فشار برای لاغر شدن در مقابل یافتن سایز بدنی سالم برای شما. (قسمت 291) – تالار کزیا


xr:d:DAFsRzyDHYU:108,j:6488985524948391115,t:24040920

فشار لاغر بودن، یافتن سایز بدن سالم برای شماست – این چیزی است که ما در این قسمت به آن نگاه می کنیم.

ما باید در مورد این موضوع گره گشایی زیادی انجام دهیم. برای بسیاری از شما که به این گوش می دهید، با فرهنگ رژیم غذایی به شدت تحت شست و شوی مغزی بزرگ شده اید، و این ایده که لاغر بهترین، زیباترین، شایسته ترین است، این هدف است.

اما این در واقع مربوط به خوب بودن، یافتن سایز بدنی سالم، سلامت و تندرستی است و ممکن است برای همه ما متفاوت به نظر برسد. – شما می توانید لاغر و فوق العاده ناسالم باشید، می توانید لاغر و فوق العاده سالم باشید، می توانید بدن بزرگتری داشته باشید و فوق العاده سالم باشید، می توانید بدن بزرگتری داشته باشید و برای شما سالم نباشید.

بنابراین، چگونه گره گشایی کنیم؟ از کجا می دانید که آیا واقعاً نیاز به تغییر چربی بدن دارید و به این فکر می کنید که “شاید این به هورمون ها و مفاصل من در پشت و مشکل خودایمنی من کمک کند” در مقابل “من به تازگی شستشوی مغزی داده ام تا فکر کنم لاغری بهترین است” .

می تواند واقعا کدر و کثیف به نظر برسد. این یک قسمت کاملاً آسیب پذیر برای من است زیرا من هنوز هم اکنون این را احساس می کنم. من هنوز این فشار را احساس می کنم که لاغر باشم، به خصوص به عنوان یک متخصص تغذیه کل نگر – در فضای تغذیه و سلامتی، اگر مراقب نباشم، می توانم این مقایسه های مختلف و رشته های کوچک و زمزمه هایی را در مغزم احساس کنم که باید لاغرتر باشم. که BS کل است.

بنابراین، ما می توانیم در این مکان تاریک زندگی کنیم. آیا نیاز به کاهش وزن دارم؟ آیا می خواهم وزن کم کنم؟ آیا این فقط ذهنیت رژیم غذایی است؟ آیا این در واقع درست است؟ آیا این واقعاً به من کمک خواهد کرد؟ همه اینها می توانند بسیار طاقت فرسا و کمی کثیف به نظر برسند.

بنابراین، در این قسمت، به دهه‌ها تلقین رژیم غذایی می‌پردازیم و اینکه چگونه می‌توانید اندازه بدنی سالم برای خود پیدا کنید.

همچنین، اگر می‌خواهید در این مورد بیشتر بدانید، من در حال برگزاری 3 کارگاه آموزشی هستم که از پایان آوریل شروع می‌شود تا به شما کمک کنم احساس خوبی داشته باشید. برای شروع تعادل هورمونی و شکم سالم و کمک به خلاص شدن از شر IBS و کمک به تنظیم ترکیب بدن خود.

یکی از کارگاه‌ها قرار است کمی بیشتر به ترکیب بدن بپردازد، زیرا من در واقع چیزهای زیادی دارم، من یک رویکرد بسیار منحصر به فرد برای ترکیب بدن دارم.

من ابزارهای زیادی دارم، استراتژی های زیادی و اقدامات عملی زیادی دارم که می تواند کمک کند، اما فکر می کنم این حوزه مهمی است که درباره آن صحبت نمی شود و می خواهم شروع به صحبت کنم. من از شما می خواهم که آزاد و در بدن خود خوب باشید و این ممکن است برای برخی از شما به معنای تغییر چربی بدن باشد و برای برخی از شما ممکن است به معنای پذیرش جایی باشد که در آن هستید و من می خواهم در هر دو به شما کمک کنم.
در اینجا می توانید همه چیز را در مورد کارگاه ها بیابید.





منبع