کتاب جدید ملیسا *احساس خوب* | همسلی + همسلی


احساس خوب کتاب آشپزی

سلام، ملیسا اینجاست! لطفا به کتاب آشپزی جدیدم سلام کنید… احساس خوبی داشته باشید: 100 دستور غذای سریع و آسان برای آوردن کمی آرامش و شادی به آشپزخانه های ما و فراتر از آن. در 2 ژوئن 2022!

احساس خوبی داشته باشید همه چیز در مورد کاوش در مورد احساس غذا و آشپزی است. آسوده، متصل، پرانرژی، آرام‌تر، زمین‌گیر، راضی و آرام‌تر و بیشتر. من خیلی هیجان زده بودم که این را با شما به اشتراک بگذارم، من در 2 سال گذشته در مورد آن فکر می کردم و اینجاست.

غذای خوب را احساس کنید این است که چگونه من مدت ها توضیح داده ام که چگونه در خانه آشپزی می کنم. بیشتر و بیشتر ما با در نظر گرفتن سلامت روحی و جسمی خود آشپزی می کنیم. بنابراین این دستور العمل های مورد علاقه من است که به من کمک می کند احساس حمایت کنم. دستورهایی که وقتی انرژیم کم است و می‌خواهم احساس روشن‌تری داشته باشم به آن‌ها روی می‌آورم. دستور العمل هایی که به قدری آسان هستند که پختن آنها برایم لذت بخش است و به من اعتماد به نفس بیشتری می دهد. غذایی که به من کمک می‌کند تا احساس آرامش بیشتری داشته باشم و به من کمک می‌کند تا زمانی که دوستان می‌آیند و می‌خواهم آنها را خراب کنم و به آنها عشق نشان دهم، احساس آرامش بیشتری داشته باشم و به اشتراک بگذارم، اما همچنین می‌خواهم در مورد «سرگرمی» استرس نداشته باشم یا در نهایت با یک هفته شستن غذا مواجه شوم. ! برای هر حالت و موقعیتی در اینجا چیزی وجود دارد.

من نمی توانم صبر کنم تا بیشتر به شما نشان دهم، پشت صحنه آزمایش دستور پخت و تیراندازی، این یک تلاش تیمی بزرگ از سوی افراد با استعداد دوست داشتنی است. در اینستاگرام @melissa.hemsley و به روز باشید وب سایت من جایی که من دستور العمل های بیشتری را به اشتراک خواهم گذاشت و هیجان انگیز است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و پیش سفارش اینجا را کلیک کنید.

احساس خوبی داشته باشید ملیسا همسلی