اریک آدامز آخرین دور سرمایه عمومی را لغو کرد ، زیرا سیلوا حدود 700000 دلار پس انداز می کند


اریک آدامز ، نامزد دموکرات ها برای ریاست جمهوری و شهردار بروکلین ، گام غیرمعمول خود را برای کنار گذاشتن آخرین دور صندوق های تطبیق عمومی صندوق مالی کمپین شهر برداشته است. حریف جمهوری خواهش ، کورتیس سیلوا ، هنگامی که مسابقه وارد مرحله نهایی خود شد ، حدود 700000 دلار از بودجه عمومی مطابق آن دریافت کرد.

تصمیم آدامز در حالی انجام شد که وی همچنان به عنوان یک کمپین میلیون ها دلار به سالیوان می کوبد. سیلوا ، بنیانگذار فرشتگان نگهبان ، از زمان ورود به مسابقه حدود 4 4 میلیون نفر دارد.

ایوان تایس ، مشاور ارشد و سخنگوی کمپین آدامز ، در گردهمایی انتخاباتی روز پنجشنبه به WNYC / Gothamist گفت: “جمع آوری کمک های مالی اریک بسیار موفق بوده است.” هیچ دلیلی وجود ندارد که مالیات دهندگان مالیات خود را برای کمپین هزینه کنند. در عوض ما خود تأمین مالی می کنیم. ”

بیشتر بخوانید: تسطیح زمینه بازی سیاسی: توسط هیئت مالی کمپین توضیح داده شده است

آدامز ، که پس از شکست 11 نامزد در مقدماتی دموکرات ها در ژوئن به عنوان یکی از برترین های رقابت ها شناخته می شود ، در آخرین پرونده خود از 24 آگوست تا 27 سپتامبر 2 میلیون جمع آوری کرد. اما نام او در روز پنجشنبه هنگامی که CFB برای اعلام آخرین دور کمک های انجام شده به لطف برنامه صندوق تطبیق آژانس ، که معروف ترین آنها برنامه 8 به 1 است ، اعلام نشد. بر اساس آن برنامه ، کمکهای کوچک دلاری هشت برابر بیشتر ارزش دارد.

در این دوره اخیر بیش از 3 میلیون دلار توزیع شد. هنگامی که سیلوا سهم بزرگی دریافت کرد ، جمنا ویلیامز ، مدعی العموم – که در انتخابات مجدد شرکت می کند ، زیرا او همچنین به فکر تصدی فرمانداری است – بیشترین بودجه را با 959000 دریافت کرد.

اگرچه ادعای کمپین آدامز برای افزایش 354،061 در آخرین دوره بوده است ، اما مشخص نیست که CFB در واقع چقدر مطابقت خواهد داشت زیرا ادعاها تحت حسابرسی هستند.

با اعلام امروز ، سیلوا بیش از 8/8 میلیون وجه نقد و آدامز بیش از 5/7 میلیون و 500 هزار دلار پول نقد دارد.

تایس گفت که بودجه رئیس جمهور بروکلین بروک برای سایر تبلیغات تلویزیونی که قبل از انتخابات عمومی 2 نوامبر پخش می شود ، اختصاص می یابد. کمپین آدامز روز دوشنبه اولین آگهی تلویزیونی انتخاباتی عمومی خود را منتشر کرد که در آن آدامز از پیام خود مبنی بر کاهش جرم و جنایت دور شد و در مورد مادر فقیدش صحبت کرد.

پرونده کمپین نشان می دهد که پول خود را صرف تبلیغات تلویزیونی ، رادیویی و چاپی و حداقل یک تبلیغ بیلبورد کرده است. راب کول ، سخنگوی کمپین سیلوا گفت که تبلیغات بیشتری منتشر خواهد شد.

اگرچه سیلوا و آدامز از برنامه 8 تا 1 Matching Fund برای تقویت کمپین های خود سود برده اند ، اما آدامز بیشتر تمایل دارد تا پس از دوره اولیه از کمک های اهداکننده جیب عمیق کمک بگیرد. در تابستان ، نیویورک تایمز گزارش داد که آدامز بر موسسه خیریه ثروتمند تأثیر گذاشت و به جمع آوری کمک های مالی که توسط میلیاردر جان کاتسیماتیدیس و شهردار سابق مایک بلومبرگ برگزار شد ، پیوست.

بیشتر بخوانید: تجمع های کارگری و سری همپتونز: آیا اریک آدامز می تواند دوست قهرمانان طبقه کارگر و ثروتمندان باشد؟

آدامز حتی وقتی بودجه ای را از اهداکنندگان ثروتمند دریافت می کند ، از ساختار فعلی کمپین ابراز تاسف می کند ، که غالباً برای جمع آوری کمک های مالی متمرکز است. در طول فصل مبارزات انتخاباتی ، آدامز تأکید کرد که کمپین های شهری آینده به طور انحصاری توسط CFB تأمین مالی می شود.

آدامز در حین اجرای برنامه برایان لرر در روز سه شنبه گفت: “من صدها هزار دلار از تماس ها را جمع آوری می کنم ، جمع آوری کمک های مالی. من در سیاست از آن لذت نمی برم.” “اما در حال حاضر ، شما باید به تلویزیون بروید که میلیون ها دلار هزینه دارد ، تبلیغات رادیویی ، کارکنان … این بخشی از این روند است.”

کول گفت که کمپین بزاق در سطح عمومی و با کمک 100 دلار برای هر سینه در حال انجام است.

“ما کاندیدای مردم خواهیم بود. و [Adams] کول گفت ، صندوق لابی و پرچین کاندیدای اهداکنندگان خواهد بود.

الیزابت کیم در این گزارش مشارکت داشته است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *