فاجیتای مرغ لاغر در 30 دقیقه | امتیاز WW


من عاشق فاهیتا هستم، به خصوص این مرغ های بسیار کم چربی. آنها بسیار خوشمزه هستند و در یک لحظه با هم می آیند! به علاوه، بسیار سرگرم کننده است که به هرکس اجازه دهید خودش را سفارشی کند. من برای خودم چاشنی درست می‌کردم، اما اکنون عاشق سهولت استفاده از بسته‌بندی مخلوط چاشنی لاوری فاجیتا هستم! هر فاهیتا 152 کالری و 2 گرم چربی دارد.

فاجیتای مرغ لاغر در 30 دقیقهفاجیتای مرغ لاغر در 30 دقیقه

نکات مفید در مورد این دستور غذا

8 فاهیتا مرغ (هر وعده ½ فنجان مخلوط فاهیتا و 1 تورتیلا ذرت) تهیه می شود. این دستور در مجموع 4 فنجان فاهیتا درست می کند.

حقایق غذایی

فاهیتا اصطلاحی است که هم در غذاهای سنتی مکزیکی و هم در غذاهای تکس مکزیکی یافت می شود. این به هر نوع گوشت کبابی گفته می شود که به عنوان تاکو یا روی یک تورتیلای آرد یا ذرت سرو می شود. گوشت‌های رایجی که امروزه در فاهیتا استفاده می‌شوند شامل هر قطعه گوشت گاو، مرغ، گوشت خوک و میگو است. گوشت معمولاً با فلفل، پیاز و چاشنی پخته می شود. چاشنی های محبوب عبارتند از کاهوی خرد شده، گوجه فرنگی، خامه ترش، سالسا و گواکامول.


نکات خرید

انتخاب های زیادی از تورتیلاها وجود دارد. یکی از کم کالری‌ها و چربی‌ها، تورتیلای ذرت 6 اینچی Mission است. من حقایق ضعیف را بر اساس آنها انجام دادم.
من اخیراً Mission Foods Artisan Style Tortillas-corn & Whole Wheat Blend را کشف کردم. شاید بخواهید آنها را امتحان کنید. آنها واقعا خوشمزه هستند… هر تورتیلا 90 کالری، 2.5 گرم چربی و 3 گرم فیبر دارد! آنها را در اکثر سوپرمارکت ها پیدا خواهید کرد. Trader Joe آنها را تحت نام تجاری خود دارد.

WW Freestyle SmartPoints 2-آبی
WW SmartPoints
4-سبز

حقایق لاغر: برای 1 فاهیتا، ½ فنجان مخلوط فاهیتا و 1 تورتیلا ذرت (بدون اضافه کردن)
152 کالری، 2 گرم چربی، 0.6 گرم نشسته. چربی، 27 میلی گرم چول، 21 گرم کربوهیدرات، 14 گرم پروت، 4 گرم فیبر،
233 میلی گرم خاکشیر، 2 گرم شکر
حقایق: برای Freestyle SmartPoints
66 کالری، 0 گرم نشسته. چربی، 1 گرم پروتئین، 2 گرم شکر





منبع