شاید شما به درمان بیشتری نیاز نداشته باشید. شاید لازم باشد از مغز خود حمایت کنید. – تالار کزیا


شاید به درمان بیشتری نیاز نداشته باشید. شاید لازم باشد از مغز خود حمایت کنید.

ممکن است این عنوان کمی تحریک‌آمیز باشد، اما من به‌عنوان کسی که مقدار زیادی درمان انجام داده‌ام و عمیقاً برای آن ارزش قائل هستم، در این مورد فکر می‌کنم.

من ضد درمان نیستم، فقط تعجب می کنم که چقدر غذای عملی مغزمان را از دست می دهیم؟

ما معمولاً همیشه به سراغ درمان می رویم که به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته است، اما مغز ما چقدر با خواب، ویتامین ها، چربی ها، مواد معدنی و سوخت مورد نیاز تغذیه می کند.

زیرا می توانم به شما بگویم که اگر مغز شما تغذیه ضعیفی داشته باشد و مبارزه کند و فقط زنده بماند، ایجاد این همه افکار جدید و همه این عادت های جدید و این باورها و هویت ها برای شما واقعاً سخت خواهد بود.

برای اینکه بتوانید با هر علامتی که در حال درمان هستید، اعم از اضطراب، افسردگی یا تروما، مقابله کنید، یکی از کارهایی که می‌خواهید انجام دهید این است که ایمنی بیشتری در بدن خود ایجاد کنید و ساده‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها ایجاد ایمنی بیشتر این است که اطمینان حاصل کنید که اندام ها و بدن شما به خوبی تغذیه می شوند.

بنابراین، چه با سلامت روان خود دست و پنجه نرم کنید یا نه، ما واقعاً باید یاد بگیریم که از مغز خود حمایت کنیم و باید یاد بگیریم که از مغز فرزندانمان حمایت کنیم.

وقتی در مغزتان انعطاف‌پذیری بیشتری دارید، در هورمون‌ها، در روده‌تان، در پوست، در خواب، و در همه چیز انعطاف‌پذیری بیشتری خواهید داشت.

منابع قسمت





منبع