میله های شیرینی شکلاتی با کره قهوه ای


با این کوکی‌های شکلاتی کره‌ای قهوه‌ای در بهشت ​​خواهید بود! طعم دهنده غنی و برشته ای که کره قهوه ای به آن اضافه می کند، نحوه دلخواه شما از کوکی های چیپسی شکلاتی شما را برای همیشه تغییر می دهد.

میله های کوکی چیپسی شکلاتی کره قهوه ای روی کاغذ روغنی

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. یعنی اگر کلیک کنید و خرید کنید، ممکن است بدون هیچ هزینه ای برای شما کمیسیون بگیرم. لطفاً برای جزئیات بیشتر، خط مشی افشای کامل من را ببینید.


میله های شیرینی شکلاتی با کره قهوه ای

اگر اهل کوکی هستید، شما را دوست دارم نیاز برای امتحان کردن اینها همه آنها طعم شیرین لذیذ یک کوکی شکلاتی چیپسی کلاسیک اما با بافت غلیظ و طعم برشته هستند.

من 5 دسته از اینها را در یک ماه و نیم درست کردم – چون درخواست شده بودند!

این فقط نشان می دهد که آنها کاملاً هستند خوش طعم و اینکه هرگز از آنها بیمار نخواهید شد. اگر در نهایت در مدت زمان کوتاهی چند دسته تهیه کردید، حتماً به من اطلاع دهید. من عشق برای شنیدن آن!

میله های شیرینی شکلاتی کره قهوه ای روی سه بشقاب سفید

کره قهوه ای

آیا شنیده اید کره قهوه ای قبل از؟ این فقط چوب های معمولی قدیمی خود از کره است که شما رنگ قهوه ای روی اجاق گاز این یک مرحله ساده است که انبوهی از طعم عمیق و غنی را به میله های کوکی چیپسی شکلاتی کره قهوه ای شما اضافه می کند!

ساخت کره قهوه ای است آسان!

با قرار دادن یک تابه آلومینیومی روی آن شروع کنید متوسط ​​رو به بالا حرارت دهید (نوع تابه مهم نیست، اما رنگ تابه روشن تر بهتر است). دو تکه کره بریزید و کفگیر لاستیکی خود را بردارید.

کره به شدت شروع به جوشیدن می کند. به آرامی با کفگیر هم بزنید اما حرارت را حفظ کنید. یک ماده سفید مانند فوم شروع به ظاهر شدن خواهد کرد. این طبیعی است! کف از بین می رود.

اکنون، می توانید به وضوح قهوه ای شدن روی کره را ببینید. در این مرحله می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی انجام شود. هر چه زمان کمتر (و قهوه ای کمتر) طعم “برشته” کمتری داشته باشد در حالی که زمان بیشتر (و قهوه ای بیشتر) طعم بسیار “برشته” ایجاد می کند. برای این نوارهای کوکی شما یک کره قهوه ای تیره می خواهید.

میله های کوکی چیپسی شکلاتی کره قهوه ای روی بشقاب های چیده شده

نمک اضافه کنید یا نمک نزنید

برخی از مردم لذت می برند شیرین و شور ترکیب طعم من یکی از آن افرادم. من دوست دارم مقدار زیادی نمک پوسته پوسته را روی کلوچه های تازه پخته اضافه کنم.

اگر شما از آن دسته افراد نیستید، ممکن است بخواهید این مرحله را نادیده بگیرید. آنها ممکن است برای ترجیحات شما کمی بیش از حد شور باشند زیرا در خمیر کوکی نمک نیز وجود دارد.

اگر قصد دارید نمک پولکی اضافه کنید، در نظرات زیر به من اطلاع دهید!

میله های کوکی چیپسی شکلاتی کره قهوه ای به قطعات بریده شده

هوس بیشتر؟

یکبار اینها را درست کنید میله های شیرینی شکلاتی با کره قهوه ای حتما بررسی 5 ستاره و نظر خود را در زیر بگذارید! همیشه برای دیگران مفید است که بدانند شخص دیگری موفق بوده است!

