آیا در شیکولوژی قند وجود دارد؟


احتمالاً از قبل می دانید که اگر می خواهید سالم و تناسب اندام داشته باشید ، Shakeology می تواند نقش مهمی در رسیدن به این هدف داشته باشد.

این کوکتل با افزودن غذاهای فوق العاده با پر کردن برخی از شکاف های غذایی در رژیم غذایی شما با موادی که می تواند برای سلامت کلی شما مفید باشد ، انرژی سالم را حفظ کند و از سلامت دستگاه گوارش پشتیبانی کند ، کار می کند.

هنگامی که هر روز از Shakeology می نوشید ، می تواند به شما کمک کند تا پایه تغذیه ای جامد را برای حل مسائل بزرگ مانند برنامه تناسب اندام یا رژیم غذایی سالم ایجاد کنید.

Shakeology شامل انواع مواد مغذی از جمله پروتئین ، کربوهیدرات ، فیبر ، مواد مغذی گیاهی ، آنتی اکسیدان ها ، آنزیم های گوارشی ، پیش و پروبیوتیک ها ، سازگارها ، ویتامین ها و مواد معدنی است.

اما احتمالاً به خودتان فکر می کنید. “خوب ، همه اینها عالی به نظر می رسند ، اما در مورد قند؟ ”

این یک سوال عالی است زیرا شواهد زیادی وجود دارد که نشان می دهد شکر برای سلامتی شما شیرین نیست. بنابراین ، بله ، خوب است میزان مصرف قند روزانه خود را پیگیری کنید.

در اینجا 411 در مورد قند و لرزش شناسی آورده شده است.

توجه: این مقاله برای مخاطبان انگلیسی طراحی شده است. برای دریافت نسخه آمریکایی اینجا را کلیک کنید.

محتوای قند Shakeology

Shakeology حاوی هفت گرم شکر در هر وعده از ترکیبی از شکر نیشکر ارگانیک و ابرغذاهای مختلف پودر میوه است. (شکلات گیاهی گیاهی حاوی شش گرم در هر وعده است.)

برای بیان بهتر ، موز متوسط ​​14 گرم قند و سیب متوسط ​​19 گرم قند دارد.

ما Shakeology را با استفاده از یک سیستم انتخاب شده از شیرین کننده ها حاوی قند نیشکر و یک شیرین کننده بدون کالری بر اساس استویا ، عصاره برگ استویا که 150 برابر شیرین تر از شکر است ، تنظیم کردیم.

این است.

قاشق شکر ، حبه های شکر

شکر در برابر شیرین کننده ها

شیرینی را می توان به طرق مختلف به دست آورد: اول ، شکر وجود دارد که می توانید آن را در لیست “شکر” در بخش “کل کربوهیدرات ها” روی برچسب ، که شامل مواد تشکیل دهنده قند و قندهای ذاتی سایر مواد تشکیل دهنده آن است ، پیدا کنید. منشا گیاهی در محصول

مواد تشکیل دهنده بر اساس قند اشکال مختلفی دارند ، از جمله شکر نیشکر ، عسل ، ملاس و سایر مواد بحث برانگیز مانند شربت ذرت با فروکتوز بالا (HFCS).

شکر را می توان در سایر اجزای محصول مانند پودر شیر بدون چربی که حاوی لاکتوز (قند شیر) و پودر میوه است که حاوی قند میوه (فروکتوز) است نیز یافت.

شکر در مقایسه با شیرین کننده های غیر غذایی ، یعنی حاوی کالری که طعم می دهد اما کالری کمی دارد یا کالری کمی دارد ، دارای ارزش غذایی است ، یعنی دارای کالری است.

شیرین کننده های غیر مغذی شامل شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام و سوکرالوز و همچنین شیرین کننده های گیاهی مانند استویا هستند.

ساده ترین راه برای شیرین کردن این است که به سادگی شکر اضافه کنید ، اما این باعث افزایش تعداد کالری می شود ، که همیشه بهترین راه نیست.

اگرچه شیرین کننده های غیر غذایی مشکل کالری را حل می کنند ، اما معمولاً خواص و مشکلات منحصر به فرد خود را دارند.

بنابراین ، برای یافتن تعادل طعم ، شیرینی و تغذیه معقول ، اغلب منطقی است که از ترکیب شکر و شیرین کننده ها استفاده کنید.

اطلاعات در مورد محتوای قند

برای مشاهده محتوای قند موجود در محصول ، کادر اعلامیه غذا در پشت برچسب را علامت بزنید ، که برای فهرست بندی قندهای موجود در محصول الزامی است.

برخی از محصولات روی جلد بسته می گویند “بدون شکر اضافه شده”. اما این بدان معنا نیست که این محصولات حاوی قند نیستند. این بدان معناست که شکر موجود در محصول “شکر افزوده” نیست. به احتمال زیاد ، شکر در سایر مواد تشکیل دهنده ذاتی است.

شکر می تواند نام های زیادی داشته باشد ، بنابراین مهم است که راه های دیگری را که می توان شکر را در لیست مواد مخفی کرد ، تشخیص داد:

  • کنسانتره آب میوه
  • آب نیشکر
  • توربوشارژ
  • شربت مالت
  • جامدات شربت ذرت
  • دکسترین
  • کلماتی که به -o ختم می شوند ، به عنوان مثال ، مالتوز ، دکستروز و فروکتوز

در بخش “مواد تشکیل دهنده” در برچسب معمولی مواد غذایی ، آنها به ترتیب از بزرگترین تا کوچکترین فهرست شده اند.

ذات

خوردن رژیم غذایی سالم و متعادل به معنای حذف کامل قند نیست. با انتخاب غذای هوشمند ، هنوز می توانید از شیرینی زندگی لذت ببرید!

ویتامین های C ، B6 و B12 متابولیسم طبیعی انرژی را افزایش می دهند.

ǂ کلسیم باعث عملکرد طبیعی آنزیم های گوارشی می شود.

صرفه جوییصرفه جویی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *