هنگام مصرف ، از چند گرم قند طبیعی (میوه ای) نباید بیشتر شود ، در حالی که رسوب چربی به حداقل می رسد؟ : غذا


گواهینامه:

من تفاوت بین شکر طبیعی (میوه) و شکر افزوده شده (غذای فرآوری شده) را می دانم. AFAIK ، منابع سازمان های مختلف بهداشتی ، مصرف کمتر از 25 گرم شکر در روز را پیشنهاد می کنند. برخی دیگر پیشنهاد می کنند به جای آن شکر اضافه شده در محدوده 38 گرم در روز مصرف کنید.

من معتقدم که هر دوی این داده ها قابل اعتماد هستند اضافه قند. اما وقتی بتوانم از آن اجتناب کنم ، بهتر است.

سوال:

  1. هدف من به حداقل رساندن میزان چربی (دریافت حدود 10 درصد چربی) است. تا حد امکان گرم شکر طبیعی باید در روز مصرف شود؟

  2. MyFitnessPal پیشنهاد می کند زیر حد قند 92 گرم بمانم. چرا؟ آیا این پیشنهاد برای هدف من ، که در س questionال گذشته به آن اشاره کردم ، اصلاً قابل اعتماد است؟

  3. فرض کنید من (به عنوان مثال) آب هلو را با آب میوه گیری برقی ام تهیه می کنم. آیا قندهای طبیعی قند مانند تمام میوه ها (هلو) بر بدن من تأثیر می گذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *