وقتی حوصله خوردن ندارید چه بخورید


دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود شما تمایلی به خوردن نداشته باشید، اما تغذیه برای سلامتی شما مهم است! من چند دلیل برای این که ممکن است این اتفاق بیفتد جمع آوری کرده ام و برخی از وعده های غذایی را برای این که وقتی حوصله خوردن ندارید چه بخورید!

وقتی حوصله خوردن سفره غذا ندارید چه بخورید

دلایلی که ممکن است تمایلی به خوردن نداشته باشید

دلایل بی پایانی می تواند وجود داشته باشد که چرا شما ممکن است تمایلی به خوردن نداشته باشید. من چند ایده رایج دیگر برای شما دارم، اما بدانید که این لیست کاملی از احتمالات نیست!

بیماری

وقتی در رختخواب دراز کشیده اید و با یک بیماری مبارزه می کنید، غذا همیشه دغدغه اصلی شما نیست – متوجه شدم!

فرسودگی یا فرسودگی

زمانی که دچار فرسودگی می شوید، از نظر جسمی و ذهنی احساس پوچی و پوچی می کنید. یا می توانستید ظرفیت خود را برای تصمیم گیری در روز برآورده کنید. ممکن است تصمیم بگیرید که بعداً چه چیزی را به خودتان بدهید.

کمبود زمان

زندگی اتفاق می افتد! برخی از روزها آنقدر مملو از کار، ورزش، رویدادها، تعهدات اجتماعی یا هر اتفاق دیگری است که در زندگی تان اتفاق می افتد که فقط زمان برای انجام کاری سریع و آسان وجود دارد.

زنی حوصله سر میز با غذا نشسته است

به سادگی آن را دوست نداشته باشید!

گاهی اوقات حوصله غذا خوردن ندارید. نیازی به دلیل نیست! این که هر چند وقت یک بار احساس نکنیم بهانه خوبی است!

مسائل عمیق تر

اگر متوجه شدید که از خود می‌پرسید چه بخورید زیرا شما هرگز احساس می کنید که غذا خوردن ممکن است مشکلات عمیق تری داشته باشد.

ایده های غذایی برای اینکه چه چیزی بخورید آنچه را که دوست ندارید!

در اینجا برخی از ایده های وعده های غذایی مختلف بر اساس نوع از وعده غذایی که می خواهید غذاهای «با هم»، غذاهای آماده، یک قابلمه/تابه، منجمد، سریع، راحتی، پروتئین بالا، سفارش، بار داغ، و غذاهای پرطرفدار وجود دارد!

وعده های غذایی “با هم”

در زمان های اخیر این به عنوان “شام دخترانه” ابداع شده است، اما من معنای آن را نامطلوب می بینم. درعوض، من با “قرار دادن” پیش می روم.

با “کنار هم” وعده های غذایی آنهایی هستند که شامل پخت و پز واقعی نیستند. شما غذاها را کنار هم می چینید تا با کمترین تلاشی فراتر از باز کردن یخچال، تخته های بالا و کشوی ظروف نقره برای خود یک وعده غذایی درست کنید!

وقتی حوصله خوردن پارفه در بشقاب مشکی ندارید چه بخورید

برخی از وعده های غذایی مورد علاقه من عبارتند از:

  • ماست پرفکت- شما فقط باید مقداری ماست را در یک کاسه بریزید و مقداری میوه تازه، منجمد یا خشک به آن اضافه کنید و چیزی ترد مانند گرانولا، آجیل یا دانه به آن اضافه کنید.
  • بشقاب میان وعده- این چیز خاصی نیست، آن چیزی است که شما در دست دارید. چند نمونه برای افزودن به بشقاب میان وعده عبارتند از: پنیر، کراکر، گوشت اغذیه فروشی یا مرغ جوجه گردان، سبزیجات، میوه ها، آجیل و غیره.
  • سوپ کنسرو شده- سوپ یک غذای ساده و خوشمزه است که اغلب فراموش می شود! در کمتر از 5 دقیقه چند قوطی را برای یک وعده غذایی در دسترس داشته باشید. قبل از اینکه در مایکروویو قرار دهید، چند سبزی منجمد را به کاسه اضافه کنید تا مقداری فیبر پرکننده بیشتر شود! می‌توانید این غذا را با یک تکه نان کره‌ای تهیه کنید. یام

پایبند باشید

اگر یک وعده غذایی مورد علاقه دارید که همیشه به دنبال آن هستید، آن را بگیرید! متخصصان تغذیه حامیان بزرگ تنوع بخشیدن به وعده های غذایی شما هستند، اما خوردن چیزی بهتر از هیچ چیز نیست!

یک وعده غذای قابلمه / تابه

انصافاً بسیار آسان است که یک دسته از چیزهای خوب را به یک قابلمه تابه اضافه کنید، آن را بپزید و در نهایت با یک وعده غذایی کامل به پایان رسید!

می توانید فر را با دمای 350 درجه فارنهایت از قبل گرم کنید، هر ترکیبی از سیب زمینی خرد شده، سبزیجات، گوشت را اضافه کنید، سپس بپزید تا همه چیز گرم شود! نوع غذای مورد علاقه من مانند این غذای پاییزی من است. فقط در 30 دقیقه یک غذای گرم عالی را می سازد.

