سوخاری ذرت کدو سبز مکزیکی (دستور غذای گیاهی)


آیا شما به شدت به دنبال سالم تر هستید؟ مکزیکی سوخاری ذرت کدو سبز? این سرخ کردنی های ذرت کاملاً گیاهی و پخته شده در فر پاسخی به تمام هوس های شما هستند!

با الهام از طعم های غنی غذاهای مکزیکی، این سرخ کردنی های ذرت کاملاً فلسفه آشپزی من را در بر می گیرد. سالم و در عین حال لذت بخش و رضایت بخش نیست وعده های غذایی، مناسب برای تمام نیازهای خانواده و رژیم غذایی! آیا آماده کشف دستور غذای جدید مورد علاقه خود هستید؟ 🌽


ذرت کدو حلوایی مکزیکی: وگان، بدون گلوتن و مناسب برای تمام خانواده! 🌱

این کدو حلوایی های پخته شده از بیرون ترد و از داخل نرم هستند وگان و بدون گلوتنبنابراین برای هر نیاز غذایی مناسب است. به علاوه، آماده سازی آنها فقط به 5 ماده اولیه نیاز دارد (به علاوه برخی از گیاهان و ادویه جات) که همه آنها به راحتی در دسترس هستند و همچنین کاملاً مقرون به صرفه هستند!

و اگر این کافی نیست، سرخ کردن ذرت کدو سبز من نیز راهی آسان برای ورود به آن است فریب دادن بچه هایتان برای خوردن مقداری سبزیجات! من شما را نمی دانم، اما بچه های من طرفدار زیادی از کدو سبز نیستند. به همین دلیل است که من همیشه سعی می کنم راه های جدیدی برای پوشاندن طعم آنها پیدا کنم. چیزی که می توانم با خیال راحت بگویم این است که با این دستور غذای سرخ کردنی ذرت کدو سبز، من ماموریت را انجام دادم تا بچه هایم را با خوشحالی با کدو سبز تغذیه کنم – و خانواده من می توانند این را گواهی دهند!

یکی دیگر از چیزهایی که من در مورد این سوخاری های کدو حلوایی پخته شده دوست دارم آنهاست تطبیق پذیری! آنها را برای یک میان وعده خوشمزه در محل کار همراه خود بیاورید یا به عنوان یک پیش غذا یا کنار غذای فانتزی اما ساده به مهمانان خود تقدیم کنید. همه آنها را دوست خواهند داشت!

علاوه بر این، آنها همچنین می توانند به راحتی تبدیل به یک وعده غذایی متعادل و کامل می شود. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آنها را با یک منبع کوچک چربی (مانند آووکادو) و مقداری پروتئین (در اینجا برخی از منابع عالی پروتئین گیاهی آورده شده است) جفت کنید.

سرانجام، تاپینگ ها را فراموش نکنید. برخی از ایده‌ها عبارتند از: گواکاموله، سالسا بزرگ، ماست یونانی گیاهی، یا حتی Easy Tofu Chorizo ​​برای کمی مزه مکزیکی!

نحوه درست کردن سوخاری های پخته عالی: چند نکته آسان 💯

آیا از سرخ کردن همه غذاهای خود خسته شده اید، یا می خواهید جایگزین سالم تری را برای سرخ کردنی های ذرت اصلی امتحان کنید؟ در اینجا چند نکته در مورد چگونگی داشتن مقداری وجود دارد کاملا ترد کدو حلوایی و ذرت، فقط با فر شما!

  • مایع اضافی را از کدو سبز رنده شده خارج کنید
    این ترفند یک نجات دهنده واقعی است: در واقع، کدو سبز حاوی مقدار زیادی آب است که اگر سبزیجات به درستی فشرده نشده باشند، در طول پخت و پز آزاد می شود. این آب به نوبه خود می تواند سرخ کردنی های شما را خیلی نرم و نیم پز کند – برعکس آنچه شما می خواهید! کدو حلوایی رو نمک میزنم و میذارم کمی بمونه تا آبش بیرون بیاد و بعد فشار میدم!
  • از aquafaba برای اتصال همه چیز به هم استفاده کنید
    آیا می دانستید که aquafaba – یعنی مایع کنسرو نخود – یک جایگزین عالی برای تخم مرغ است؟ در واقع، یکی از عملکردهای اصلی آن این است که به عنوان یک چسب عمل کند و به اتصال همه مواد به یکدیگر کمک کند. به این ترتیب، سرخ کردنی های گیاهی شما وقتی از فر بیرون بیاورید خرد نمی شوند!
  • چیزی وجود ندارد که آرد ذرت نتواند حل کند!
    اگر احساس می کنید که مخلوط شما خیلی نرم یا آب ریز است، آرد ذرت (یا نشاسته ذرت) پاسخ شماست! در واقع، آرد ذرت یک عامل غلیظ کننده عالی است. مولکول های آن در حالی که رطوبت را جذب می کنند متورم می شوند و باعث ژلاتینه شدن (یا غلیظ شدن) مخلوط سرخ کردنی ها می شوند. تنها چیزی که باید به آن توجه داشته باشید این است که زیاد از آن استفاده نکنید. در غیر این صورت به احتمال زیاد با مشکل برعکس مواجه خواهید شد!
  • برای نتیجه تردتر از سرخ کن هوا استفاده کنید – یا پخت را روی تابه تمام کنید
    پختن سرخ‌کرده‌های کدو سبز در سرخ‌کن، مطمئناً یک راه آسان و سالم برای به دست آوردن تعدادی سرخ‌کرده ذرت کدو سبز کاملاً ترد و طلایی است. با این حال، اگر شما ندارید، می توانید سرخ کردنی های خود را فقط در فر بپزید. پس از آماده شدن، پخت و پز آنها را در یک تابه از قبل گرم شده روی حرارت ملایم برای چند دقیقه تمام کنید. به این ترتیب سیب زمینی های شما همیشه گرم خواهند بود و بافت دلخواه ما را خواهند داشت.
  • اجازه ندهید سرخ کردنی های ذرت قبل از پختن کاملاً یخ زده شوند
    اگر تعداد زیادی سرخ کرده کدو سبز درست کرده اید و تصمیم به یخ زدن آنها دارید، قبل از پختن، مطمئن شوید که آنها را کاملاً یخ نزنید. در غیر این صورت، آنها ممکن است تمام آب خود را آزاد کنند و حتی قبل از اینکه آنها را گرم کنند آنها را خیس و بی اشتها کنند.
    یک نکته عالی دیگر این است که آنها را فقط پس از پختن از قبل منجمد کنید و سپس دوباره روی تابه گرم کنید. به این ترتیب، هر زمان که دوست داشتید، سرخ کردنی های کاملا ترد و طلایی خواهید داشت!

اگر این دستور غذا را دوست داشتید، در اینجا دستور العمل های دیگری وجود دارد که ممکن است دوست داشته باشید.

قبل از اینکه بری…

امیدوارم شما هم مثل من این دستور العمل ها را دوست داشته باشید! اگر آن را امتحان کرده اید، لطفاً در نظرات به من بگویید که چگونه آن را دوست داشته اید. و فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی من را تگ کنید (همه لینک ها در زیر هستند). 💗

سرخ کردن ذرت کدو سبز در یک بشقاب سفید با برگ های ریحانسرخ کردن ذرت کدو سبز در یک بشقاب سفید با برگ های ریحان

سرخ شده ذرت کدو سبز مکزیکی

کیتلین هاونر

این کدو حلوایی های پخته شده از بیرون ترد و از داخل نرم هستند وگان و بدون گلوتن همچنین برای هر نیاز غذایی مناسب است. به علاوه، آماده سازی آنها فقط به 5 ماده اولیه نیاز دارد (به علاوه برخی از گیاهان و ادویه جات) که همه آنها به راحتی در دسترس هستند و همچنین کاملاً مقرون به صرفه هستند!

زمان آماده سازی 10 دقایق

زمان پخت 25 دقایق

زمان کل 40 دقایق

خدمات 14 پتی ها

کالری 69 کیلو کالری

آنها را با (اختیاری) جفت کنید:

از تاریک شدن صفحه نمایش خود جلوگیری کنید

  • فر را با دمای 400 درجه فارنهایت (یا 200 درجه سانتیگراد) گرم کنید.

  • همه مواد را در یک کاسه با هم ترکیب کنید و خوب مخلوط کنید.

  • یک ورقه پخت را با روغن آووکادو (یا روغن زیتون فوق بکر) اسپری کنید.

  • مخلوط را با یک چهارم پیمانه پیمانه یا قاشق بستنی بریزید و نان‌های کوچک درست کنید. پتی ها را روی ورقه پخت قرار دهید.

  • حدود 25 دقیقه بپزید (یا تا زمانی که لبه ها طلایی شوند اما خشک نشوند).

  • چند دقیقه روی تابه خنک کنید تا تردتر شوند.

  • اختیاری: تاپینگ های مکزیکی مورد علاقه خود را از لیست بالا بالا ببرید و لذت ببرید!

ارزش غذایی

سرخ شده ذرت کدو سبز مکزیکی

مقدار در هر سروینگ

٪ ارزش روزانه*

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.

کلمه کلیدی پیش غذا، سرخ کردنی های ذرت، سرخ کردنی های سالم، شام مکزیکی، سرخ کردنی های کدو سبز



منبع