آیا 30 یا 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن بهتر است؟


وقتی نوبت به بهترین ورزش برای کاهش وزن می رسد ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین ، اگر طوری برنامه ریزی شده اید که فکر می کنید برای از بین بردن چربی بدن خود باید بیشتر تلاش کنید ، این می تواند یک شوک باشد – ممکن است برای کاهش وزن به 30 دقیقه ورزش نیاز داشته باشید.! در حقیقت ، تحقیقات نشان می دهد که ممکن است فقط نیم ساعت در روز وقت داشته باشد افزایش چربی سوزی موثرتر از 60 دقیقه ورزش برای کاهش وزن! میندبلون؟ باور کنید! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای تناسب اندام و احساس عالی ندارید. فقط 30 دقیقه زمان نیاز دارید. و ، ما دقیقاً به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوچک را برای شما و برنامه خود کار کنید.

این علم که چرا 30 دقیقه ورزش می تواند بهتر از یک ساعت کامل باشد

آ. مطالعه مطالعه ای که در مجله فیزیولوژی آمریکا منتشر شد نشان داد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت کامل ورزش کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش کردند در طول روز بیشتر از جلسات تمرینی خود انرژی صرف کردند ، احتمالاً به این دلیل که بعد از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی مانده بود. ورزش طولانی مدت همچنین می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. افرادی که ساعت ها ورزش می کنند می توانند کالری بیشتری را که در واقع سوزانده اند ، بیشتر بخورند و این باعث می شود آنها از کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن خارج شوند. همچنین ، 30 دقیقه ورزش بسیار مناسب است تا در یک برنامه شلوغ قرار گیرد که احتمال ثبات ، مهمترین عامل در کاهش وزن را افزایش می دهد.

5 نکته برای تناسب 30 دقیقه تناسب اندام در روز

اگر فکر می کنید که یک تمرین طولانی مدت را در روز شلوغ خود جا می دهید ، وقت آن است که ورزش را هم برای برنامه و هم برای اهداف تناسب اندام خود کنار بگذارید! در اینجا پنج نکته برای تناسب 30 دقیقه ورزش سریع و م yourثر در روز وجود دارد.

شماره 1 تمرینات خود را مانند جلسات برنامه ریزی کنید

وقتی در تقویم خود جلسه ای دارید ، آن را از دست ندهید. شما زمان را متوقف کرده اید و متعهد هستید. همین امر باید در مورد تمرین شما صادق باشد. قبل از شروع هفته شلوغ ، به برنامه خود نگاهی بیندازید. تصمیم بگیرید که چه زمانی می توانید در تمرینات خود جا بیفتید و آنها را در تقویم خود برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، مهم نیست. فقط یک مکان دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از ورزش برای کاهش وزن می شود ، همه چیز به ثبات قدم بر می گردد!

شماره 2 تمرینات خود را به تمرینات کوچکتر تقسیم کنید

علوم پایه نشان داد که ورزشهای کوچک می تواند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشد. بنابراین ، برای کاهش وزن 60 دقیقه ورزش را فراموش کنید! سعی کنید تمرین خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید تمرکز کنید استحکام ساختمان در یک جلسه و رشد می کنید ضربان قلب در دومی. چگونه می توان یک تمرین فوق العاده کوتاه انجام داد؟ متمرکز بمان. هر لحظه تمام تلاش خود را کنید!

شماره 3 لباس های ورزشی خود را زودتر آماده کنید

نشانه های بصری ، مانند تنظیم لباس تمرین در شب ، به مغز شما در ایجاد عادات کمک می کند. و این یک چیز است که قبل از شروع عرق کردن در مورد آن فکر کنید. وقتی در زمان گم می شوید ، هر دقیقه مهم است. آماده شدن برای رفتن به لباس های ورزشی وقت گرانبهای آنها را از بین می برد.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز ورزش نکرده اید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای یافتن تمرینی است که حداقل از آن متنفر نیستید. راههای مختلف زیادی وجود دارد کالری بسوزانید، عضله بسازید، تسکین استرس، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه شما واقعاً مجبور به تمرین نیستید و به همین دلیل می گویید: “اوه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

در طول تمرین ، سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید ، که احساس شگفت انگیزی را پس از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال قد دونده را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، انتظار این احساس به تنهایی انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه مناسب نیست.

برای کسانی که در متقاعد کردن آنها مشکل دارند ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، ذهن خود را تقویت کنید. بعد از تمرین خود را با قهوه کم قند مورد علاقه خود میل کنید. یا به رژیم غذایی سالم ، لباسهای ورزشی جدید ، یا سرخ کن بادی بپردازید تا تمام تمرینات خود را در آخر هفته انجام دهید.

اگر وقتتان تمام شود چه؟

برخی روزها ، 30 دقیقه ورزش برای کاهش وزن اتفاق نمی افتد. جلسات لحظه آخر فرا می رسد ، بچه ها عصبانی می شوند و برنامه ها پر است. ما انسانیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها بالا بروید ، تماس ها و جلسات پیاده روی را برنامه ریزی کنید ، در حالی که دندان های خود را مسواک می زنید ، حرکت اسکوات انجام دهید ، یا یک تایمر برای بلند شدن و ورزش هر ساعت تعیین کنید. ما عاشق 10-20 تکرار حرکت پرتاب ، ریه ، اسکوات پرش ، ضربات پشت سر ، V-ups و تخته هستیم. تمام روز آنها را بچرخانید!

به زمان و بدن خود احترام بگذارید

زمان و بدن شما دو چیز ارزشمند است که دارید. بسیاری از مردم بر زمان تأکید زیادی دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را در اولویت قرار دهند. 30 دقیقه ورزش نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند بلکه می تواند مغز شما را تحریک کند ، خلاقیت و بهره وری شما را بهبود بخشد و شما را در یک زندگی فعال و سالم حفظ کند.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و با سایر مواردی که در لیست کارهای خود هستید کار کنید!

آماده اید تا ببینید ورزش چقدر سریع و سرگرم کننده می تواند باشد؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و به تمرینات رایگان نامحدود دسترسی پیدا کنید. گزینه های زیادی برای برنامه های شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *