تنفس شما چگونه بر تمرین شما تأثیر می گذارد – تناسب اندام کندی


هر کسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند صحیح بودن تنفس خود را تأیید کند. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس هنگام ورزش چقدر مهم است؟ ما برخی از اطلاعات را در مورد اینکه چگونه برخی از الگوهای تنفس می تواند عملکرد شما را بهبود بخشد ، به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام خود کمک کرده و اطمینان حاصل کنید که از هر جلسه بدنسازی حداکثر استفاده را می برید ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما غذا را سوخت بدن ما می دانیم – و اینطور است – اما وقتی ورزش می کنید ، اکسیژن سوخت ماهیچه های شما است. هرچه بیشتر کار کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری احتیاج دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش به درستی تنفس می کنید تا برخی از آسیب های عضلات را کاهش دهید و کلاس های کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن به شما قدرت مورد نیاز را می دهد. به

ماسک زدن یا نه؟

از آنجا که عفونت کووید -19 همچنان در سراسر کشور در حال رشد است و استفاده از ماسک در تقریباً هر سالن بدنسازی یا مرکز تناسب اندام اجباری می شود ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگرانی خود را در مورد کار با پوشش صورت ابراز کرده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که پوشیدن ماسک جریان اکسیژن را در حین ورزش متوقف نمی کند. به تازگی ، مطالعه ای در دانشگاه ساسکاچوان ثابت کرد که ماسک هیچ ارتباطی با سطح خون و اکسیژن در حین ورزش ندارد.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح به نوع تمرینی که انجام می دهید بستگی دارد. در حالت ایده آل ، شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به مرطوب شدن هوا کمک می کند و میزان باقی مانده های وارد شده به ریه ها را کاهش می دهد زیرا بینی شما گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر هوا را تصفیه می کند.

تکنیک های تنفس مناسب تناسب اندام کندی

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به شما کمک می کند قلب خود را تثبیت کنید ، به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت بلند شوید و تنش را در بدن خود افزایش دهید ، و این امکان را برای بلند شدن صاف فراهم می کند. تنفس کردن هوا را خارج می کند ، که به شما امکان می دهد بیشتر عضلات اصلی را درگیر کنید. بنابراین ، تنفس هنگام بلند کردن و تنفس هنگام بازدم آهسته ، قدرت بیشتری را در طول بلند کردن واقعی ، مهمترین قسمت به شما می دهد.

همچنین ، بازدم هنگام بلند کردن در زمان مناسب می تواند از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کند ، که می تواند ضعف خفیفی را که برخی افراد تجربه می کنند کاهش دهد.

تنفس برای کاردیو

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس مداوم و تند نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند نفس خود را روی پا نگه دارند ، اندازه گیری می شود ، حتی به عنوان یک هماهنگی ویژه برای کمک به تنفس. این به افزایش میزان اکسید نیتریک وارد بدن شما ، نازک شدن رگ های خونی و افزایش میزان خون غنی از اکسیژن که ماهیچه ها دریافت می کنند ، کمک می کند. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی ماهیچه ها را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی بسیار مهم است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر کارهای معمول مانند خلبانان ، به تنفس برای کمک به جریان ذهنی و ارائه حرکات بهتر به تمرین کنندگان متکی هستند. این تمرینات برای کسانی است که از تنفس آرام و عمیق از طریق بینی سود می برند. اگر با ذهن تنفس نمی کنید ، بدن شما دچار استرس و قفل شدن می شود ، که برعکس یوگا و سایر تمرینات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند!

برای تجربه بیشتر تمرینات اجتماعی ، ما یک مرکز تناسب اندام جامع با تجهیزات ورزشی شخصی و کلاسهای بین تمرین داریم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا آنچه را که ما نیاز داریم ارائه دهیم و یک ارزیابی شخصی و تور بدنسازی دریافت کنید. ما آماده هستیم تا به شما در رسیدن به رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *