چرا PMS افتضاح دارید؟ (Ep 290) – Kezia Hall


چرا PMS افتضاح دارید؟ چرا خلق و خوی ضعیف، سینه درد، بی خوابی؟ چرا مدام می خواهی گریه کنی؟ چرا واقعا مضطرب یا افسرده می شوید؟ PMS چیست؟ آیا این یک بخش طبیعی از زن بودن است یا کارهایی وجود دارد که می توانید در مورد آن انجام دهید؟

هشدار اسپویلر… قطعاً کارهایی وجود دارد که می‌توانید در مورد آن انجام دهید و من کارهایی را که می‌توانید انجام دهید به اشتراک می‌گذارم زیرا قاعدگی‌ها و هورمون‌های شما در واقع یک ابرقدرت باورنکردنی هستند. قرار نیست آنها چیزی باشند که شما را محدود کنند، شما را عقب نگه دارند، از آنها متنفر باشید و زندگی شما را بدبخت کنند.

قرار نیست در این ترن هوایی هورمونی باشید که احساس نمی کنید کنترل آن را دارید. هورمون های شما اینجا هستند تا به شما خدمت کنند، به زندگی شما بیافزایند و از بین نبرند.

من با مشتریان در مورد قاعدگی و هورمون های آنها کار کرده ام و خود من در یک ترن هوایی با پریودهای سنگین و دردناکی بوده ام که حداقل برای 3 روز نیاز به درمان دارویی داشته ام.

در حالی که داشتن نوسانات هورمونی طبیعی است، اما این طبیعی نیست که احساس کنید در هر قسمت از چرخه خود در حال پرت شدن هستید.

منابع قسمت





منبع