بهترین شیرساز گیاهی برای شما – نظرات 2023: شیر بدون لبنیات را در خانه درست کنید


تهیه شیر آجیل خود در خانه یک راه مقرون به صرفه و راحت برای لذت بردن از طیف گسترده ای از شیرهای خوشمزه، سالم و پایدار است. شما دقیقاً می دانید چه چیزی وارد شیر شما می شود و نگرانی در مورد مواد نگهدارنده یا سایر افزودنی ها را از بین می برد. به خواندن ادامه دهید زیرا ما گزینه هایی را بررسی می کنیم که برخی از بهترین سازندگان شیر آجیل دارند.

ساخت شیر ​​در شیر ساز کوچک Arcmira آبی.
ساخت شیر ​​در شیر ساز کوچک Arcmira.

در حالی که می‌توانید شیر جایگزین را مستقیماً در مخلوط‌کن خود درست کنید، یک شیرساز گیاهی می‌تواند کل فرآیند را راحت‌تر کند و حتی پاک‌سازی را کاهش دهد.

به مواردی مانند گزینه شروع تاخیری، عملکرد تمیز کردن خودکار، فضای داخلی فولاد ضد زنگ، فیلترهایی برای حذف کیسه های شیر خشک، حتی ویژگی های ایمنی داخلی و برنامه های از پیش تعیین شده تولید شیر فکر کنید.

شیر آجیل خریداری شده در فروشگاه یا سایر شیرهای جایگزین باعث ایجاد ضایعات زیادی می شود. بسیاری از آنها حاوی روغن های اضافه شده، نمک یا غلیظ کننده هستند و ممکن است در برنامه غذایی شما قرار بگیرند. تهیه لبنیات گیاهی با مواد ساده و کامل آسان است.

چرا از یک دستگاه برای تهیه شیر غیر لبنی استفاده کنیم؟

ساخت شیر ​​گیاهی خود نه تنها مقرون به صرفه تر است، بلکه سالم تر و پایدارتر از خرید شیر خریداری شده در فروشگاه است. به علاوه، شما می توانید مواد و طعم های مختلف را آزمایش کنید. با یک شیر ساز گیاهی می توانید شیر آجیل خانگی، شیر جو دوسر، شیر شاهدانه و بسیاری موارد دیگر درست کنید!

بنابراین، اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه، کنترل مواد تشکیل دهنده و لذت بردن از تولید شیر گیاهی خود هستید، یک شیر ساز گیاهی یک سرمایه گذاری عالی است. این یک راه آسان و سریع برای لذت بردن از شیر گیاهی خانگی است که تازه، سالم و خوشمزه است.

مخلوط کن ویتامیک با مواد اسموتی لایه لایه داخل.

اما آیا نمی توانم فقط از بلندر خود استفاده کنم؟

به این فکر می کنید که آیا باید روی یک شیر ساز گیاهی سرمایه گذاری کنید یا از مخلوط کن استفاده کنید که از قبل برای تهیه شیر گیاهی دارید؟ خوب، هر دو روش مزایا و معایب خود را دارند و این واقعاً به ترجیحات و نیازهای شخصی شما بستگی دارد.

توجه داشته باشید، اگر بودجه کمی دارید، استفاده از مخلوط کن و یک صافی مشبک یا کیسه شیر آجیلی اشکالی ندارد. اگر می توانید از بادام هندی، بادام متعادل یا اسپند استفاده کنید، حتی می توانید از صاف کردن آن صرف نظر کنید.

طرفدار: ارزان تر است یا قبلاً یکی دارید

منفی: ممکن است در آسیاب کردن مواد به اندازه یک شیر ساز گیاهی کارآمد نباشد | بدون گرمایش

خوبی یک شیر ساز گیاهی این است که به طور خاص برای تولید شیر گیاهی طراحی شده است. آنها دارای تیغه های قدرتمند و موتور قوی هستند که مواد را به یک قوام صاف و کرمی تبدیل می کند.

برخی از ماشین‌ها دارای یک صافی داخلی هستند که اگر از آشفتگی کیسه‌های شیر خشک متنفر هستید، خوب است. بعلاوه، برخی از تولیدکنندگان شیر گیاهی دارای تنظیمات مختلفی برای گرم کردن، تمیز کردن و حتی تهیه سوپ و اسموتی هستند.

همچنین می توانید استفاده کنید کنسانتره شیر گیاهی JOI در مخلوط کن شما این سریع و آسان است، اما به اندازه خرید عمده آجیل یا جو دوسر ارزان نیست.

چگونه شیر ساز گیاهی را برای خود انتخاب کنید

چند نکته وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. در اینجا فهرستی سریع از برخی عواملی که باید در نظر گرفته شوند آورده شده است:

ظرفیت: شما و خانواده تان چه مقدار شیر نیاز دارید؟ مطمئن شوید که دستگاهی را انتخاب می کنید که بتواند شیر کافی برای رفع نیازهای شما تولید کند. این همچنین می تواند به این معنی باشد که شما چقدر دوست دارید شیر خامه ای وگان خود را درست کنید.

نوع شیر گیاهی: آیا شما عمدتاً شیر بادام هندی، شیر نارگیل، شیر سویا، شیر برنج یا شیر دانه درست می کنید؟ برخی از ترکیبات شیر ​​گیاهی مانند لوبیا یا برخی از غلات باید حرارت داده شوند، اما ساخت شیر ​​بادام خود نیازی به عنصر حرارتی ندارد.

راحتی در استفاده: شما ماشینی می خواهید که کارکردن و تمیز کردن آن آسان باشد. به دنبال کنترل های ساده و جداسازی آسان برای تمیز کردن باشید. اگر عملکردی برای تمیز کردن وجود ندارد، بدانید که می‌توانید آن را با آب کمتر و یک قطره صابون پر کنید، سپس در کوتاه‌ترین چرخه اجرا کنید تا خودتان را بسازید.

ذخیره سازی: شیر سازهای کوچک و آنهایی که دسته دارند سبک و قابل حمل هستند و به راحتی می توان آنها را در کابینت نگهداری کرد و در صورت نیاز بیرون آورد. ماشین‌های بزرگ‌تر ممکن است به مکانی روی پیشخوان آشپزخانه شما نیاز داشته باشند.

قیمت: قیمت مدل های مختلف را با هم مقایسه کنید تا مدلی متناسب با بودجه خود پیدا کنید. حتماً به انبار آمازون برای بازگشت و تخفیف بزرگ نگاه کنید.

ویژگی های اضافی: برخی از ماشین‌ها دارای ویژگی‌های اضافی مانند صافی‌های داخلی مانند فنجان آسیاب یا توانایی تهیه نوشیدنی‌های داغ یا شیر سویا هستند. تصمیم بگیرید که آیا این ویژگی ها برای شما مهم هستند یا خیر.

نقد های کاربران: نظرات کاربران را بخوانید تا متوجه شوید که دستگاه در استفاده در دنیای واقعی چقدر خوب عمل می کند و مزایا و معایب مدل های مختلف. حتماً جدیدترین ها و همچنین مطلوب ترین ها را بخوانید.

کتی با گاو بادام، برجی از مواد، آماده برای تهیه مقداری شیر جو دوسر و بادام هندی.

گاو بادام – برای دسته های کوچک یا بزرگ عالی است

طرفداران: دسته های بزرگ و کوچک | بدون نیاز به صافی به دلیل فیلتر کردن فنجان سنگ زنی | داخلی فولاد ضد زنگ | مناسب برای شیر بادام خانگی | عالی برای خام گیاهخواران

معایب: بدون حرارت، نمی توان شیر سویا درست کرد

باید به شما بگویم که فکر نمی کردم از طرفداران پر و پا قرص گاو بادام باشم، اما این گاو بادام توانایی ساخت دسته های کوچک و بزرگ را با استفاده از فنجان جمع کننده موجود دارد.

گاو بادام فقط یک دکمه دارد که وقتی سه چرخه آسیاب کردن مواد شما را طی می کند آبی می شود. تیغه آسیاب داخل فنجان آسیاب می‌شود، بنابراین نیازی نیست شیر ​​خود را صاف کنید!

دستور العمل هایی وجود دارد که داغ هستند، اما با آبی که گرم می کنید یا روی اجاق می پزید شروع می شوند.

کتی در حال نشان دادن شیر ساز Arcmirea و ساخت پایه ای برای بستنی اسپند کره گیاهی.

Arcmira – شیر کوچک مورد علاقه فعلی من

طرفداران: شیرهای تازه روزانه | گرما دارد | می تواند شیر سویا، نوشیدنی های گرم و سوپ درست کند | داخلی از جنس استنلس استیل

معایب: فقط دسته های کوچک حدود 2 فنجان | نیاز به کشش دارد

مشابه: Nutr

من این یکی را در آمازون پیدا کردم و فقط ریسک کردم. من آن را آرام‌تر از سایر شیرسازان می‌دانم و عاشق درست کردن چای صبحگاهی در آن هستم! برای درست کردن پایه های Ninja Creami و ایجاد شیر یا خامه برای 1 یا 2 نفر عالی است.

دستور العمل های خامه / بستنی من را برای کره گیاهی اسپند و اسطوخودوس ببینید.

کتی در حال کپی برداری از جو دوسر در شیرساز Miomat است.

Miomat – شیر ساز همه کاره مورد علاقه فعلی من

طرفداران: دسته بزرگ | گرما دارد | می تواند شیر سویا، نوشیدنی های گرم و سوپ درست کند | داخلی فولاد ضد زنگ | عملکرد تمیز کردن

معایب: بدون دسته کوچک | نیاز به کشش دارد

مشابه: سویاجوی

کتاب رایگان دستور العمل های موجود یکی از بهترین هایی است که تا کنون دیده ام. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تنظیم شیر خام از گرما استفاده می کند، بنابراین برای شیر جو دوسر بهترین نیست – با این حال، می توانید از تنظیم اسموتی استفاده کنید که با سیلندر آسیاب گرما ندارد. شیر جو دوسر شگفت انگیز درست کنید.

فرنی، سوپ، شیر داغ، شیر خام و موارد دیگر را در Miomat درست کنید.

از کد من استفاده کن kathyhester با سفارش مستقیم از Miomat، 15 دلار دریافت کنید.

طرفداران: شیرهای تازه روزانه | گرما دارد | می تواند شیر سویا و نوشیدنی های گرم درست کند | عملکرد تمیز کردن | طراحی فشرده

معایب: فقط دسته های کوچک حدود 2 فنجان | نیاز به کشش دارد

مشابه: Arcmira

بسته بندی دستگاه Nutr فوق العاده زیبا است و شامل یک صافی و قاشق های اندازه گیری خوب است.

به من نگاه کن که در Nutr یک خامه آب نبات درست می کنم.

طرفداران: دسته های بزرگ | کره های آجیلی هم درست می کند | صفحه نمایش خوب شیر را هنگام ریختن آن فیلتر می کند

معایب: قیمت بالا | رد پای بزرگتر |

شبیه به: واقعاً در کلاس خودش به عنوان کره و شیر آجیل ساز است

من منتظر تست Nutramilk خودم هستم، اما سرآشپز AJ نظرات تحسین برانگیزی از آن می دهد. تماشا کنید که او در آن شیر جو دوسر درست می کند. برای تهیه شیر می توانید آجیل و دانه ها را در آن خیس کنید، اما باید از مواد خشک استفاده کنید

طرفداران: فنجان فیلتر | گرما دارد | می تواند شیر سویا، نوشیدنی های گرم و سوپ درست کند | داخلی از جنس استنلس استیل

معایب: هنگام تهیه شیر سویا تمیز کردن کمی سخت است

مشابه: مقایسه یک به یک وجود ندارد، اما فیلتری مانند گاو بادام و گرما مانند Miomat دارد.

این اولین دستگاه شیر ساز من بود و در زمان شیوع بیماری همه گیر از آن برای تهیه شیر سویا خانگی استفاده کردم، زمانی که یافتن آن در فروشگاه سخت بود.

توجه: بعد از اینکه شیر سویای خود را در سویا درست کردم، به مدت 10 دقیقه با فشار بالا میپزم و طعم آن بسیار بهتر است!

تهیه شیر خام وگان

تقریباً همه شیرسازها تنظیماتی دارند که از گرما استفاده نمی کند یا اصلاً گرما ندارند. آنها شیر بادام خام را در دمای اتاق یا در دمایی مانند Miomat که در محدوده غذای خام قرار دارد، پردازش می کنند.

