قلب سالم سالم شهر مناسب


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکاست و زمان بهتری برای قدردانی از مزایای تناسب اندام قلبی و قلب قوی وجود ندارد! بیماری های قلبی یکی از مهمترین علل مرگ و میر در ایالات متحده است که از هر چهار مرگ یک نفر را شامل می شود.1به تناسب اندام قلبی عروقی نه تنها نقش مهمی در کاهش مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی دارد ، بلکه خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته را نیز کاهش می دهد.2به

با فکر کردن در مورد آمادگی قلبی عروقی ، شباهت قابل توجهی به تجربه اخیرم در تکمیل چندین پروژه بهبود خانه پیدا کردم. ظرف چند ماه ، خانه من به آبگرمکن جدید ، سیستم تهویه مطبوع و به روز رسانی عایق قابل توجه نیاز داشت. اگرچه این سیستم ها معمولاً وقتی خوب کار می کنند ، مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی در داخل دیوارهای یک خانه راحت ، راحت و م effectiveثر باشد.

تناسب قلب و عروق توانایی قلب و اعصاب شما برای حمل اکسیژن در سراسر بدن است. ما نمی توانیم آن را ببینیم ، و مانند یک آبگرمکن یا سیستم AC ، می توانیم آن را بی اهمیت بدانیم ، اما بر نحوه کار و بازی ما تأثیر می گذارد. ممکن است برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی تلاش زیادی لازم باشد ، اما ارزش آن را دارد! اگر قلب ما فعال و قوی باشد ، از سلامت و کیفیت زندگی ما بهره مند می شود. به طور روزانه ، تناسب اندام قلبی عروقی می تواند بهره وری و تمرکز ما را بر کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری بدهد تا با نوه های خود بازی کنیم یا نیم مایلی برای گردش در شهر پیاده روی کنیم. می تواند انگیزه ای برای پیاده روی داشته باشد.

10 برتر:٪ یا ساکنین از دستورالعمل های فعالیت هوازی 2020 پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ آمادگی قلبی عروقی ، فعالیت بدنی است که ضربان قلب شما را حداقل به شدت متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی گزارش می دهند که مقدار توصیه شده 150 دقیقه در هفته را رعایت کرده اند. مدیسون ، WI 2020 با 65 the شهر برتر در رتبه بندی شاخص تناسب اندام آمریکا است و Laredo ، TX با تنها 34 reporting گزارش سطح فعالیت توصیه شده ، پایین ترین رتبه را دارد. از این اینفوگرافیک ساده برای یادگیری نحوه نظارت بر شدت تمرین خود استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای فعالیت بدنی با همه است. با این حال ، منابع و سیاست های زیست محیطی جامعه به این سطوح فردی از فعالیت بدنی و در نهایت آمادگی قلبی عروقی کمک می کند یا مانع آن می شود. امکان دسترسی به امکانات تفریحی و پارک ها همه ساکنان فرصت های بیشتری را برای فعالیت بدنی فراهم می کنند. طبق داده های جمع آوری شده برای 100٪ شاخص تناسب اندام ، بوستون ، MA و سان فرانسیسکو ، ساکنان CA در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از پارک قرار دارند. Fitness Index Park دارای امکانات تفریحی تخصصی اعم از زمین های بازی (مدیسون با 6.9 در هر 10.000 نفر) تا استخرهای عمومی (11 در 100.000 نفر به رهبری کلیولند ، اوهایا) است. مقیاس وسیع سیاست های جامع جاده ای که لذت های ایمن و راحتی را برای پیاده روی و دوچرخه سواری فعال ارائه می دهد ، می تواند راههای مهمی برای افزایش فعالیت هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های جامع جاده ای جامع مانند اورلئان ، LA ، سیاتل ، WA ، سنت لوئیس ، MO و Buffalo ، NY کرده اند.

سرانجام تصمیم گرفتم خانه را بهبود دهم ، با این حال ، من با منابع دولتی محلی و ایالتی و برنامه های تشویقی که تصمیمم را آسان تر می کرد ، حمایت می شدم. ارتقای آمادگی قلبی عروقی برای هر یک از اعضای جامعه باید به عنوان یک اولویت فردی و جامعه در نظر گرفته شود و همچنین خانه های خود را در فرم نگه داریم. در زیر سطح یک شهر سالم ، قلب هر ساکن این است که پویایی آن را هدایت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را بررسی کنید.

نویسنده: آماندا پلچ ، دکتری ، دانشگاه آمهرست ، ماساچوست

متون

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP ، و همکاران. آمار بیماری های قلبی و سکته مغزی – به روز رسانی 2020: گزارش نماد خارجی توسط انجمن قلب آمریکا. جریان. 2020 ؛ 141 (9): e139 – e596.

2. Ozmek C ، Laddu DR ، Lavi CJ ، Clays H ، Kominsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. به روز رسانی نقش فعالیت بدنی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی تناسب اندام قلبی ، ورزش معمول iov و شیوه زندگی. دیس قلب و عروق پروگ نوامبر-دسامبر 2018 ؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 13 نوامبر. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *