قبل از تمرین بدن خود را گرم کنید


قبل از ورزش ، مهم است که بدن خود را گرم نگه دارید تا مزایای ورزش خود را به حداکثر برسانید ، از مواردی مانند کشش ماهیچه ها و آسیب ها اجتناب کنید. اگر تازه کار هستید یا به ایده های جدیدی برای روال گرم خود نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید!

آن پاها را بکشید

مهم است که قبل از تمرین ، عضلات خود را بکشید ، صرف نظر از نوع فعالیتی که انجام می دهید. برخی از حرکات کششی شامل ژست کودک ، ستون فقرات نشسته ، کشش ساق پا و ران است و برخی از حرکات یوگا برای گرم کردن بدن بسیار مناسب هستند. حرکات کششی مانع از کشش عضلات شما می شود و بر روی ماهیچه ها کار می کند ، بنابراین شما برای تمرین آماده هستید.

گرم کردن قلب

اگر دونده هستید ، از قبل می دانید که قبل از گرم شدن نباید مستقیماً به دویدن طولانی بپرد. این گرم کردن های قلبی نباید گسترده باشد ، اما هنوز هم مهم هستند. دویدن در محل ، پیاده روی کوتاه مدت یا انجام جک پرش باعث می شود که قلب شما تپیده و برای پیاده روی بعدی آماده شوید. همچنین کشش ماهیچه ها از قبل بسیار مهم است ، بنابراین قبل از شروع گرم کردن قلبی ، حرکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید.

غذا و نوشیدنی قبل از ورزش

حرکات کششی و کاردیو قبل از ورزش مهم هستند ، اما آنچه استفاده می کنید برای اطمینان از موفقیت تمرین شما مهم است. سعی کنید از وعده های غذایی سنگین استفاده نکنید – میان وعده های سبک مانند موز یا اسموتی به شما انرژی می دهد تا تمرین خود را بدون بیمار شدن کامل کنید. در مورد نوشیدن ، از نوشیدنی های شیرین یا سنگین خودداری کنید. اگر از آب زیاد دوری کنید ، پس از تمرین آن را ذخیره کنید. با کمال تعجب ، نوشیدن قهوه قبل از رفتن به باشگاه ورزشی یک چیز عالی است. این به شما یک انفجار آزاد شدن انرژی می دهد و از بدن شما می خواهد در طول ورزش چربی بیشتری بسوزاند.

یوگا

همانطور که قبلا ذکر شد ، یوگا یک ابزار عالی برای گرم کردن بدن است. یوگا برای ذهن و بدن مفید است و در نهایت به نفع تمرین شما خواهد بود. چه یک جلسه کوتاه یوگا قبل از تمرین انجام دهید یا در کلاس یوگا به عنوان تمرین خود شرکت کنید ، بدن شما را برای رشد و تقویت آماده می کند. سعی کنید با یک دوست خود به کلاس یوگا بپیوندید یا چند فیلم آنلاین را تماشا کنید تا چند حالت ساده را برای شروع ببینید.

با یک مربی شخصی یا عضو باشگاه صحبت کنید

تماس با فردی که مدتهاست کار می کند به شما کمک می کند تا در مورد مزایای گرمایش بیشتر بدانید. به باشگاه بروید و سعی کنید فرد قابل اعتمادی را پیدا کنید که بتواند به شما در مورد انواع تمرینات و گرم کردن بدن که به نفع بدن شما هستند توصیه کند. پیوستن به یک باشگاه ورزشی یا پیدا کردن یک شریک ورزشی به شما کمک می کند تا سبک خود را بیاموزید و همچنین شما را در سفرهای ورزشی خود پاسخگو نگه می دارد.

اگر بدنبال سالن بدنسازی هستید تا بتوانید در فرم خود بمانید یا به اهداف خود برسید ، از fitnessfor10.com دیدن کنید تا ببینید آیا سالن بدنسازی محلی در منطقه شما وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *