چگونه رژیم را برای همیشه کنار بگذاریم!


با رژیم های غذایی خداحافظی کنید، به سلامتی پایدار سلام کنید! برای داشتن یک رویکرد متعادل و شاد برای سلامتی بهتر، رژیم را کنار بگذارید. در اینجا نه گام قابل اجرا برای دور شدن از آونگ رژیم یویو آورده شده است.

یک نوار اندازه گیری روی یک زن برای کنار گذاشتن رژیم

رژیم گرفتن چیست؟

زیاد مردم در سراسر جهان با رژیم غذایی ارتباط عمیق و شخصی دارند و برای درک آن نیازی به تعریف ندارند. اگر شما اقلیت خوش شانسی هستید که نمی دانید رژیم غذایی چیست، از نظر فنی یک روش خاص غذا خوردن است اما در واقعیت معمولاً راهی برای غذا خوردن با هدف کاهش وزن است.

چرا باید رژیم را کنار بگذارید

رژیم گرفتن در نهایت چرخه ای برای کاهش وزن است، حالتی که وزن کمتری داشته باشید، در نهایت به وزن قبلی برگردید، وزن اولیه خود را افزایش دهید، سپس تصمیم به امتحان یک رژیم غذایی جدید بگیرید.

این چرخه رژیم غذایی یویو خسته کننده و بی پایان است!

رژیم گرفتن می تواند زندگی شما را با تلاش برای دستیابی به چیزهای دست نیافتنی بدزدد. با یافتن آزادی غذایی، این سبک زندگی را در گرد و غبار رها کنید.

سلامتی در هر اندازه (HAES)

سلامت در هر اندازه (HAES) جنبشی برای حمایت از گسترش دانش است که سلامتی را می توان در هر اندازه بدن داشت.

یک فرد لاغر می تواند ناسالم باشد. یک فرد چاق می تواند ناسالم باشد.

یک فرد لاغر می تواند سالم باشد. یک فرد چاق می تواند سالم باشد.

اندازه بدنی یک فرد به طور خودکار سطح سلامتی او را تعیین نمی کند.

سلامتی را می‌توان با توانایی‌ها، پیشرفت‌ها و فعالیت‌های خونی فرد تعریف کرد، اما اندازه فیزیکی بدن کمی زائد است.

زنی با تانک سبز رنگ که روی میز سبز نشسته و سعی می کند رژیم را کنار بگذارد

چگونه رژیم را کنار بگذاریم

هیچ راه واحدی برای کنار گذاشتن رژیم غذایی وجود ندارد. همه ما با تجربیات، فرهنگ ها، موقعیت ها، اهداف و رفتارهای متفاوت متفاوت هستیم. من چند اقدام دارم که می توانید انجام دهید تا شما را به مرحله بعدی در مسیری که دیگر هرگز رژیم نگیرید هدایت کنید!

1. آنچه را که گوش می دهید تغییر دهید

شما این اختیار را دارید که آنچه را که از طریق بلندگوهایتان پخش می شود روشن کنید. اطراف خود را با مثبت اندیشی و آموزش در مورد موضوعاتی که در مورد آنها کنجکاو هستید، احاطه کنید، نه پادکست ها و ویدیوهایی که فرهنگ رژیم غذایی را پایه گذاری می کنند.

2. «قوانین غذایی» خود را دوباره تعریف کنید:

شما ممکن است از قوانین غذایی که برای خود تنظیم کرده اید بی اطلاع باشید، زیرا به شدت در آنها عجین شده اید.

آیا زمان قطعی دارید که چه زمانی می توانید در شب غذا بخورید؟ آیا غذای خاصی وجود دارد که از آن اجتناب کنید؟ آیا از یک رژیم غذایی معمولی (روزه داری متناوب، کتو، کم کربوهیدرات و غیره) پیروی می کنید؟

به جای اینهاقوانینبرای داشتن هر چیزی در حد اعتدال آماده باشید. این ذهنیت‌های محدودکننده منجر به احساس محرومیت می‌شود و احتمالاً در نهایت مقداری بیشتر از چیزی که می‌خواهید جبران کنید مصرف می‌کند.

3. به چه چیزی سالم است شما?

سلامتی یک اندازه نیست. مغز خود را مجدداً سیم کشی کنید تا بفهمید لاغری راه حل نیست. هدف نیست. سلامتی هدف است.

اکنون که این موضوع را پوشش دادیم از خود بپرسید، چه چیزی برای شما سالم است?

برخی سلامت خود را با آزمایش خون، قند خون، توانایی های تناسب اندام و غیره تعیین می کنند.

زن سیاه پوست در شبکه های اجتماعی

4. پاکسازی شبکه های اجتماعی داشته باشید

بسیاری از حساب های رسانه های اجتماعی سمی هستند. خیلی ها نیستند.

ارزش زمان و تلاش را دارد تا یک فید بر اساس آنچه در این مرحله از زندگی نیاز دارید تهیه کنید. اگر تأثیرگذار خاصی وجود دارد که می دانید به نوعی برای شما مضر است، اشکالی ندارد که او را لغو کنید. وقتی در وضعیت بهتری قرار گرفتید همیشه می توانید آنها را دنبال کنید.