بنابراین می توانید با استفاده از دستگاه شیر خشک شیرهای خام گیاهی خوشمزه درست کنید. دو موردی که فاقد عناصر گرمایشی هستند عبارتند از: گاو بادام و پردازشگر NutraMilk Nut Processor، و هر دو برای مواد خام مانند دانه کتان مناسب هستند.

ممکن است فکر کنید این 2 سازنده ارزان ترین هستند، اما اینطور نیست! فراموش نکنید که می توانید شیر خام را با گزینه های دیگر نیز درست کنید.

فراتر از شیر

بسیاری از دستگاه هایی که شامل تنظیمات حرارتی هستند و می توانید سوپ های پوره خوشمزه، کاکائو داغ، چای لاته و موارد دیگر درست کنید.

این چیزی است که باید در نظر داشته باشید، زیرا متوجه می شوم وقتی یک وسیله آشپزخانه جدید دارم، سعی می کنم از تمام استفاده ای که می توانم از آن استفاده کنم.

چرا باید خودتان شیر آجیل درست کنید؟

خوب، دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید خودتان شیر آجیل درست کنید. این ارزش زمان شما را خواهد داشت، قول می دهم!

صرفه جویی در پول: با ممنوعیت پلاستیک های یکبار مصرف در سال 2021 در انگلیس، خرید شیر خشک آجیلی به طور فزاینده ای گران تر می شود، بنابراین بسیاری از مردم ترجیح می دهند برای صرفه جویی در هزینه خود را در خانه بسازند. بعلاوه، کنترل بیشتری بر مواد تشکیل دهنده استفاده شده دارید

کاهش ضایعات: تهیه شیر آجیل در خانه می تواند با کاهش میزان بسته بندی پلاستیکی یکبار مصرف به شما در صرفه جویی در هزینه کمک کند. بعلاوه ساختن شیرهای گیاهی خانگی می تواند با تهیه مقدار دقیقی که نیاز دارید، ضایعات غذایی را کاهش دهد، بنابراین هیچ کدام دور ریخته نمی شود.

شیر سفارشی خود را بسازید: تهیه شیرهای آجیلی سفارشی در خانه آسان و سرگرم کننده است. با مواد و تجهیزات مناسب، می‌توانید نوشیدنی‌های جایگزین خوشمزه و مغذی درست کنید که برای خرید در فروشگاه در دسترس نیستند.

می توانید با آجیل، دانه ها، غلات و طعم دهنده های مختلف آزمایش کنید تا ترکیب منحصر به فرد خود را ایجاد کنید. شیر ماکادمیا توت فرنگی، شیر تخمه کدو حلوایی دارچینی، کرم دانه برای قهوه یا چای، شیر سویا تازه، و حتی می توانید از غلات فوق العاده در شیردوش وگان خود استفاده کنید.

هر طور که دوست دارید شیرین کنید: آیا شکر تصفیه شده انجام نمی دهید؟ مشکلی نیست! می توانید از شربت خرما، خمیر خرما، خرمای خیس خورده، شربت افرا، شکر نارگیل – واقعاً هر چیزی که می خواهید استفاده کنید. می توانید جدیدترین و بهترین شیرین کننده را امتحان کنید یا آن را بدون شیرینی رها کنید. همه چیز به تو بستگی دارد.

ساخت آسان: تهیه شیر آجیل در خانه با ابزار مناسب آسان است. می توانید از مخلوط کن پرسرعت، کیسه شیر آجیلی یا پارچه پنیر برای صاف کردن شیر استفاده کنید و در کمترین زمان شیر خانگی تازه خواهید داشت.

راحتی: تهیه شیر آجیل در خانه بسیار راحت است. می توانید با فشار دادن یک دکمه با شیرساز مغزی 5 تا 6 فنجان شیر تازه را بدون هیچ گونه آشفتگی، صاف کردن یا خیساندن قبلی تهیه کنید. به علاوه، می توانید طعم ها را سفارشی کنید و میزان قند شیر خود را کنترل کنید.

دستور العمل های شیر و خامه بدون لبنیات خانگی