من دوست دارم ببینم چطور می شود. من را در اینستاگرام تگ کنید تا آن را به اشتراک بگذارم!

برخی از دستور العمل های دیگر من را امتحان کنید:

سنجاق اکنون به صرفه جویی برای بعد!

پین پینترست میله های کوکی شکلاتی با کره قهوه ای
میله های کوکی چیپسی شکلاتی کره قهوه ای با شیر

میله های شیرینی شکلاتی با کره قهوه ای

با این کوکی‌های شکلاتی کره‌ای قهوه‌ای در بهشت ​​خواهید بود! طعم دهنده غنی و برشته ای که کره قهوه ای به آن اضافه می کند، نحوه دلخواه شما از کوکی های چیپسی شکلاتی شما را برای همیشه تغییر می دهد.

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 26 دقیقه

زمان کل 36 دقیقه

دوره دسر، میان وعده

غذا آمریکایی، دسر

عناصر

  • 2 میله ها کره بدون نمک
  • 2 فنجان ها ارد همه منظوره
  • 1/2 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • 1/2 قاشق چایخوری جوش شیرین
  • 1/2 قاشق چایخوری نمک
  • 3/4 جام شکر قهوهای بسته بندی شده
  • 1/4 جام قند
  • 2 تخم مرغ
  • 1 قاشق چایخوری وانیل
  • 1/2 جام چیپس شکلات در صورت تمایل بیشتر

دستورالعمل ها

  • فر خود را با دمای 350 درجه فارنهایت گرم کنید. یک تابه ۸*۸ را بردارید و روی آن اسپری نچسب اسپری کنید. کنار بگذارید.

  • با سرخ کردن کره شروع کنید. با قرار دادن یک تابه آلومینیومی روی حرارت متوسط ​​رو به بالا شروع کنید (نوع تابه مهم نیست، اما رنگ روشن‌تر تابه بهتر است). دو تکه کره بریزید و کفگیر لاستیکی خود را بردارید. کره به شدت شروع به جوشیدن می کند. به آرامی با کفگیر هم بزنید اما حرارت را حفظ کنید. یک ماده سفید مانند فوم شروع به ظاهر شدن خواهد کرد. این طبیعی است! کف از بین می رود. اکنون، می توانید به وضوح قهوه ای شدن روی کره را ببینید. در این مرحله می توانید تصمیم بگیرید که چه زمانی انجام شود. هر چه زمان کمتر (و قهوه ای کمتر) طعم “برشته” کمتری داشته باشد در حالی که زمان بیشتر (و قهوه ای بیشتر) طعم بسیار “برشته” ایجاد می کند. برای این کوکی ها کره قهوه ای تیره می خواهید. این را کنار بگذارید تا خنک شود.

  • در یک کاسه آرد، بیکینگ پودر، جوش شیرین و نمک را با هم مخلوط کنید.

  • بعد از سرد شدن کره قهوه ای، شکر قهوه ای، شکر، تخم مرغ و وانیل را در ظرفی جداگانه اضافه کنید. از همزن دستی استفاده کنید تا همه چیز را با هم کرم بزنید. پس از انجام این کار به آرامی مواد خشک خود را به کاسه مواد مرطوب اضافه کنید و به هم زدن ادامه دهید.

  • شکلات چیپسی را تا کنید. سپس خمیر را به تابه اضافه کنید. در صورت تمایل، روی آن را با چیپس های شکلاتی اضافه کنید.

  • پخت به مدت 26 دقیقه باعث می شود کوکی کمی کمرنگ شود در حالی که 29 آن را کاملا می پزد. من از لذیذ خود لذت بیشتری می برم، بنابراین آنها را به مدت 26 دقیقه می پزم.

  • اگر دوست دارید نمک پولکی اضافه کنید، اکنون وقت آن است!

  • اجازه دهید کوکی ها خنک شوند سپس به 9 قسمت تقسیم کنید.

یادداشت

  • ذخیره در ظروف محفوظ

کلمه کلیدی پیش غذا، شکر قهوه ای، شکلات، کوکی، گیاهی