آیا غذاهای هندی سالم هستند؟ : غذا


در واقع ، این بستگی به پخت و پز ، یعنی نوع و مقدار روغن دارد.

برای یک رستوران معمولی هندی

Ghee حاوی مقدار زیادی چربی اشباع شده است ، بنابراین باید از همه چیزهایی که در قهوه پخته می شوند اجتناب کنید. به عنوان مثال ، یک رستوران معمولی ساغ باجی یا ساا آلو به طور کامل در قیمه پخته می شود ، بنابراین ، علیرغم این واقعیت که عمدتا از سبزیجات برگ سبز تهیه می شود و حاوی ادویه جات ترشی جات است ، باید همچنان در حد اعتدال ، یعنی. نباید به منبع منظم / روزانه ریز مغذی ها اعتماد کنید ، اما این به عنوان مکمل رژیم غذایی معمول شما طبیعی است.

سس ماسالا (یا بیشتر سس های کاری رستوران سنتی ، مانند ماسالا ، مدرس ، ویندال و غیره) میزان مصرف روغن معامله بزرگی است. گاهی اوقات می توانید یک قاشق روغن خالص از سس بریزید ، و من حتی حدود 100 میلی لیتر روغن خالص از یک وعده دریافت کردم ، این بدان معناست که من از غذا حدود 1000 کالری خالی ریختم! علاوه بر این ، اگر از روغنی مانند روغن نارگیل استفاده شده است ، از چربی اشباع نیز اشباع شده است ، بنابراین باید از آن اجتناب کرد.

بنابراین ، به نظر من ، برای در نظر گرفتن یک غذای معمولی رستوران به عنوان یک غذای متعادل و سالم ، می گویم حداقل باید با سبزیجات مناسب تکمیل شود. احتمالاً مجبور خواهید شد قبل از احساس سیری ، خوب غذا نخورید ، فقط به دلیل کالری بسیار زیاد چربی. این قبل از آن است که حتی به همراهی های معمول برنج یا ناانا برسیم …. یا نمک بسیار زیاد ….

یک بار در هفته خوب است ، اما معمولاً خیلی بهتر از خوردن یک همبرگر بزرگ و سیب زمینی سرخ کرده با یک غذای جانبی نیست.

با این حال: اگر خودتان این کار را انجام دهید و نوع / میزان روغن و سایر مواد را دقیقاً بدانید ، هر روز یک وعده غذایی بسیار مفید است ، به ویژه در ترکیب با سبزیجات اضافی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *