آکوستا توافقنامه قطعی برای به دست آوردن Impact Group و تبدیل شدن به آژانس برتر فروش و بازاریابی صنعت برای برندهای طبیعی، تخصصی، قومی و در حال ظهور امضا می کند.


اکتساب، پیشنهادات خدمات را گسترش می‌دهد و فرصت‌های جدیدی را برای برندهای کالاهای بسته‌بندی مصرف‌کننده ارائه می‌کند

جکسونویل، فلوریدا (24 ژوئن 2021) — امروز آکوستا اعلام کرد که قراردادی قطعی برای خرید Impact Group، یک آژانس فروش و بازاریابی پویا با حضور ملی و تخصص بازار محلی در برندهای طبیعی، تخصصی، قومیتی و در حال ظهور امضا کرده است. با گرد هم آوردن این دو شرکت، آکوستا آژانس فروش و بازاریابی برجسته صنعت را ایجاد می‌کند و از این دسته‌هایی که به سرعت در حال رشد هستند حمایت می‌کند. آکوستا و گروه ایمپکت خدمات بسیار تکمیلی را ارائه می دهند و

این حرکت استراتژیک خدمات ارائه شده را گسترش می دهد و فرصت های کانال جدیدی را برای مشتریان هر دو شرکت باز می کند. آکوستا مهارت بازار محلی و راه‌حل توزیعی را ارائه می‌کند که به برندهای نوظهور امکان دسترسی به قفسه‌های زنجیره‌های خرده‌فروشی بزرگ را می‌دهد و برندهای کوچک‌تر را قادر می‌سازد تا رشد کنند.

برایان وین، مدیر عامل آکوستا، گفت: “ما هیجان زده هستیم که به گروه ایمپکت ملحق شویم، زیرا تخصص آنها به تاریخ طولانی برندهای در حال رشد آکوستا بُعدی می بخشد و مزایای قابل توجهی برای مشتریان ما ایجاد می کند.” طی چند ماه گذشته، ما شباهت‌های متعددی را بین سازمان‌های خود از نظر کانال‌هایی که پشتیبانی می‌کنیم و نحوه کار با مشتریان شناسایی کرده‌ایم و خدمات ما به خوبی یکدیگر را تکمیل می‌کنند. ما مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن تخصص و همکاری با یکدیگر برای تقویت پیشنهادات خود و ارائه ارزش بیشتر به مشتریان هستیم. ما مشتاقانه منتظر این فصل جدید هستیم.»

Impact Group یک آژانس فروش و بازاریابی پیشرو است که راه حل های همه کاناله را به تولید کنندگان ارائه می دهد. به عنوان بخشی از خرید، آکوستا سه واحد تجاری گروه ایمپکت را برای تقویت پیشنهادات خود یکپارچه خواهد کرد. این واحدها عبارتند از: آژانس فروش و بازاریابی که فروش، بازاریابی، تجزیه و تحلیل و پشتیبانی خرده فروشی را برای تولیدکنندگان CPG فراهم می کند. کسب و کار فروش منحصر به فرد و تخصصی که در خرده فروشی های شهری در شهرهای کلیدی شهری فعالیت می کند. و قابلیت توزیع اختصاصی برای کمک به برندهای نوظهور برای ورود به بازار.

علاوه بر مجموعه ای قدرتمند از قابلیت های سازمانی، مشتریان هر دو شرکت اکنون به طیف وسیع تری از تخصص برای کمک به رشد محصولات خود در سراسر کشور دسترسی دارند. با قدرت گروه ایمپکت در بازارهای منطقه ای و تخصص آکوستا در روابط صمیمی با مشتری، برندها توجه لازم را برای موفقیت دریافت خواهند کرد.

مت بوسکرک، رئیس گروه ایمپکت، گفت: «ما مشتاقانه منتظر پیوستن به آکوستا هستیم و تخصص تکمیلی خود را در دسته‌های برندهای طبیعی، تخصصی، قومیتی و نوظهور ارائه می‌کنیم. شرکت‌های کوچک و متوسطی که بر این فضا تسلط دارند اخیراً شاهد رشد انفجاری بوده‌اند و ما خوشحالیم که می‌توانیم با استفاده از طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های آکوستا ارزش بیشتری برای این مشتریان به ارمغان بیاوریم.»

این خرید یک تصمیم تجاری آینده‌نگر برای هر دو شرکت است که به آنها امکان می‌دهد از تعهدات مشترک خود برای تقویت و نوسازی خدمات و قابلیت‌ها برای کمک به مشتریان برای رقابت در بازار مدرن استفاده کنند.

انتظار می‌رود این معامله در جولای 2021 بسته شود و در انتظار همه تاییدیه‌های لازم و شرایط بسته شدن باشد.

درباره آکوستا

آکوستا یک ارائه دهنده خدمات فروش و بازاریابی یکپارچه است که مارک های کالاهای بسته بندی شده مصرفی و خرده فروشان را قادر می سازد تا با ارائه راه حل های پیشرفته و خدمات استثنایی در بازار مدرن برنده شوند. با بیش از 90 سال تجربه، آکوستا نیازهای در حال تحول مصرف کنندگان را درک می کند و به مشتریان و مشتریان خود کمک می کند تا یک قدم جلوتر بمانند و عملکرد سریع آنها را تقویت کند.

درباره گروه ایمپکت

گروه ایمپکت که در سال 1994 تأسیس شد، یک آژانس فروش و بازاریابی بی باک و پرشور با دفاتر و تیم هایی است که به صورت استراتژیک در سراسر کشور پخش شده اند. گروه ایمپکت دارای چندین دهه تجربه ترکیبی در کارگزاری خرده‌فروشی و صنعت CPG است که مشتریان را قادر می‌سازد تا به طور مؤثرتری با خرده‌فروشان ارتباط برقرار کنند و رشد و فروش تهاجمی را افزایش دهند. گروه ایمپکت بر تغییرات پیشرو از طریق خدمات نوآورانه از جمله فروش، تجارت، و پشتیبانی تحلیلی دسته‌بندی به شرکت‌های صنعت CPG تمرکز دارد. بیش از 700 شرکت CPG قابل توجه به Impact Group برای نمایندگی برند خود اعتماد دارند. گروه ایمپکت با داشتن همکاران، به دلیل پرورش فرهنگی معتبر، استراتژیک، مشارکتی و کارآفرینی شناخته شده است. برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به http://eus2p-wa-impactgrp.azurewebsites.net/ مراجعه کنید.