هستند، که کاملاً در یک بسته بندی زیبای بنفش یا سبز براق به اندازه لقمه بسته بندی شده اند! به علاوه، راه های سرگرم کننده زیادی برای لذت بردن از آنها وجود دارد! امروز من با هم تیمی کردم میوه های شیلی برای به اشتراک گذاشتن پستی در مورد فواید سلامتی و تطبیق پذیری انگور!

در ¾ فنجان انگور تنها 90 کالری وجود دارد… اما اجازه ندهید این میان وعده کم کالری شما را فریب دهد. آنها کوچک هستند اما قدرتمند! انگور سرشار از ویتامین های گروه B، ویتامین K، مس و پلی فنول ها (که به حفظ سلامت سلول های شما کمک می کند) است. خوردن منظم انگور همچنین با سلامت چشم مرتبط است زیرا به محافظت از شبکیه چشم کمک می کند. حتی خود پوست انگور نیز منبع غنی آنتی اکسیدان است. در مورد یک غذای فوق العاده صحبت کنید! و از آنجایی که شیلی در آمریکای جنوبی است که نسبت به آمریکای شمالی «ضدفصل» است، این فصل بهترین فصل برای انگور است!

اگر حتی اطلاعاتی در مورد انگور می خواهید، می توانید آن را در اینجا پیدا کنید: https://fruitsfromchile.com/fruit/table-grapes/

و در حالی که من همه چیز در مورد فواید سلامتی (منظور من این است که، سلام تغذیه سالم) من نیز همه چیز در مورد طعم و مزه. علاوه بر تمام فواید شگفت‌انگیز سلامتی، انگور بسیار متنوع است و شیرینی طبیعی را به انواع غذاهای خوشمزه اضافه می‌کند. در اینجا فقط چند روش مورد علاقه من برای لذت بردن از آنها وجود دارد:

در یک کاسه ماست مخلوط کنید– من تقریباً هر روز یک کاسه ماست می‌خورم و به ترکیب ماست یونانی تارت ساده مخلوط با انگورهای شیرین و آبدار علاقه دارم. وقتی در هر قاشق از ماست صاف من پنهان می شوند، یک پاپ کمی خوب و یک بافت منحصر به فرد اضافه می کنند. این مخلوط بسیار رضایت بخش و خوشمزه است.

روی سالاد میوه تازه– شاید ماست مال شما نیست یا لبنیات ندارید (من 3 سال بود). خوب، انگور از شیلی کاملا است لازم است روی یک سالاد میوه تازه توت فرنگی، آناناس، زغال اخته و موز خود را اضافه کنید، اما هرگز انگور را فراموش نکنید! من همیشه دوست داشتم آنها را به قطعات کوچک خرد کنم تا بتوانید طعم شیرین را در کل کاسه پخش کنید.

در غلات– من اغلب غلات سرد نمی خورم، اما وقتی می خورم، همه بیرون می روم. من یک تن میوه و گاهی اوقات مقداری آجیل برشته شده یا یک قاشق کره بادام زمینی برای مقداری چربی سالم اضافه می کنم. میوه های مورد علاقه من برای مخلوط کردن در کاسه غلات بدون گلوتن من انگور و موز هستند. از زمانی که من کوچک بودم، یادم می آید که مادرم یکشنبه شب ها هوس غلات برای شام می کرد. او همیشه انگور و موز اضافه می کرد و هنوز هم می کند! خیلی نوستالژیک و به طور جدی خوشمزه!

در سالاد بهاری– انگور نه تنها برای سالاد میوه مفید است، بلکه در سالادهای مخلوط بهاره نیز خوشمزه است! این یکی از ترکیبات سالاد مورد علاقه من است. من به سادگی با سبزیجات شروع می کنم، مقداری هویج برای کمی ترد و مرغ ارگانیک برای پروتئین اضافی اضافه می کنم. سپس مقداری پنیر بز، گردوی برشته شده و مقداری انگور تازه از شیلی اضافه می کنم! من خلقت خود را با نم نم نم نم از لعاب بالزامیک و وویلا بالا می برم! یک سالاد شیرین و خوش طعم که برای بهار عالی است 🙂

منجمد– وقتی در دبیرستان بودم، پروژه ارشد من شامل آموزش دروس تغذیه به دانش آموزان ابتدایی بود. من به آنها در مورد فواید بسیاری از میوه ها و سبزیجات آموزش دادم و میان وعده های خوشمزه ای آوردم تا به آنها نشان دهم “تغذیه سالم” چقدر می تواند خوشمزه باشد. غذای مغذی مورد علاقه آنها انگور منجمد بود! آنها فکر می کردند طعم بستنی یا شربت دارند. جادو این است که آنها فقط کسری از کالری دارند! YUM 🙂 من هنوز عاشق انگور یخ زده هستم. (اگر آنها را امتحان نکرده اید، باید!)

با چوب شور و پنیر برای یک میان وعده ساده– وقتی بزرگ شدم، عاشق خوردن چوب شور، پنیر و انگور برای میان وعده صبح (و/یا بعد از مدرسه) بودم. این ترکیب کاملی از شور، شیرین و شور است. این روزها من چوب شور بدون گلوتن را انتخاب می کنم، اما هنوز هم یک ترکیب میان وعده آسان ایده آل است. امتحان کن!!

اینها تنها تعدادی از راه های بسیار برای لذت بردن از انگور هستند! بنابراین، در حالی که ممکن است آنها را مستقیماً از کیسه بخورید (البته بعد از شستن آنها با آب خنک) خوشمزه هستند، ترکیبات و امکانات آنها بی پایان است! برخی از چیست شما راه های مورد علاقه برای لذت بردن از انگور؟!

این پست با همکاری انجمن میوه های تازه شیلی است که بازاریابی تمام میوه های تازه وارد شده به آمریکای شمالی از شیلی را مدیریت می کند. شیلی سالانه بیش از 2.6 میلیون تن میوه به بیش از 100 کشور صادر می کند!!