سلام تغذیه سالم – سلام روغن ماهی سالم!


“هر لحظه یک شروع تازه است.” – تی اس الیوت

این پست توسط نوآوری های امگا 3 حمایت می شود.

2019 مبارک! (چطور اتفاق افتاد؟)

آیا امسال تصمیمی برای سال نو گرفته اید؟ اگر من را می شناسید، می دانید که من عاشق شروع های جدید و شروع های تازه هستم. اما من هستم نه به رفع سریع، مدهای رژیم غذایی یا افراط. نه ممنون. ترجیح می‌دهم قدم‌های کودکی را در جهت اهدافم بردارم. در حالی که سال ها تغذیه سالم بخش بزرگی از زندگی من بوده است، من همیشه در جستجوی نکات و استراتژی های کوچکی هستم که می تواند سلامت کلی من را بهبود بخشد. من همیشه دوست دارم چیزی را کشف کنم که اوضاع را بهتر از قبل می کند. این به ویژه در هنگام برخورد با دیگران مفید است ‘جالب هست’ مسائل مربوط به سلامت.

من پسوریازیس دارم پسوریازیس یک بیماری خودایمنی طولانی مدت است که با تکه‌هایی از پوست خشک و خارش دار غیرطبیعی مشخص می‌شود. دائماً در حال تغییر است و اغلب در زمستان بدتر می شود. در حالی که پسوریازیس قابل درمان نیست، اما می توان آن را مدیریت کرد. من 4 بار در هفته برای مفاصلم یوگا تمرین می کنم و رژیم غذایی کم التهابی می گیرم. من مقدار زیادی از پمادهای خامه ای و مرطوب کننده های طبیعی استفاده می کنم و سعی می کنم تا حد امکان استرس خود را مدیریت کنم.

اخیراً تصمیم گرفته ام برای کمک به پسوریازیس خود مکمل هایی را امتحان کنم. در واقع، در شام شب کریسمس با پسر عمویم (یک علاقه مند به تناسب اندام واقعی) در مورد آن صحبت می کردم روغن ماهی. او در 3 سال گذشته روزانه روغن ماهی مصرف می‌کند و قسم می‌خورد که به ریکاوری و رشد عضلات کمک می‌کند. از آنجایی که من زیاد یوگا انجام می دهم، احتمالاً زمان آن رسیده است که روغن ماهی را امتحان کنم. همچنین شنیده‌ام که اسیدهای چرب موجود در روغن ماهی به التهاب کمک می‌کنند و می‌توانند پسوریازیس پوسته‌دار را کاهش دهند. اما از کجا شروع کنم؟ خرید مکمل های با کیفیت بالا می تواند مشکل باشد!

نشانه نوآوری های امگا 3. روغن ماهی آنها است بالا کیفیت Omega Cure از ماهی ماهی وحشی صید شده در سواحل نروژ برداشت می شود. (به طور اتفاقی من نیمی نروژی هستم.) ویال های فردی آنها اندازه مناسبی دارند! هر ویال را می توان با یک وعده غذایی مصرف کرد یا در یک دستور غذا مخلوط کرد – مانند اسموتی، کلوچه بدون گلوتن، جو دوسر و غیره. صادقانه بگویم، نه. طعم آن برای جلوگیری از طعم بد ماهی است و باعث می شود چنین یک تفاوت.

مزایای مکمل با روغن ماهی به ظاهر بی پایان است! من فقط در حال خواندن مقاله ای در Healthline بودم که در مورد مزایای بالقوه بسیاری صحبت می کرد. در اینجا فقط چند مورد است. برای شروع، روغن ماهی می تواند به اختلالات پوستی مختلف (از جمله پسوریازیس) کمک کند. ممکن است به کاهش التهاب در بدن کمک کند (که برای سلامت خود ایمنی مهم است). همچنین به سلامت قلب کمک می کند. پدرم به دلیل مشکلات قلبی که داشت شروع به مصرف مکمل کرد. علاوه بر این، روغن ماهی می تواند به سلامت مغز (آلزایمر و ADHD) کمک کند و برخی مطالعات نشان داده اند که ممکن است به افسردگی نیز کمک کند. در مورد یک مکمل قدرتمند صحبت کنید!

وقتی نوبت به دوز می رسد، مهم است که با پزشک خود صحبت کنید. چیزی که من در مورد امگا کیور دوست دارم این است که روغن ماهی در دوزهای جداگانه عرضه می شود. اگر این دوز مناسب برای شما است، به سادگی کل دارو را در یک زمان مصرف کنید! اگر بیشتر یا کمتر نیاز دارید، می توانید به راحتی یک قسمت متفاوت را اندازه گیری کنید. خیلی ساده است!

من فقط در آغاز “سفر روغن ماهی” خود هستم، اما مشتاقانه منتظر نتایج عالی هستم. آیا با روغن ماهی مکمل می گیرید؟ آیا متوجه تغییرات مثبتی شده اید؟ چند راه ساده برای بهبود سلامت خود در سال 2019 چیست؟