چگونه وقتی در یک فانک گیر می کنید از خود مراقبت بهتری داشته باشید


هنگامی که سلامت عاطفی ما تحت تأثیر قرار می گیرد ، بسیاری از احساسات می توانند به سرعت ظاهر شوند. این احساسات می توانند قابل پیش بینی ، ناتوان کننده و حتی ترسناک باشند. قلب شما ممکن است شروع به تپیدن کند ، قفسه سینه شما بتپد یا احساس عصبانیت یا سرخوردگی کنید. اگرچه این احساسات ایده آل نیستند ، اما شما تنها نیستید – در واقع ، از تعداد افرادی که در مبارزه شما دخیل هستند شگفت زده خواهید شد. مطالعه اخیر توسط انجمن روانشناسی آمریکا مشخص شد که 67 Americans از آمریکایی ها در حال حاضر احساس تسلط دارند و بیش از 80 are علائم استرس طولانی مدت را تجربه می کنند. همانطور که می بینید ، همه ما می توانیم از پشتیبانی کمی استفاده کنیم! بنابراین ، اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید یا نمی دانید در مواقع ناراحتی چه باید بکنید ، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم.

در ادامه نکات کاربردی در مورد نحوه مراقبت از خود ، صرف نظر از آنچه که تجربه می کنید ، خواهید یافت.

نکات سریع برای هر چیزی که احساس می کنید می تواند سلامت روانی را افزایش دهد

حقیقت این است که استرس اجتناب ناپذیر است. همه ما محرک هایی داریم و همه ما موقعیت های زیادی را تجربه کرده ایم که فقط ما را به حاشیه می فرستد (و اگر سرتان را تکان می دهید ، لطفاً اسرار خود را به ما بگویید). در حالی که می توانیم از اقدامات پیشگیرانه برای حفظ سلامت روان خود استفاده کنیم (فکر کنید: الف رژیم غذایی غنی از مواد مغذی، شروع یک تمرین مدیتیشن یا خواب کافی) ، ما نمی توانیم از وقوع شرایط استرس زا جلوگیری کنیم. به همین دلیل است که ما استراتژی ها و نکات کاربردی را در اختیار شما قرار می دهیم تا هر زمان که به کمک احتیاج داشتید آنها را اجرا کنید!

بنابراین دفعه بعد که احساس تنهایی ، تنهایی ، استرس یا کمتر از خود متعادل خود می کنید ، این نکات سریع سلامت روان را امتحان کنید. این ابزارها می توانند به شما کمک کنند سیستم عصبی خود را در حال حاضر و آنجا تنظیم کنید تا احساس آرامش کنید.

وقتی احساس اضطراب می کنید چه باید بکنید

تنفس عمیق را تمرین کنید

وقتی احساس اضطراب می کنید ، نفس خود را حبس کنید. چشمان خود را ببندید ، به یک صندلی راحت بیایید و یک دست را روی سینه و یک دست را روی لنف خود قرار دهید. برای 1-2-3-4 شمارش را از طریق بینی خود انجام دهید ، مکث کنید ، سپس به آرامی از طریق دهان خود را با همان شماره بازدم کنید. تکرار!

نفس عمیقی از اسانس اسطوخودوس بکشید

یک بطری کوچک اسطوخودوس ارگانیک همراه داشته باشید. هنگامی که احساس اضطراب یا استرس می کنید ، یک یا دو قطره را در مچ دست خود قرار دهید و یک نفس عمیق بکشید تا ذهن خود را تازه کنید.

به پیاده روی آرام بروید

تلفن خود را در خانه بگذارید و بدون سردرگمی به پیاده روی بروید. به سادگی حرکت دادن بدن می تواند افکار مضطرب را از حالت آرامش و هضم به حالت دعوا یا فرار تغییر دهد.

سیمران را انجام دهید

وقتی احساس بیقراری می کنید و در مورد چگونگی کاهش اضطراب فکر می کنید ، ذهن خود را با مدیتیشن کوتاه پنج دقیقه ای آرام کنید. این پنج دقیقه را امتحان کنید حالا آرام باشید و مدیتیشن کنید تسکین فوری توسط آماندا گیلبرت!

وقتی احساس می کنید گرفتار شده اید چه باید بکنید

یک تغییر کوچک ایجاد کنید

نمی دانید وقتی غرق شدید و گرفتار الگوی فکری منفی شدید ، چه باید بکنید؟ با یک تغییر کوچک شروع کنید. شاید ذهنیت خود را تغییر دهید ، رژیم غذایی سالم تری داشته باشید یا فقط ده دقیقه زودتر از خواب بیدار شوید تا در یک جنبه متفکرانه از برنامه صبحگاهی خود قرار بگیرید. تغییرات کوچک با تغییرات بزرگ در طول زمان ترکیب می شوند!

