چگونه بهبودی خود را پس از جراحی بهبود بخشید


به این صورت پست مهمان توضیح می‌دهد، اگر قرار است عمل جراحی انجام دهید، ممکن است به راه‌هایی علاقه مند باشید که اطمینان حاصل شود که می‌توانید سریع‌تر بهبود پیدا کنید، شما را به سر کار بازگردانید، روال معمول خود را و حتی زودتر به باشگاه برگردید. در بیشتر مواقع، بهبود موفقیت آمیز پس از عمل جراحی یک فرآیند ساده برای اطمینان از پیروی از دستورالعمل های ترخیصی است که به شما داده شده است. با این حال، چندین عامل وجود دارد که می تواند این چالش را ایجاد کند. برای برخی از بیماران، بهبود موفقیت آمیز به معنای یک فرآیند سخت کوش و صبورانه مراقبت از برش و بدن آنها به عنوان یک کل پس از عمل است. در اینجا چند نکته و نکات مفید برای تسریع بهبودی آورده شده است.

#1. اگر مشکلی پیش آمده باشد:

اول از همه، مهم است که مراقب هر چیزی باشید که ممکن است در جراحی شما یا مراقبت های پس از آن انجام شود. اغلب عوارض بلافاصله ظاهر نمی شوند، بنابراین اگر چیزی درست به نظر نمی رسد، مهم است که فوراً تحت مراقبت های پزشکی قرار بگیرید. اگر از عوارضی رنج می برید که نتیجه مستقیم قصور پزشکی یا عدم مراقبت کافی قبل، حین یا بعد از عمل است، ممکن است مستحق دریافت غرامت باشید. یک وکیل خوب در قصور جراحی می تواند به شما کمک کند تا با پرونده خود مبارزه کنید و غرامتی را که شایسته آن هستید دریافت کنید.

#2. دستورالعمل را دنبال کن:

پیروی از دستورالعمل‌هایی که پس از عمل توسط پزشک یا جراح به شما داده می‌شود، ممکن است برای خیلی‌ها بی‌معنا به نظر برسد، اما چندین بیمار هستند که فقط از مواردی پیروی می‌کنند که فکر می‌کنند معنی‌دار هستند و به سادگی به بقیه توجه نمی‌کنند. با این حال، مهم است که در نظر داشته باشید که هر دستورالعملی که به شما داده می‌شود دلیل خوبی داشته است، مهم نیست که در آن زمان چقدر احمقانه به نظر می‌رسند.

#3. به پیگیری قرار ملاقات ها ادامه دهید:

قرارهای بعدی بعد از عمل وجود دارد تا پزشک شما فرصتی برای بررسی پیشرفت شما داشته باشد و به سرعت با هر گونه عارضه یا مشکل احتمالی مقابله کند. عدم حضور در این قرار ملاقات ها خطر بروز مشکلی را در شما افزایش می دهد و اگر پزشک شما به دلیل اینکه شما را ندیده است از آن مطلع نباشد، نمی تواند درمان سریعی را که برای جلوگیری از یک عارضه جدی به آن نیاز دارید ارائه دهد. .

#4. جلوگیری از عفونت:

پیشگیری از عفونت بعد از جراحی بسیار مهم است. همیشه شستن دست ها قبل از لمس برش و تمیز نگه داشتن پانسمان و تعویض منظم پانسمان یکی از ساده ترین و همچنین یکی از مهم ترین کارهایی است که می توانید برای حمایت از بهبودی خود انجام دهید.

#5. مراقب چیزها باشید:

بررسی برش ممکن است یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها نباشد، اما نگاه کردن به آن به شما ایده خوبی از ظاهر آن در هنگام بهبودی می‌دهد و به شما امکان می‌دهد به سرعت هر چیزی را که می‌تواند غیرعادی است پیدا کنید. چند بار در روز به برش خوب نگاه کنید – در صورت نیاز از یک آینه استفاده کنید یا از شریک یا یکی از بستگان خود کمک بخواهید – تا وضعیت آن را مشخص کنید. صورتی به نظر می رسد یا قرمز؟ آیا همه منگنه ها و بخیه ها سالم هستند؟ آیا تخلیه زخم وجود دارد؟

در کنار خوردن و نوشیدن خوب، مراقبت از محل و سرفه یا عطسه کردن با دقت، همه این نکات می تواند به شما کمک کند تا از بهبودی سریع پس از جراحی لذت ببرید.

#6. منتظر بمانید تا برای دریافت غرامت به اندازه کافی قوی باشید:

اگر به دلیل حادثه ای خارج از کنترل شما عمل جراحی انجام داده اید، جبران بهترین گام بعدی است. با این حال، ممکن است برای شما بهتر باشد که تا زمانی که ممکن است صبر کنید. البته، بسته به آسیبی که متحمل شده اید و/یا جایی که تصادف کرده اید، محدودیت زمانی برای مطالبه غرامت وجود دارد. به عنوان مثال، اگر می خواهید با یک وکیل تصادفات موتور سیکلت صحبت کنید، بهتر است ظرف 2 سال رسیدگی را شروع کنید. اما مطمئن شوید که به اندازه کافی قوی هستید که این فرآیند را طی کنید. هنوز بیش از یک سال زمان بهبودی است که می توانید روی آن تمرکز کنید!