تشت ورق برداشت پاییزه
شام تابه ورق برداشت پاییز

وعده های غذایی منجمد

  • وعده های غذایی منجمد انفرادی- می دانید کسانی که در مورد آنها صحبت می کنم … آنها ممکن است پر کننده ترین نباشند – شاید دو نفر باشند!
  • تحویل درب منزل- خدمات تحویل غذا وجود دارد که غذاهای یخ زده تحویل خانه شما را ارائه می دهد که کمی مغذی تر از آنهایی هستند که می توانید در راهروی فریزر فروشگاه مواد غذایی محلی خود تهیه کنید.
  • لازانیا استوفر- اینها برای خانواده های چند نفره در نظر گرفته شده اند، اما این بدان معنا نیست که آنها نمی توانند صرفاً یک غذای آسان آماده باشند! یکی درست کنید و تمام هفته شام ​​یا چند وعده غذایی برای تقسیم کردن دارید.

وعده های غذایی سریع

یک وعده غذایی سریع می تواند رضایت بخش باشد بدون اینکه سخت و وقت گیر باشد.

این می تواند به سادگی اسپاگتی، گوشت چرخ کرده و یک قوطی سس باشد. این یک وعده غذایی آرامش بخش است که به حداقل مواد اولیه نیاز دارد، سریع است و اکثر آن ها را دوست دارند! برخی از وعده های غذایی سریع دیگر می تواند این باشد: یک جعبه قیمه + مرغ جوجه روتیسر + با یک قوطی سبزیجات یا حتی نان مرغ منجمد + سیب زمینی سرخ کرده! اگر دوست دارید این را با یک میوه جفت کنید!

وقتی حوصله خوردن مک و پنیر ندارید چه بخورید

وعده های غذایی راحتی

اگر نمی دانید چه بخورید چیزی را انتخاب کنید که به شما آرامش بدهد! این می تواند هر چیزی باشد، از مک و پنیر (جعبه یا خانگی)، پای قابلمه مرغ، یا حتی ساندویچ pb&j!

وعده های غذایی آسان با پروتئین بالا

ممکن است احساس ناراحتی کنید زیرا در طول روز پروتئین کافی دریافت نکرده اید. سعی کنید یک وعده غذایی با پروتئین بالا را انتخاب کنید تا ببینید آیا این کمک می کند یا خیر! یک ناهار ساده با پروتئین بالا ممکن است یک فنجان ماست یونانی با میوه، ماهی تن با کراکر و مقداری پنیر باشد!

سفارش در

هیجان سفارش غذا ممکن است همان چیزی باشد که برای پاسخ به این سوال که “چه بخوریم؟” به آن نیاز دارید. اگر می‌دانید می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید سفارش دهید، ممکن است ناگهان در حال و هوای چیزی خاص باشید! خنده دار که!

غذای روی میز را برای صبحانه هتل آماده کنید

نوار داغ

بارهای داغ در فروشگاه های مواد غذایی گنجینه ای فراموش شده برای غذاهای خوشمزه و آسان هستند! آنها تقریباً همه چیزهایی را که می توانید بخواهید از قبل آماده برای رفتن هستند. به سادگی، آنچه را که می خواهید انتخاب کنید و به خط پرداخت بروید.

آیا هیچ یک از این گزینه ها علاقه شما را برانگیخته است؟ TikTok، Instagram، یا Pinterest را با استفاده از کلمات کلیدی بررسی کنید تا آنچه را که به آن نیاز دارید پیدا کنید (“غذاهای آسان”، “شام ساده”، “غذاهای 10 دقیقه ای”). مردم هستند دیوانه وار خلاق. همیشه دستور العمل های جدیدی وجود دارد که ممکن است یکی از آنها برای شما مناسب باشد!

سخنی از یک متخصص تغذیه ثبت شده در مورد آنچه باید بخوریم

به عنوان یک متخصص تغذیه، معمولاً ارائه توصیه های گسترده دشوار است. هر فردی شرایط، نگرانی های سلامتی و اهداف متفاوتی دارد. اما، می توانم بگویم که در بیشتر موارد بهتر است غذا بخورید چیزی حتی وقتی حوصله خوردن ندارید

البته داشتن یک بشقاب متعادل و رنگارنگ ایده آل گرایانه است، اما اگر تنها چیزی که می توانید مدیریت کنید مصرف یک کلوچه است، پس این همان چیزی است که برای شب مناسب است!

یک رویه برنج ماهی آزاد بوداده با دانه کنجد و تخم مرغ آب پز در یک ظرف بیرون آوردن

وقتی حوصله خوردن غذاهای کلیدی ندارید چه بخورید

  • دلایل بی‌پایانی می‌تواند وجود داشته باشد که چرا شما هر چند وقت یک‌بار تمایل به غذا خوردن ندارید، اما اگر این یک اتفاق عادی است، بهتر است با تیم حرفه‌ای سلامت خود مشورت کنید.
  • وجود دارد تن از مسیرهای مختلف می توانید پایین بروید تا در نهایت چیزی برای خوردن پیدا کنید.
  • غذا خوردن چیزی مهمتر از اینکه اصلا چیزی نخورید!

هوس بیشتر؟

اگه تونستی تصمیم بگیری وقتی حوصله خوردن ندارید چه بخورید با تگ کردن من در اینستاگرام، عکسی از خلقت خود را به اشتراک بگذارید! این واقعاً از من پشتیبانی می کند و به دیگران امکان می دهد در مورد این منبع بدانند!

همچنین ممکن است بخواهید دستور العمل های آسان من را امتحان کنید:

سنجاق اکنون به صرفه جویی برای بعد!

وقتی حوصله خوردن پینترست ندارید چه بخورید

سلب مسئولیت

قبل از ایجاد هرگونه تغییر پزشکی یا تغذیه با تیم مراقبت های بهداشتی خود در مورد نگرانی های خود صحبت کنید. این توصیه پزشکی نیست و نباید چنین تلقی شود.

قبل از هر تصمیم پزشکی با متخصص مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید.





منبع