عصر جدیدی برای هورمون های زنانه. (دیگر بس است!) (قسمت 293) – تالار کزیا


امروز ما در مورد دوران جدید هورمون های زنانه صحبت می کنیم – برای دوره های پریود و برای سلامت هورمونی، زیرا ما در دوره جدیدی هستیم و با تمام شرم و پنهان کاری بس است. دیگر نه “بیایید در مورد پریودها صحبت نکنیم” یا “وای خدای من، او تامپون را روی زمین انداخت” و “ما در مورد یائسگی صحبت نمی کنیم”

ما در مورد هیچ یک از این چیزها آنقدر که باید صحبت نمی کنیم و بس است.

آیا می دانستید پریود شما و داشتن هورمون های زنانه دلیل وجود هزاران نسل بشریت است؟ چگونه تبدیل به چیزی شده است که مورد تحقیر، شرم آور، تحقیرکننده و نادیده گرفته می شود؟

این یک ظلم در کتاب های من است. بنابراین، من فقط این را به عنوان دعوت نبوی او بیان می کنم. دوره جدیدی برای هورمون های زنانه وجود دارد. ما در حال حاضر در آن هستیم. امیدوارم بتوانید با گوش دادن به این قسمت پادکست آن را احساس کنید زیرا هورمون های شما می توانند در اینجا باشند تا زندگی شما را غنی کنند، زندگی مردم اطراف شما را غنی کنند، اما عمدتاً زندگی شما می تواند عالی باشد.

اگر با عدم تعادل هورمونی زندگی می کنید، تمام زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد. من از شما می خواهم که یک زندگی عالی، درخشان، زیبا، به هم ریخته، ناقص، ماجراجویانه خود را داشته باشید و اگر در چرخه ای از درد، اضطراب، سنگینی، تنهایی، سستی هستید، انجام این کار سخت است.

سخت است زیرا شما در این چرخه معیوب گیر کرده اید و لازم نیست اینطور باشد. هورمون های شما وقتی متعادل هستند، دارایی برای انسانیت شما هستند

همانطور که می توانید بگویید، من عاشق صحبت کردن در مورد آن هستم، بنابراین مانند یک بیداد پرشور از دعوت به عمل و فراخوانی به سلاح خواهد بود تا بتوانید هورمون های متعادلی داشته باشید زیرا من واقعاً این را برای شما می خواهم.

منابع قسمت





منبع