اگر به حساب‌های جدید و ایمن نیاز دارید، پیام‌ها و دستور العمل‌های مثبت و دلگرم‌کننده را در اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارم.

5. خود را آموزش دهید

کاملاً خوب است که عملکرد واقعی رژیم ها را کاملاً درک نکنید یا نپذیرید. برای مطالعه عمیق تر در مورد نحوه کار آنها وقت بگذارید..خوب.. چگونه آنها نکن کار کردن

هنگامی که به عملکرد آنها پی بردید، ممکن است بلافاصله رژیم را برای همیشه کنار بگذارید!

6. مرزهای خود را روشن کنید (به خود و عزیزان!)

مشخص کردن مرزهایتان برای خودتان به شما این امکان را می دهد که برای دیگران نیز مرزهای مشخصی تعیین کنید.

شاید شما نمی خواهید در مورد کاهش وزن اخیر صحبت کنید. اولین، شما باید بدانید که این مرزی است که شما دارید. سپس، وقتی یکی از عزیزان (یا غریبه‌ها) به این مرز نزدیک می‌شود، به او بفهمانید که این مکالمه‌ای نیست که شما در حال حاضر می‌خواهید داشته باشید.

اگر صریحاً تصمیم گرفتند موضوع را ادامه دهند، کنار بروید. آنها با عبور از مرز خود پس از اینکه آنها را از آن مطلع کردید، باعث ناراحتی شما می شوند!

تمیز کردن کمد نوجوان سیاه و سفید برای ترک رژیم غذایی

7. یک کمد لباس را تمیز کنید

اگر در جاهایی که وزنتان بالاست، روی آونگ رژیمی قرار می‌گیرید، ممکن است احساس کنید که لباس‌هایتان متفاوت از قبل نیست.

لباس هایی را که مناسب نیستند یا احساس ناراحتی در شما ایجاد می کنند را از خود دور کنید. لباس ها متناسب با شما هستند. هیچ دنیایی وجود ندارد که بخواهید بدن خود را طوری تغییر دهید که در یک شلوار قرار بگیرد.

8. ترازو را پرتاب کنید

دانستن وزن شما آنطور که انتظار دارید مفید یا مفید نیست. به دست آوردن وزن در معاینه پزشک کافی است. راستش را بخواهید، شما حتی نیازی به شنیدن ضبط آن و حتی اجازه ضبط آن به آنها ندارید!

معیارهای بسیار ارزشمندتری برای سلامتی غیر از وزن شما وجود دارد. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی شما باید بتواند این مرز را رعایت کند. اگر نه، این فرصتی است تا آنها را در مورد عدم اهمیت آن آموزش دهیم.

9. با یک متخصص تغذیه صحبت کنید

شما می توانید رژیم را به تنهایی کنار بگذارید، اما اگر خیلی سخت است یا غیرقابل اجتناب است، از یک متخصص تغذیه کمک بگیرید.

اگر فکر می کنید برای فرار از دست آونگ رژیم به کمک نیاز دارید، بیایید یک مشاوره تغذیه رایگان راه اندازی کنیم تا ببینیم مراحل بعدی شما باید چه باشد.

زنی با تانک خاکستری در حال خوردن پیتزا

آزادی غذا

آزادی غذایی راهی برای غذا خوردن است که از فرهنگ رژیم غذایی شدید ما ناشی شده است. در ابتدایی‌ترین شکل، آزادی غذا صرفاً «عادی» خوردن قدیمی است.

واقعاً هیچ تعریف خاصی از آزادی غذایی وجود ندارد. من آن را فضایی می دانم که در آن رابطه خوبی با غذا دارید، توانایی برقراری تعادل بین آنچه میل می کنید، نیاز دارید و به آن دسترسی دارید، در زمان های مناسب برای خود غذا می خورید، وقتی سیر هستید غذا نمی خورید و برای راحتی غذا نمی خورید. .

چگونه می توان از مواد غذایی رژیمی صرف نظر کرد

  • رژیم غذایی طاقت فرسا است (و ناامید کننده!) چرخه افزایش، کاهش و بازیابی وزن.
  • گام های مختلفی وجود دارد که می توانید برای کمک به کنار گذاشتن رژیم غذایی انجام دهید برای خوبی!
  • آزادی غذایی فضایی نشاط آور برای زندگی است. شما می توانید با غذای خود انعطاف پذیر باشید و در عین حال بدن خود را بپذیرید.
  • اگر احساس می کنید در چرخه رژیم غذایی یویو گیر کرده اید، کمک بگیرید. ما می توانیم بفهمیم که مراحل خالص شما باید چه باشد!

سنجاق اکنون به صرفه جویی برای بعد!

چگونه برای پینترست خوب رژیم را کنار بگذاریم

سلب مسئولیت

همیشه قبل از ایجاد هرگونه تغییر بزرگ مرتبط با سلامتی خود با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی مورد اعتماد خود صحبت کنید.





منبع