بازسازی تریلر RV قبل و بعد


همانطور که قول داده بودم، می خواستم تمام جزئیات مربوط به بازسازی RV تریلر خود را قبل و بعد از آن به اشتراک بگذارم. اگر در شبکه های اجتماعی دنبال می کنید، اخیراً تصمیم گرفتیم یک تریلر قدیمی بخریم و آن را مطابق با سلیقه خود بازسازی کنیم. من تصمیم گرفتم با یک تم دنج الهام گرفته شده از بوهو بروم، و از اینکه چگونه به دست آمد بسیار خوشحالم!

من فرصت نکردم بسیاری از عکس های قبلی را به شما نشان دهم. به محض اینکه تریلر به خانه آمد، برنت شروع به پاره کردن چیزها کرد، بنابراین بیشتر عکس‌های «قبل» از فهرست هستند. بنابراین من تعدادی از آنها را به اشتراک می گذارم.

Spree SuperLite 318 KZ مدل 2008 است. این یک تریلر (نه چرخ پنجم) است که حدود 35 فوت طول دارد و دارای 2 سرسره (اتاق دو طبقه و اتاق نشیمن/ناهارخوری) است.

قبل (اتاق خواب اصلی)

قبل (اتاق دو طبقه)

قبل (اتاق نشیمن)

قبل (آشپزخانه / زندگی)

مانند بسیاری از تریلرها، از رنگ‌های تیره زیاد، استایل مشکوک (چه کسی دیگر از این مدل‌ها استفاده می‌کند؟) و الگوهای مبلمان جالب استفاده می‌کرد.

ما واقعاً می‌خواستیم آن را روشن‌تر کنیم، از رنگ‌های خنثی‌تر با برخی لمس‌های مدرن استفاده کنیم.

AFTER (اتاق خواب اصلی)

AFTER (اتاق دو طبقه)

بعد از (ناهارخوری/اتاق نشیمن)

بعد (آشپزخانه)

بعد (حمام) *دستیابی به یک عکس خوب در اینجا سخت است زیرا فضای کوچکی دارد

آیا می خواهید یک تور ویدیویی را ببینید؟ من یک تور ویدیویی کامل را در IGTV پست کردم اگر می خواهید آن را بررسی کنید!

خوب، اکنون برای پیوندهای همه چیز. مدتی طول کشید تا تمام پیوندهای آنچه را که برای تریلر خریداری کرده بودیم جمع آوری کنم. لطفاً توجه داشته باشید، برخی از اینها پیوندهای وابسته هستند. اگر برای خرید کلیک کنید، ممکن است کمیسیون بسیار کمی دریافت کنم (از حمایت شما متشکریم! بسیار قابل قدردانی است!).

من خریدم کمی زیاد از آمازون، به عنوان برخی از یافته های بزرگ وجود دارد! همه چیزهایی را که از آمازون خریدم در لیست خود قرار دادم Amazon.ca جلوی فروشگاه تحت بازسازی RV (لینک های وابسته).

www.amazon.ca/shop/busybuthealthy

(نمونه ای از ظاهر آن)

پیوندهای دیگر

این فرشی را که من در اتاق نشیمن از آن استفاده می‌کنم، دوست دارم، محصول Ruggable است.

فرش مرجانی کامران

IKEA

من چیزهای زیادی از IKEA خریدم، وسایل بزرگتر و دکور. در اینجا یک لیست است:

کابینت EKET (برای کابینت در اتاق دو طبقه)

قفسه و سبد کالاکس (برای زیر تخت در اتاق خواب اصلی)

روتختی دو طبقه و روتختی اتاق خواب اصلی

دیوارکوب طلایی در اتاق خواب

سبدهای روی قفسه در اتاق خواب اصلی، جا چراغ چای طلایی در اتاق خواب، پتو روی تخت

صندلی عشق چرمی FINNALA در Bomstad/قهوه ای طلایی

لامپ TORARED در آشپزخانه با پایه سیاه نور SKAFTET

پرده دوش BASTSJON

سازه

من تمام بالش های تاکیدی را به صورت محلی از این فروشگاه خریداری کردم (روی تخت خواب اصلی، کوسن های روی کاناپه و نیمکت اتاق غذاخوری). برخی از آنها نیز در وب سایت آنها موجود است.

انبار خانه

ما کاشی پشت اسپلش را از اینجا خریدیم و تابلوهای پنل مورد استفاده در دیوار سرگرمی. شبیه آجر است، ما فقط آن را رنگ کرده ایم. کشش طلای آشپزخانه نیز از اینجاست و سینک ظرف حمام.

بسیاری از چوب های مورد استفاده برای تزئینات، تخته سر نیز از Home Depot است. چوب استفاده شده صنوبر است. ما حالت طبیعی آن را دوست داشتیم، بنابراین فقط از یک کت شفاف سیلر Varathane در بالای آن استفاده کردیم.

رنگ ها

سفید (همه دیوارهای تریلر، کابینت ها فقط در رنگ کابینت یک رنگ هستند): بنجامین مور سفید برفی

خاکستری (برای دیوار سرگرمی/درب حمام): شروین ویلیامز گریزل گری

کفپوش

من طبقات را به صورت محلی از King of Floors در Surrey، BC خریداری کردم. روی یک تخته وینیل 4.2 میلی متری شناور/با هم کلیک کنید. زیرانداز هم داره

نام تجاری SPC Kings Stonelock، رنگ آن Mahler است. متأسفانه، به نظر می رسد این یکی دیگر در انبار موجود نیست.

کانتر

ما از سنگ کوارتز مایل به سفید برای میزهای آشپزخانه و حمام استفاده کردیم. من سبک/رنگ آن را نمی‌دانم، زیرا ما با تخفیف دریافت کردیم. ما از سنگ مرمر و گرانیت StoneHenge در Port Coquitlam استفاده کردیم، و آنها عالی هستند، ما در گذشته از آنها استفاده کرده ایم.

حس خانگی

چند مورد دکور تصادفی دیگر از Homesense است که متاسفانه نمی توانم آنها را پیوند دهم.

——

اگر تا اینجا پیش رفتی….خوشبخت! امیدوارم اگر در حال انجام یک رنو هستید این مفید باشد، و البته اگر سوالی دارید، کامنت بگذارید و من پاسخ خواهم داد 🙂