بر طرز تفکر مثبت بر طرز فکر منفی غلبه کنید

تغییر نگرش شما می تواند فواید فوری بر سلامت روان شما داشته باشد. وقتی افکار منفی شما ذخیره می شوند ، به چیزی فکر کنید که از آن سپاسگزار هستید و طرز فکر خود را تغییر دهید.

مربوط: 3 هک متخصص برای شکستن چرخه تفکر منفی

بیش از حد فکر نکنید و به خود شک کنید

به راحتی می توانید هر صحنه “چه-اگر” را در سر خود تکرار کنید و بدترین را تصور کنید. با این حال ، اگر در فکر این هستید که چگونه می توانید اضطراب خود را کاهش دهید ، اکنون وقت آن است که احساسات خود را کنترل کنید! به جای تصور بدترین ها ، بهترین ها را در نظر بگیرید. چیکاره میخوای بشی سپس ، واقعیت آن سناریوی مثبت را تصور کنید. شما فقط ذهن خود را احیا می کنید! با گذشت زمان ، یاد خواهید گرفت که الگوهای تفکر منفی را “بیرون بکشید”.

لیستی از اهداف تهیه کنید

هم به کوتاه مدت و هم به بلند مدت فکر کنید. امروز می خواهید به چه چیزی برسید؟ این هفته؟ این ماه؟ امسال؟ برنامه ریزی می تواند به شما انگیزه دهد و انگیزه لازم را برای اقدام ایجاد کند.

یک سرگرمی جدید را امتحان کنید

وقتی گیر کرده اید ، یک سرگرمی جدید پیدا کنید تا علاقه شما را برانگیزد. فکر کنید: آموزش یوگا ، کلاس آشپزی یا یک دوره هیجان انگیز دانشگاهی!

وقتی احساس خستگی می کنید چه کار کنید

یک لیوان بزرگ آب بنوشید

اغلب در کم آبی بدن (حتی در جزئی) می تواند باعث احساس خستگی و بی حالی شود. فراتر از اراده انرژی شما ، می تواند بر روحیه ، استرس و حتی خواب شما تأثیر بگذارد. ابتدا یک لیوان بزرگ آب بنوشید و یک بطری را در طول روز همراه خود داشته باشید. وقتی احساس خستگی می کنید ، فشار دهید!

میان وعده های پر انرژی بخورید

یک میان وعده سرشار از مواد مغذی برای رفع استرس می تواند به مبارزه با خستگی و افزایش روحیه کمک کند. سعی کنید مقدار زیادی تنقلات بخورید مواد مغذی که باعث افزایش انرژی می شوند مانند روی ، امگا 3 ، ویتامین B و ویتامین C.

دوش آب سرد گرفتن

علاوه بر تسکین درد ماهیچه ها و تقویت ریکاوری ، جستجو کردن پیشنهاد می کند که دوش آب سرد می تواند خلق و خو را افزایش داده و خستگی را کاهش دهد. همیشه هنگام ایستادن در سرما نیست اغلب خوشبختانه ، ما نمی توانیم انکار کنیم که بعداً احساس سرزندگی می کنیم!

برو بیرون قدم بزن

چه پیاده روی کنید و چه ورزش های سبک انجام دهید ، انجام برخی از تمرینات با شدت کم می تواند میزان آزادسازی انرژی شما را افزایش داده ، استرس را کاهش دهد و شما را مولدتر کند.

مربوط: 10 کاری که باید انجام دهید اگر همیشه خسته هستید

وقتی احساس ناراحتی می کنید چه باید بکنید

احساسات خود را ثبت کنید

به جای تلاش برای کنترل احساسات خود ، آنها را بنویسید. ما دوست داریم از آن به عنوان “تخلیه مغز” یاد کنیم – آنچه در ذهن شما است را بنویسید و این احساسات را برطرف کنید!

فریاد بزن

گاهی اوقات یک گریه خوب کاتارتیک دقیقاً همان چیزی است که هنگام احساس اضطراب یا ناراحتی اتفاق می افتد. در واقع ، الف مطالعه هاروارد مشخص شده است که گریه باعث آزاد شدن مواد شیمیایی تنبل اکسی توسین و مواد مخدر درون زا می شود که معمولاً اندورفین نامیده می شود. این می تواند درد را از نظر جسمی و روحی تسکین دهد!

