طرز تهیه سالاد گرم کننده زمستانی ملیسا | همسلی + همسلی


سالاد گرم کننده زمستان ملیسا همسلی

یک «سالاد زمستانی گرم» چندان هیجان‌انگیز به نظر نمی‌رسد، اما منظورم را می‌دانید، این یک سالاد سرد نیست، یک سالاد گرم دلچسب است و من عاشق سالادهای زمستانی به عنوان یک استراحت کوچک از سوپ‌ها و دلمه‌ها هستم! یا می‌توانید از هر یک از اینها به عنوان کنار یک غذای داغ لذت ببرید، چون شخصاً من عاشق ترکیب سوپ سالاد هستم، هر کس دیگری؟ در روزهای سردتر، فکر می‌کنم احتمالاً هوس خوردن یک غذای تازه و ترد در کنار یک وعده غذایی گرم دارید، بنابراین این سالادهای گرم‌کننده زمستانی همه جعبه‌ها و سبزیجات فصلی و مواد کمد را انتخاب می‌کنند.
اگر به دنبال غذاهای خوشمزه تر از سبزیجات هستید به اینجا سر بزن

سالاد هالومی و رازیانه داغ


این سالاد هالومی داغ، رازیانه و سیب ترکیبی عالی است. حتی در زمستان، احتمالاً هوس چیزی تازه و ترد می‌کنید، بنابراین این سالاد همه چیز را مشخص می‌کند. رازیانه، سیب، برگ‌ها و سبزی‌ها نصف آن را با طراوت درست می‌کنند و سپس نخود و حلومی را با ادویه و مقداری شربت افرا سرخ می‌کنند تا کمی چسبناک و شیرین شوند. اگر سیبی دارید که کمی قهوه ای می شود، آن را به آن اضافه کنید تا از هدر رفتن آن جلوگیری کنید. این گیاه را با حذف حلومی و بالا بردن نخود درست کنید.

دستور غذا را دریافت کنید

سالاد جشن کلم قرمز و کینوا

هویج

می دانید که من عاشق یک *باقی مانده ناهار* خوب برای به حداقل رساندن ضایعات غذا در خانه هستم. و این سالاد کینوا کلم قرمز نیز یک فاکتور شگفت انگیز دارد که ممکن است هر مهمان غیرمنتظره ای را در طول فصل جشن تحت تأثیر قرار دهد. فقط چیزی بسیار رضایت بخش در ایجاد یک غذای کاملاً جدید از باقی مانده ها و دوست داشتن مجدد آنها وجود دارد. و در ماه‌های زمستان، یا به‌ویژه در فصل جشن، همیشه به نظر می‌رسد که سبزیجات برشته زیادی در اطراف آویزان است. بنابراین از آن در این سالاد به خوبی استفاده کنید.

دستور غذا را دریافت کنید.

سالاد کدو حلوایی گرم، پارمزان و سیب

سالاد ملیسا پایدار
این سالاد کدو حلوایی، پارمزان و سیب با سس آویشن سیب عسلی چیزی است که من در میان دریایی از سوپ های زمستانی هوس کردم. گاهی اوقات کمی ترد فقط چیزی است که لازم است به علاوه من سیب های زیادی از همسایه ام داشتم که نیاز به مصرف داشت!

دستور غذا را دریافت کنید.

سالاد بروکلی، فتا و پیاز ترشی صورتی

سالاد پیاز فتا بروکلی
این سالاد کلم بروکلی بزرگ، کینوا و فتا با پیاز صورتی ترشی سریع در تمام سال ایده آل است. وقتی هوا کمی سردتر است، می‌توانید کلم بروکلی را برای گرمای بیشتر تفت دهید یا آن را با گل کلم یا هر سبزیجاتی که در خانه دارید جایگزین کنید. من این را زمانی بیشتر دوست دارم که فقط به عنوان یک سالاد گرم پخته شود، اما سرد نیز عالی است.

دستور غذا را دریافت کنید.

سالاد میوه ای جشن

سالاد میوه جشن

من عاشق این سالاد با چغندر برشته و عدس اضافی به عنوان اصلی هستم و با ماهی خال مخالی دودی و ماهی قزل آلا خوشمزه است یا آن را با کباب یکشنبه بعدی خود سرو کنید. من از 1 پرتقال کوچک و دو عدد کلمانتین استفاده کرده ام اما سعی کنید با ساتسوما، گریپ فروت، پرتقال خونی و اگر مطمئن نیستید که نسبت به میوه بودن بیش از حد در سالاد چه احساسی دارید، با 1 کلمانتین شروع کنید و فکر می کنم سقوط خواهید کرد. عاشق آن…

دستور غذا را دریافت کنید.

سالاد کلم بروکلی و هالومی


این سالاد کلم بروکلی و هالومی با عدس و سس گیاهی که می‌توانید روی آن بریزید، یکی از غذاهای مورد علاقه من است. من آن را در تمام طول سال دوست دارم، اما در ماه های سردتر با کلم بروکلی برشته شده گرم بسیار خوشمزه است.

دستور غذا را دریافت کنید.

سالاد کینوا سبزی خود را تهیه کنید

کدو سبز
این *سالاد کینوا سبزی خود را تهیه کنید* یک سالاد کاملاً سیر کننده در کمتر از 30 دقیقه است. مطمئن شوید که از ساقه های کلم بروکلی نیز استفاده کرده اید! اگر سبزی‌هایتان تمام شد، شاهی/موشک/کاهو هر چیزی که سبز شد را خرد کنید!

دستور غذا را دریافت کنید.

تبوله عدس گل کلم کباب

سالاد گل کلم بوداده و عدس فصول ژانویه را می خورند
تبوله یکی از انواع سالاد تابستانی مورد علاقه من است، بنابراین من این نسخه زمستانی گل کلم بوداده و عدس را درست کرده ام که دلچسب، پر رنگ و دارای بسیاری از گیاهان تازه است تا ما را در ماه های خاکستری نگه دارد. اگر تا به حال گل کلم را برشته نکرده‌اید، خیلی خوشتان می‌آید و مطمئن شوید که برگ‌های گل کلم را هم که خوشمزه هستند و نباید هدر بروند، اضافه کنید!

دستور غذا را دریافت کنید.

سالاد هویج برشته افرا و زعتر

ضایعات غذایی، ملیسا همسلی، پایدار
این سالاد جشن هویج و زعتر برشته شده با افرا بسیار ساده است و برای ترکیبی رضایت بخش از گرم/سرد، ترد/خامه ای و سالم/دلچسب است. اگر بعد از یک کباب بزرگ یا جشن کریسمس سبزیجات دیگری دارید، می‌توانید آنها را هم داخل آن بریزید و با کنار گذاشتن فتا به راحتی وگان کنید.

دستور غذا را دریافت کنید.

سالاد کدو حلوایی و کلم پیچ با سس تاهینی مرکبات


این کدو حلوایی و کلم پیچ با سس تاهینی مرکبات از کتاب آشپزی من Eat Green یکی از موارد مورد علاقه من است – دستور غذا صفحه 59 است و برای کار کردن از ناهار در خانه فوق العاده است.

دستور غذا را دریافت کنید.

برای دستور العمل های خوشمزه و آسان تر، با من در اینستاگرام به روز باشید @melissa.hemsley یا به وب سایت من سر بزنید www.melissahemsley.com