همانطور که به نیمه آخر سال 2021 می رویم، می توان انتظار داشت که روند فعلی فروش لبنیات و غیر لبنیات ادامه یابد. این بیماری همه گیر فرصت های جدیدی را برای برندهای غیر لبنی ایجاد کرد تا به مصرف کنندگان آگاه سلامت دسترسی پیدا کنند. فرصت های بیشتر برای وعده های غذایی در خانه و افزایش میل به مواد کاربردی در افزایش خرید غیر لبنیات نقش داشت.
«در کل بازار، کاهش فروش لبنیات تا حدی با رشد در بازار غیر لبنیات جبران شده است. شیرهای غیر لبنی که شامل جایگزین های شناخته شده ای مانند شیر بادام و شیرهای تازه وارد مانند شیر جو دوسر هستند، از سال 19-2015 رشد 54 درصدی را تجربه کردند. شتاب رشد شیر غیر لبنی در نتیجه همه گیری، سوخت بیشتری پیدا کرد. Mintel انتظار دارد در سال 2021 رشد معتدل و در عین حال کمتری داشته باشد زیرا مصرفکنندگان با روالهای معمولیتر سازگار میشوند که ممکن است شامل افزایش کار و یادگیری (نسبت به نرخهای قبل از 2020) و رفتارهای محافظهکارانه در هزینهها باشد. به گفته Mintel، انتظار میرود با حرکت رو به جلو تا سال 2025، شیرهای غیر لبنی در مسیر رشد ثابت خود ادامه دهند زیرا مصرفکنندگان بر تغذیه BFY، عملکرد و خط لوله نوآوری همچنان در حال گسترش هستند.
کل فروش و پیش بینی شیر لبنی در ایالات متحده، با قیمت های فعلی، 2015-25
کل فروش و پیش بینی شیر غیر لبنی ایالات متحده، با قیمت های فعلی، 2015-25