سه نکته برای خواب بهتر


با تکان دادن سر برای خوابیدن مشکل دارید؟ این سه نکته مورد علاقه من برای داشتن خوابی بهتر است.

چرت زدن مبارک!

1. غذاهای غنی از تریپتوفان:

P10603022-1200x902

اسید آمینه تریپتوفان همراه با ویتامین های B6، B12، اسید فولیک و روی برای ایجاد سروتونین و ملاتونین مورد نیاز است. بنابراین رژیم غذایی فاقد هر یک از این مواد مغذی یا رژیمی که پروتئین کلی آن کم است، احتمالاً باعث ایجاد مشکلات خواب شما می شود.

خوردن یک میان وعده غنی از تریپتوفان مانند Sleepytime Banoffee Split حدود 1-2 ساعت قبل از خواب می تواند واقعاً به تولید ملاتونین مورد نیاز برای کمک به داشتن خوابی آرام کمک کند. من اغلب یک مشت آجیل خام و زغال اخته، سیب خرد شده با یک قاشق چای خوری کره بادام، یا موز ورقه شده با مقداری تخمه کدو تنبل یا آفتابگردان را انتخاب می کنم.

سایر گزینه های عالی عبارتند از انجیر، خرما، کره فندق و شیر بادام گرم. همه این‌ها یک میان‌وعده خوشمزه و آرامش‌بخش در شب می‌سازند و می‌توانند بدون پر کردن سیستم شما با شکر تصفیه شده که ممکن است باعث شود در نیمه‌شب ناگهان از خواب بیدار شوید، شیرینی‌تان را سیر کنید.

2. زودتر در روز ورزش کنید:

1200-زن-دویدن-در-جاده

ورزش شدید خیلی نزدیک به زمان خواب در واقع می تواند تولید ملاتونین را به تاخیر بیاندازد، به شما انرژی می دهد و شما را از خوابیدن باز دارد. یک تمرین خوب روشی عالی برای اطمینان از داشتن خوابی خوب در شب است، اما بهتر است در صورت امکان زودتر در روز انجام شود، بنابراین می توانید احساس پر انرژی برای روز داشته باشید و الگوی طبیعی ملاتونین را در سیستم خود فعال کنید.

3. محرک ها را محدود کنید:

لیوان قهوه

اگر در آرامش یا خوابیدن مشکل دارید، مهم است که چای، قهوه، شکلات اضافی، نیکوتین، شکر تصفیه شده بیش از حد، نوشابه های کافئین دار و نوشابه های انرژی زا را محدود کنید، زیرا کافئین تا 24 ساعت در بدن شما باقی می ماند و احساس شما را حفظ می کند. هشدار در برخی مواقع مفید است، اما نه زمانی که سعی می کنید چهل چشمک خود را به دست آورید!

چای بابونه یک اثر آرام بخش ظریف دارد، بنابراین یک گزینه مفید برای آرامش بخش طبیعی قبل از خواب است. مکمل منیزیم همچنین ممکن است از خواب بهتر در شب پشتیبانی کند. مراقب منیزیم گلیسینات/بیس گلیسینات باشید و دوز توصیه شده را حدود 30 دقیقه قبل از خواب مصرف کنید.

سفید-750x563

با این حال، تلاش برای استراحت می تواند برای برخی تجربه طاقت فرسا باشد. بدن ما به طور طبیعی کورتیزول را تولید می کند که هورمون اصلی تحت استرس است، اما اگر راه دیگری وجود داشت چه می شد؟ اخیراً، افراد بیشتری شروع به کشف پتانسیل THC، جزء اصلی روانگردان در گیاهان شاهدانه کرده اند. دلتا 9 THC Gummies راه خود را در میان مغازه ها و فروشگاه های سلامتی به عنوان جایگزینی برای کسانی که به دنبال راه حلی ساده برای آرامش هستند باز کرده است. مصرف THC به عنوان روغن یا خوراکی می‌تواند به کاهش اضطراب و کمک به مشکلات خواب مرتبط با استرس کمک کند و آرامش را در زندگی روزمره آسان‌تر کند.