دلیل واقعی اینکه صبح ها احساس خستگی و تنبلی می کنید. (چرا بدون کافئین نمی توانید کار کنید!) (قسمت 289) – تالار کزیا


چرا بیدار شدن اینقدر سخت است؟ چرا صبح ها سخت است و با مه مغزی احساس سستی می کنید؟ چرا واقعاً به آن قهوه یا فنجان چای در صبح نیاز دارید؟

این چیزی است که بسیاری از مردم دارند و مشتریان زیادی که با آنها کار می کنم به من مراجعه می کنند و به من می گویند که این یکی از علائم بسیاری است که دارند.

برخی افراد احساس می‌کنند که به یک سفر IV قهوه نیاز دارند یا باید یک فنجان چای بنوشند، اما در واقع، در حالی که چنین احساسی واقعاً معمول است، طبیعی نیست. – بدن شما باید یک سیستم ساعت زنگ دار طبیعی در درون خود داشته باشد و اگر این سیستم کار نمی کند و به شما کمک نمی کند تا صبح بیدار و هوشیار باشید، همه چیز خراب است.

در این قسمت، من قصد دارم سه زمینه مختلف و سه دلیل مختلف را به اشتراک بگذارم که چرا صبح‌ها احساس سختی می‌کنند و چرا احساس می‌کنید باید به آن قهوه برسید یا بدون چای یا ردبول یا هر چیز دیگری نمی‌توانید کار کنید. تو به

کارهای ساده ای وجود دارد که می توانید انجام دهید، و اگر آنها را در دو هفته آینده اجرا کنید، احتمالاً می توانید صبح انرژی بهتری داشته باشید. برخی از این چیزها سخت نیست. فقط این است که هرگز به شما یاد نداده اند که در پس این علامت چه می گذرد و چه می گذرد.





منبع