نوشیدنی صورتی DIY از استارباکس


نوشیدنی صورتی استارباکس یک نوشیدنی بدون کافئین مورد علاقه من است، اما ممکن است گران شود! با کسری از هزینه و تنها با 3 ماده از این نوشیدنی صورتی خانگی DIY لذت ببرید.

نوشیدنی صورتی DIY با توت فرنگی

این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. یعنی اگر کلیک کنید و خرید کنید، ممکن است بدون هیچ هزینه ای برای شما کمیسیون بگیرم. لطفاً برای جزئیات بیشتر، خط مشی افشای کامل من را ببینید.


مواد لازم برای نوشیدنی صورتی استارباکس خانگی

ترکیبات نوشیدنی صورتی

فقط چند مورد برای درست کردن یک نوشیدنی صورتی DIY نیاز دارید، اما متأسفانه، احتمالاً آن‌هایی نیستند که شما در دسترس داشته باشید. شما می توانید همه اینها را در یک فروشگاه مواد غذایی بزرگ مانند کروگر یا میجر تهیه کنید. شما همچنین می توانید از طریق آمازون تحویل بگیرید!

نمای بالای نوشیدنی صورتی DIY

چگونه یک نوشیدنی صورتی استارباکس درست کنیم

درست کردن یک نوشیدنی صورتی استارباکس DIY است آسان! همچنین می توان آن را به سلیقه شما سفارشی کرد. نوشیدنی خامه ای تر را ترجیح می دهید؟ شیر نارگیل بیشتری اضافه کنید. از نوشیدنی صورتی رقیق‌تر بر پایه چای لذت می‌برید؟ اطمینان حاصل کنید که نوشیدنی شما عمدتاً چای هیبیسکوس است!

من نوشیدنی صورتی را با شیر نارگیل بیشتر ترجیح می دهم، بنابراین از 2 قسمت شیر ​​نارگیل و 1 قسمت چای هیبیسکوس با مقدار زیادی توت فرنگی خشک منجمد استفاده می کنم. در یک لیوان شیکر (یا یک فنجان قابل آب بندی مانند یتی) یخ و مخلوط فوق را اضافه کنید. آن را تکان دهید و روی یخ تازه بریزید. در صورت تمایل توت فرنگی خشک منجمد اضافی اضافه کنید!

نوشیدنی صورتی DIY در یک بشقاب سفید با توت فرنگی خشک منجمد

حداقل مواد لازم برای ایجاد آسان

تعداد زیادی دستور العمل کپی نوشیدنی صورتی DIY در اینترنت وجود دارد، اما همه آنها لیستی از مواد غذایی دارند. تهیه نوشیدنی صورتی نباید سخت باشد. مواد تشکیل دهنده نیز نباید 50 دلار قیمت داشته باشند!

در عوض، من یک دستور غذا با 3 ماده تشکیل دادم. نیازی به گرم کردن آب نیست. بدون نیاز یا آبمیوه های عجیب و غریب شما نمی توانید قبل از خراب شدن آنها را تمام کنید. این چیزی است که من دوست دارم به عنوان یک فکر کنم “نوشیدنی صورتی دختران تنبل”.

فنجان صورتی با توت فرنگی

آیا در نوشیدنی صورتی استارباکس کافئین وجود دارد؟

این نوشیدنی صورتی خانگی بدون کافئین است! از این نوشیدنی با طراوت در هر زمانی از روز بدون نگرانی از یک شب بی خوابی لذت ببرید.

نوشیدنی صورتی DIY با توت فرنگی خشک در بشقاب

نکاتی برای درست کردن بهترین نوشیدنی صورتی

  1. برای شیرینی بیشتر می توانید از شیر نارگیل یا چای شیرین شده استفاده کنید. این را بر اساس ترجیحات خود قرار دهید! در صورت تمایل می توانید مقداری شیرین کننده کلاسیک یا مایع اضافه کنید.
  2. قبل از اینکه یک جرعه بنوشید، به نوشیدنی خود کمی از نی را هم بزنید، به راحتی جدا می شود.
  3. با افزودن مقداری گرد و غبار توت فرنگی خشک شده به فنجان مخلوط کن، رنگ آن کمی عمیق تر می شود.
  4. قبل از استفاده ظرف شیر نارگیل خود را تکان دهید، همه چیز آرام می گیرد.
دستور تهیه چای استارباکس خانگی

هوس بیشتر؟

اگر این نوشیدنی صورتی DIY را از Starbucks درست می‌کنید، حتماً یک رتبه 5 ستاره بگذارید و در زیر نظر دهید. این واقعا به گسترش دستور غذا کمک می کند تا افراد بیشتری بتوانند آن را امتحان کنند! همچنین من را در عکسی از ساخته خود در اینستاگرام تگ کنید. من دوست دارم آن را ببینم و به اشتراک بگذارم!

اگر چیز دیگری هم می‌خواهید، یکی از این موارد را امتحان کنید:

سنجاق اکنون به صرفه جویی برای بعد!

پین پینترست نوشیدنی صورتی DIY از گربه کپی استارباکس
نوشیدنی صورتی DIY از دستور غذای استارباکس

نوشیدنی صورتی DIY از استارباکس

نوشیدنی صورتی استارباکس یک نوشیدنی بدون کافئین مورد علاقه من است، اما ممکن است گران شود! با کسری از هزینه و تنها با 3 ماده از این نوشیدنی صورتی خانگی DIY لذت ببرید.

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان کل 5 دقیقه

دوره پیش غذا، دسر، میان وعده

غذا آمریکایی

عناصر

  • 2 قطعات چای هیبیسکوس
  • 1 قسمت شیر نارگیل
  • 1 قاشق سوپخوری توت فرنگی خشک شده را فریز کنید در صورت تمایل بیشتر اضافه کنید!

دستورالعمل ها

  • در یک بطری شیکر یخ، 2 قسمت چای هیبیسکوس، 1 قسمت شیر ​​نارگیل و یک قاشق غذاخوری توت فرنگی خشک شده را اضافه کنید.

  • یک فنجان با یخ آماده کنید.

  • بطری خود را تکان دهید. مخلوط و توت فرنگی را با یخ تازه روی فنجان خود بریزید. در صورت تمایل توت فرنگی خشک منجمد را اضافه کنید.

  • لذت ببرید!

یادداشت

  • به عنوان مثال 2 قسمت چای و 1 قسمت شیر ​​ممکن است شبیه 2/3 فنجان چای و 1/3 فنجان شیر باشد. بسته به این که چقدر نوشیدنی صورتی می خواهید، چقدر درست خواهید کرد!
  • چای و شیر نارگیل را قبل از باز کردن تکان دهید.

کلمه کلیدی نوشیدنی، دسر سالم، توت فرنگی