سوپ عروسی ایتالیایی لاغر | امتیاز WW


سوپ عروسی ایتالیایی سوپی است که طرفداران زیادی دارد. این یک ضربه بزرگ در خانه من بود! به طور سنتی با ماکارونی اضافه شده درست می‌شود، من پاستا را با لوبیاهای غنی از فیبر عوض کرده‌ام. این ترکیب کاملی از طعم ها و بافت در هر قاشق است. به اندازه کافی جالب است که اصطلاح “عروسی” در ترجمه اشتباه بود. این اشاره به این بود که طعم ها به خوبی ترکیب می شدند، نه اینکه در عروسی ها سرو می شد. هر وعده غذای اصلی فقط 202 کالری و 3 گرم چربی دارد. وقتی این طعم را می‌چشید، شرط می‌بندم که فکر می‌کنید، نمی‌توانید منتظر باقی مانده‌ها باشید!

سوپ عروسی ایتالیایی لاغرسوپ عروسی ایتالیایی لاغر

نکات مفید در مورد این دستور غذا

8 وعده غذای اصلی (هر یک ½ فنجان) را سرو می کند.

حقایق غذایی

تاریخچه این دستور غذای ایتالیایی از اسپانیا سرچشمه گرفته است، جایی که نسخه سنگین تر حاوی گوشت های بیشتری است. تا زمانی که پاستا مقرون به صرفه تر شد، به سوپ عروسی ایتالیایی اضافه شد. در ایالات متحده، به خصوص یانگستون، اوهایو، و پیتسبورگ، پنسیلوانیا، که در بسیاری از رستوران‌های محلی یک غذای اصلی است، محبوب است.


فواید سالم

Egg-land بهترین تخم مرغ برای شما بهتر از تخم مرغ معمولی است. آنها حاوی ویتامین E بیشتر، 100 میلی گرم امگا 3 و 25 درصد چربی اشباع کمتر از تخم مرغ معمولی هستند. آنها را در اکثر سوپرمارکت ها پیدا خواهید کرد.

گوشت چرخ کرده بسیار کم چربی یک انتخاب عالی و سالم است. من از Trader Joe’s 96/4 استفاده کردم. 130 کالری و 4 گرم چربی برای 4 اونس دارد. اکثر سوپرمارکت ها گوشت چرخ کرده بدون چربی اضافی می فروشند.

نکات خرید

لوبیا کانلینی لوبیا بلبلی سفید ایتالیایی است. اگر نتوانستید آنها را پیدا کنید، می توانید از لوبیا شمالی یا لوبیای دریایی استفاده کنید.


نکات آمادگی

کوفته ها را می توان از قبل آماده کرد و تا زمان پخت در یخچال نگهداری کرد. یا می توان آنها را از قبل پخته و در صورت تمایل روز بعد به سوپ اضافه کرد.


WW Freestyle SmartPoints
1-آبی
WW
اسمارت پوینت ها 4-سبز

حقایق ضعیف: برای 1½ فنجان سرو (بدون رویه پنیر)
202 کالری، 3 گرم چربی، 1 گرم نشسته. چربی، 18 گرم پروتئین، 28 گرم کربوهیدرات، 9 گرم فیبر، 945 میلی گرم سدیم، 5 گرم شکر
حقایق: برای Freestyle SmartPoints
53 کالری، 1 گرم نشسته. چربی، 5 گرم پروتئین، 0 گرم شکر





منبع