نکاتی برای سالم ماندن حتی زمانی که مشغول هستید


اگر سعی می کنید خود را مجبور کنید که سالم بمانید حتی در حالی که خیلی مشغول هستید، پس تنها نیستید. در دنیای پرشتاب امروزی، ماندن در بالای همه چیزهایی که نیاز دارید می تواند بسیار دشوار باشد.

زندگی شلوغ است. ممکن است شما تعهدات خانوادگی و اجتماعی داشته باشید و کار برای تطبیق با همه چیز دشوار باشد. آنچه ممکن است در کنار راه صحبت شود، تعهد شما به آن است سالم ماندن.

خبر خوب این است که حفظ سلامتی نیازی به زمان‌بر یا پیچیده نیست. اگر برخی از حرکات استراتژیک انجام دهید، می‌توانید سبک زندگی خود را تنظیم کنید تا حتی زمانی که در حال حرکت هستید سالم بمانید. در اینجا نگاهی به نحوه انجام این کار داریم.

مراقبت از خود را در اولویت قرار دهید

اولویت دادن به خودمراقبتی چیزی است که اگر می‌خواهید در حال حرکت سالم بمانید، قطعاً باید انجام دهید. چه می کند اولویت دادن به خود مراقبتی شبیه؟ لازم نیست زیاده روی باشد.

سعی کنید روزانه 15 دقیقه پیاده روی کنید. می توانید این 15 دقیقه را با استفاده از پله ها به جای آسانسور بگذرانید. وقتی در محل کار وقت آزاد دارید بیرون بروید.

به جای صرف ناهار پشت میز، به کافی شاپ محلی یا یک رستوران محلی بروید. هر زمان که می توانید در آن زمان فشار دهید. کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که سرگرمی داشته باشید.

شما می توانید 20 دقیقه در روز را به سرگرمی خود اختصاص دهید یا در صورت تمایل یک ساعت. نکته اصلی این است که شما باید سعی کنید زمان با کیفیت را در هر زمان آزاد خود بچسبانید.

از پیش برنامه ریزی

برنامه ریزی از قبل کلید دیگری برای اطمینان از حفظ یک سبک زندگی سالم است. می‌خواهید مطمئن شوید که در ابتدای هر هفته زمانی را برای برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی که قرار است بخورید، اختصاص دهید.

به برنامه خود نگاه کنید و بفهمید که چه زمانی می توانید در تمرین خود فشار بیاورید. مدیریت زمان کلیدی است. ممکن است بیشتر از آنچه فکر می کنید زمان داشته باشید، به خصوص اگر تلاشی هماهنگ برای پیدا کردن آن انجام دهید.

داشتن یک مکان برنامه ریزی بهترین راه برای جلوگیری از به تعویق انداختن دندان ها و وارد کردن آن عادات سالم به برنامه خود است.

انتخاب های سالم را مجبور کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای اطمینان از اینکه خود را مجبور به فشار دادن آن انتخاب‌های سالم می‌کنید، غیرممکن کردن انجام این کار است. به عنوان مثال، مطمئن شوید که آشپزخانه و انبار خود را فقط با تنقلات سالم تهیه می کنید.

از قبل غذاهایی داشته باشید که به راحتی آماده می شوند و مغذی هستند. زمانی که مشغول هستید، می‌تواند وسوسه انگیز باشد که چیز ناسالمی را بگیرید، زیرا وقت ندارید.

داشتن چیزهایی در اطراف که از قبل سالم هستند، گرفتن آنها را برای شما آسان می کند. اگر می‌خواهید بفهمید، این یک استراتژی مؤثر است چگونه سریع وزن کم کنیم.

اگر می خواهید همه چیز را سالم نگه دارید، تبدیل شدن به فردی که خود را مجبور به انجام آن انتخاب های سالم می کند، ضروری است. زمانی که مشغول هستید، باید به دنبال آن راه‌های کوچکی بگردید که بتوانید عادت‌های سالم را از بین ببرید.





منبع