هندوانه مارگاریتا با یخ ساز قابل حمل نیوایر


چه چیزی با طراوت تر از هندوانه تازه و سرد در تابستان؟ شاید یک کوکتل هندوانه خوشمزه! مارگاریتا قطعا یکی از نوشیدنی های تابستانی مورد علاقه من است. آنها را می توان به روش های مختلف ساخت. من این یکی را در سمت سنتی تر نگه داشتم تا آن را ساده و تنها با چند ماده تشکیل دهنده نگه دارم، اما مطمئناً می توانید چیزهای دیگری را به موسیقی جاز اضافه کنید! افزودن مقداری نعنا خوب خواهد بود، یا شاید پوره میوه را تغییر دهید. من هم آن را کم کالری نگه داشتم. این نوشیدنی کمتر از 140 کالری دارد، بنابراین بسیار کمتر از مارگاریتای معمولی شما.

در دستور پخت امروز، من یک وسیله آشپزخانه کوچک عالی را ارائه می کنم که فکر نمی کنم در تابستان بدون آن زندگی کنم! SKU: NIM033SS00 یخ ساز قابل حمل Newair برای بررسی فرستاده شد و من آن را دوست دارم! با وجود اینکه اندازه آن فشرده تر است، یخ زیادی تولید می کند. برای یک خانواده چهار نفره، برای ما کافی بود، و به ما کمک کرد تا از یک موج گرمای دیوانه کننده ای که در ونکوور داشتیم عبور کنیم!

من رنگ سفید را دریافت کردم که یک رنگ سفید تمیز و خالص است و هم در آشپزخانه خانه من و هم در آشپزخانه من در RV کاملاً می آید! من در واقع چند مکان را پیدا کردم که می تواند در RV برود. درست در آشپزخانه نزدیک سینک، و همچنین در نزدیکی قسمت قهوه‌بار ما با قفسه‌های تاشو.

ما هر تابستان با تریلر به Osoyoos می رویم و ماشین یخ ساز بسیار مهم است. در دراز مدت ارزان تر از خرید یخ است و همیشه در دسترس شماست. در گذشته، ما با موقعیت‌هایی مواجه شده‌ایم که فروشگاه کمپینگ در گرمای دیوانه‌کننده یخ تمام می‌شود، و این هرگز شرایطی نیست که بخواهید در آن باشید!

برای این مارگاریتای هندوانه، من آن را روی سنگ درست کردم، زیرا من مارگاریتای خود را به این ترتیب ترجیح می دهم، اما ترکیب شگفت انگیزی نیز خواهد بود!

اگر به دنبال یخ ساز هستید، من این دستگاه را به شدت توصیه می کنم. همچنین در چند رنگ (سفید، مشکی، نقره ای) و زیر 200 دلار عرضه می شود که برای یک یخ ساز خوب بسیار معقول است. علاوه بر این، می توانید از کد زیر برای 10٪ تخفیف استفاده کنید!

از کجا خرید کنیم؟

لینک: https://glnk.io/qm6/busybuthealthy

کد تخفیف 10٪: HEALTHY10OFF

این دستور پخت است، امیدوارم از این تابستان لذت ببرید!

هندوانه مارگاریتا با یخ ساز قابل حمل نیوایر

نویسنده:

نوع دستور غذا: نوشیدنی

غذا: مکزیکی

  • 1 فنجان پر یخ
  • 1 اونس تکیلا سفید
  • ½ اونس سه ثانیه
  • ½ اونس آب لیموترش
  • ½ اونس شربت ساده (من از شربت NuNaturals Simple Stevia بدون شکر استفاده کردم)
  • ½ فنجان پوره هندوانه
  1. ابتدا پوره هندوانه خود را با مخلوط کردن 2 فنجان هندوانه بدون هسته خرد شده در مخلوط کن درست کنید.
  2. در لیوان خود، یخ، تکیلا، سه ثانیه، آبلیمو و شربت ساده را اضافه کنید.
  3. روی آن را با پوره هندوانه بریزید.
  4. هم بزنید و با یک تکه هندوانه تزئین کنید.
  5. جایگزین های اختیاری: آناناس، هندوانه و نعناع، ​​هلو.

اندازه سرو: 1 عدد مارگاریتا کالری: 139 چربی: 0.3 گرم چربی های اشباع شده: 0 گرم کربوهیدرات ها: 10.3 گرم قند: 10 گرم سدیم: 4 میلی گرم فیبر: 0.7 گرم پروتئین: 0.3 گرم کلسترول: 0 میلی گرم

3.5.3229