چگونه غذای گیاهی را به آرامی به رژیم غذایی خود اضافه کنید؟


دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است کسی بخواهد به رژیم غذایی گیاهی روی آورد – به دلایل اخلاقی به دلیل نحوه رفتار با حیوانات، دلایل بهداشتی، یا شاید به این دلیل که فکر می کنید برای محیط زیست بهتر است. هر چه که باشد، این چیزی است که بیشتر و بیشتر مردم احساس می کنند ایده خوبی است، اما فقط به این دلیل که می خواهند آن را انجام دهند، به این معنی نیست که انجام آن آسان است، به خصوص اگر برای بسیاری از افراد به خوردن گوشت و لبنیات عادت کرده باشید. سالها (احتمالا تمام زندگی شما).

اگرچه ممکن است، و زمانی که شروع کنید، ممکن است متوجه شوید که این بهترین کاری است که انجام داده اید. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چند روش برای افزودن آرام آرام غذاهای گیاهی به رژیم غذایی شما آورده شده است.

با میان وعده های خود شروع کنید

یک راه عالی برای شروع گذار به رژیم غذایی گیاهخواری این است که در حال حاضر آنچه می خورید را در نظر بگیرید، کوچکترین عنصر را انتخاب کنید و ابتدا آن را تغییر دهید. برای بسیاری از مردم، این برای آنها خواهد بود تنقلات، خوراک مختصرو اگر برای شما اینطور است، مکان بسیار خوبی برای شروع است – آنقدر روی شما تأثیر نخواهد گذاشت، اما به شما نشان می‌دهد که چه چیزی در دسترس است و به شما کمک می‌کند جایگزین‌هایی برای غذاهای حیوانی و همچنین طعم‌های مختلف آزمایش کنید.

اگر دوست دارید میان‌وعده‌ای صبحگاهی یا میان‌وعده‌ای بخورید، این چیزی است که باید روی آن تمرکز کنید – اولین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که به میوه‌ها و سبزیجات بروید، زیرا به راحتی می‌توانید از آنها استفاده کنید. سالم، به علاوه شما از قبل ایده خوبی از آنچه دوست دارید یا دوست ندارید خواهید داشت. پس از آن، اگر کمی تنوع بیشتری می خواهید، می توانید گزینه های گیاهی را که به طور خاص برای کسانی که می خواهند از غذاهای گیاهی لذت ببرند، بررسی کنید. فروشگاه محلی خود را بررسی کنید، طیف گسترده ای را خواهید یافت.

یک وعده غذایی در یک زمان

شاید شما تمایل چندانی به خوردن میان وعده ندارید، یا تنقلات شما از قبل گیاهی هستند زیرا تمرکز شما بر روی میوه و سبزیجات. اگر اینطور باشد، میان وعده های شما هیچ تفاوتی ایجاد نخواهد کرد و متوجه نخواهید شد که غذای گیاهی را امتحان می کنید. پس چرا یک وعده غذایی در روز انتخاب نکنید و به جای آن آن را گیاهخوار نکنید؟

اغلب عاقلانه است که با صبحانه شروع کنید، زیرا می توانید مواد زیادی را با هم ترکیب کنید و به آرامی اطمینان حاصل کنید که هر روز یک وعده غذایی گیاهی خواهید داشت. می‌توانید تغییرات کوچکی مانند تغییر به شیر جو دوسر از آن ایجاد کنید myom.shop به جای استفاده از شیر گاو در قهوه، به عنوان مثال، یا امتحان جایگزین های گیاهی دیگر برای غذای استاندارد صبحانه. هنگامی که با یک صبحانه گیاهی خوب هر روز کنار آمدید، می توانید به سمت ناهار و در نهایت شام بروید و به آرامی به سمت یک رژیم غذایی کاملاً گیاهی بروید.

پروتئین خود را عوض کنید

یکی از بزرگترین مشکلاتی که افراد هنگام حرکت به سمت رژیم غذایی گیاهی با آن مواجه می شوند، پروتئین آنهاست. به هر حال، این عنصری است که در اکثر وعده‌های غذایی بیشترین فضا را اشغال می‌کند، و پیدا کردن چیزی برای تعویض، می‌تواند مانند یک مبارزه باشد.

به همین دلیل است که اگر مطمئن نیستید که چگونه رژیم غذایی خود را گیاهی تر کنید، این مکان خوبی برای شروع است – وقتی مشکل پروتئین خود را برطرف کردید، همه چیز ساده تر خواهد شد و با بررسی چگونگی لذت کمتر گوشت و بیشتر اقلام گیاهی، مطمئن خواهید شد که انتخاب درستی دارید. برخی از تغییراتی که می توانید ایجاد کنید شامل استفاده از جایگزین های گیاهی یا وگان به جای گوشت، به عنوان مثال، یا خوردن است. عدس یا توفو به عنوان قسمت اصلی هر وعده غذایی. اگرچه ممکن است یک تغییر بزرگ باشد، اما می تواند تغییر بزرگی ایجاد کند، بنابراین ارزش امتحان کردن را دارد.





منبع