چه غذاهایی همیشه باید با هم خورده شوند تا مواد مغذی بهتر جذب شوند؟ (و چرا؟): غذا


از بالای سر

آهن و ویتامین C (جذب آهن غیر هم را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد)

ویتامین D و کلسیم (شکل فعال ویتامین D در بدن در چرخه شرکت می کند ، که جذب کلسیم را از طریق روده افزایش می دهد)

غذاهای غنی از ویتامین های محلول در چربی (A ، D ، E ، K) با منبع چربی سالم برای افزایش جذب.

من معتقدم که مطالعات اخیر همچنین نشان داده است که ترکیب سولفورافان (موجود در کلم بروکلی ، کلم ، جوانه گل کلم) و سلنیوم (بیشتر در آجیل برزیلی و سایر غذاهای غنی از پروتئین) ، که دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی هستند ، به طور بالقوه دارای آنتی اکسیدان هستند. خواص سرطان در بدن

گوجه فرنگی هایی که دارای منبع چربی (به عنوان مثال ، روغن زیتون) هستند ، جذب و فراهمی زیستی آنتی اکسیدان قوی موجود در گوجه فرنگی به نام لیکوپن را افزایش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *