پارمیگیانا مرغ لاغر با امتیاز مراقب وزن


تقریباً به منوی هر رستوران ایتالیایی نگاه کنید، این غذای محبوب را خواهید دید. من آن را با استفاده از سینه مرغ بدون پوست، پختن در مقدار کمی کره کم‌چرب، پر کردن پنیر کم‌چرب و فقط مقدار کمی پنیر پارمزان، آن را در مقایسه با دستور غذای رستورانی لاغر درست کردم. یک وعده خوشمزه 311 کالری و 9 گرم چربی دارد. برای اینکه چه چیزی را با این کلاسیک فوق العاده سرو کنید، نکات سرو را در زیر بررسی کنید.

مرغ لاغر پارمیگیانامرغ لاغر پارمیگیانا

نکات مفید در مورد این دستور غذا

4 وعده (هر وعده 1 سینه مرغ و حدود ½ فنجان سس) درست می کند.

نکات خرید

اکثر سوپرمارکت ها بسته های 1 پوندی 4 سینه مرغ بدون استخوان، بدون پوست را می فروشند. اگر یک بسته 1 پوندی با تنها 2 سینه بزرگتر خریداری می کنید، فقط آنها را از وسط نصف کنید.

خرده نان پانکو نان بسیار تردتری ایجاد می کند. آنها را در راهروی پخت که در آن خرده نان های دیگر فروخته می شود، پیدا خواهید کرد.
من از سس مارینارا ریحان گوجه فرنگی کلاسیکو استفاده کردم. این فقط 50 کالری و 1 گرم چربی برای یک وعده ½ فنجان یا استفاده مورد علاقه خود دارد.

نکات آمادگی

برای صرفه جویی در زمان، بسیاری از بازارها بسته های سینه مرغ را که از قبل صاف شده اند، می فروشند. من آنها را در Trader Joe پیدا کردم.

روش های مختلفی برای صاف کردن سینه مرغ وجود دارد. رایج ترین روش قرار دادن 1 سینه مرغ در یک کیسه پلاستیکی است. با استفاده از پتک گوشت، سینه مرغ را بکوبید تا به ضخامت یکنواخت، حدود ½ اینچ ضخیم شود. راه دیگری که اخیراً کشف کردم، صاف کردن آن با استفاده از پرس تورتیلا است! سینه مرغ را در یک کیسه پلاستیکی قرار دهید و اجازه دهید پرس کار کوبیدن را انجام دهد. پرس تورتیلا از چدن ساخته شده است. می توانید آن را در یک فروشگاه لوازم آشپزی یا مکان هایی مانند تختخواب، حمام و فراتر از آن خریداری کنید. آنها به قیمت 19.95 دلار فروخته می شوند و من از کوپن 20٪ خود استفاده کردم! من اکنون اغلب از آن برای صاف کردن انواع گوشت استفاده می کنم.
اسفناجنکات خدمت
در صورت تمایل، مرغ و سس را روی یک طرف اسپاگتی گندم کامل یا پوره سیب زمینی لاغر قرار دهید. من دوست دارم این مرغ را با یک ظرف سبزیجات در کنار آن سرو کنم. کلم بروکلی بخارپز عالی خواهد بود یا سبزی مورد علاقه من برای این غذا اینجاست: اسفناج سرخ شده سیر.

WW Freestyle SmartPoints-6 آبی
WW SmartPoints
8 سبز

حقایق ضعیف: برای 1 وعده (هر وعده، 1 سینه مرغ و حدود ½ فنجان سس)
311 کالری، 9 گرم چربی، 4 گرم چربی اشباع، 69 میلی گرم چول، 38 گرم پروتئین، 20 گرم کربوهیدرات، 2 گرم فیبر، 907 میلی گرم سدیم، 6 گرم شکر
حقایق: برای Freestyle SmartPoints
186 کالری، 3 گرم نشسته. چربی، 11 گرم پروتئین، 6 گرم شکر





منبع