اتاق یا منطقه ای را تمیز کنید

آیا می دانید نظافت و سلامت روانی وجود دارد؟ مربوط؟ یک مکان تمیز می تواند به رفع احساس اضطراب و ناراحتی کمک کند در حالی که به عنوان یک راه مفید برای پاکسازی سر عمل می کند.

یک مجله شکرگزاری راه اندازی کنید

حتی در بدترین مواقع ، همیشه چیزی برای شکرگزاری وجود دارد. یک لیست تشکر شروع کنید و مرتباً آن را اضافه کنید. وقتی احساس افسردگی ، گم شدن یا افسردگی می کنید ، مجله خود را دوباره بخوانید و همه چیزهای مثبت زندگی را به شما یادآوری شود!

وقتی احساس ناامیدی یا عصبانیت می کنید چه باید بکنید

نفس بکشید و تا 10 بشمارید

نفس های آهسته و عمیقی که قبلاً ذکر کردیم؟ اینجا به آنها برگرد. هنگامی که ناامید یا عصبانی هستید ، یک نفس عمیق بکشید و تا ده بشمارید. هنوز احساس نارضایتی می کنید؟ تنفس را تا زمانی که استرس از بین نرود ادامه دهید. با یک ذهن شفاف تر و آرام تر به وضعیت باز خواهید گشت.

یک تمرین HIIT انجام دهید

تمام آن انرژی آتشین را به ضربان قلب تبدیل کنید تمرین HIIT! شما احساسات منفی را جایگزین هورمون های احساسی می کنید که سیستم شما را بعد از تمرین عرق می کند.

فعالیت آگاهانه یا تکنیک کاهش استرس مورد علاقه خود را تمرین کنید

شاید نفس عمیقی می کشد ، الف جریان یوگا، یا راحت حمام نمک اپسومبه چیزی را پیدا کنید که به شما احساس آرامش ، آرامش و با هم بودن بدهد.

وقتی احساس تنهایی می کنید چه باید بکنید

یک شبکه پشتیبانی پیدا کنید

این می تواند خانواده ، دوستان ، سازمان های محلی و البته پزشک شما باشد. نکته پایانی: وقتی احساس تنهایی می کنید ، کمک بخواهید! بسیاری از مردم در اینجا آماده و مایل به ارائه کمک هستند.

اعمال مهربانانه تصادفی

شاد کردن دیگران باعث می شود احساس خوشبختی کنید (و کمتر تنها باشید). این برنامه رایگان ، ساده و برای روح مفید است.

شبکه های اجتماعی را خاموش کنید

گاهی اوقات شبکه های اجتماعی چندان اجتماعی نیستند. در واقع ، اگر احساس تنهایی می کنید ، گاهی اوقات می تواند به شما احساس انزوا بیشتری دهد. از سم زدایی رسانه های اجتماعی استفاده کنید و در زمان حال زندگی کنید! با دوست خود تماس بگیرید ، به غریبه بخندید یا در کافه بنشینید و روابط واقعی را در اولویت قرار دهید.

دوستان عزیز را در آغوش بگیرید

شاید شما سگی را به فرزندی پذیرفته اید ، در پناهگاه حیوانات محلی داوطلب شده اید یا زمانی را با حیوان دوست داشتنی دوست خود گذرانده اید! علاوه بر دوست داشتن بی قید و شرط ، حیوانات خانگی نیز وجود داشته اند نشان داده شده برای افزایش خلق و خو ، استرس را کاهش داده و باعث می شود احساس تنهایی کمتر کنیم.

به یک کلاس ورزشی جدید بپیوندید

اگر لیاقت آن را دارید ، عرق کردن در کلاس ورزش یا تناسب اندام گروهی می تواند راهی عالی برای ملاقات با افراد جدید و همفکر شما باشد!

به انجمن تناسب اندام ما بپیوندید

به صورت رایگان در FITON ثبت نام کنید و به انجمن آنلاین ما بپیوندید. با راهنمایی ها و توصیه های متخصص ، تمرینات مربی برتر و موارد دیگر ، احساس می کنید بخشی از چیزی بزرگتر از خودتان هستید. ثبت نام برای Phyton Pro و به دستور العمل های تأیید شده تغذیه دسترسی پیدا کنید و ما را دنبال کنید اینستاگرام و صفحه فیس بوک و خود را به سایر اعضای FitOn معرفی کنید

نکاتی برای بهبود سلامت روان در یک لحظه

اجازه ندهید احساسات شما بر زندگی شما مسلط شوند! این لیست را در دست داشته باشید و دفعه بعد که به کمی پشتیبانی نیاز دارید ، به نکات کاربردی ما مراجعه کنید. اما به یاد داشته باشید ، این راهکارهای مقابله ای نیازی به کمک یا مشاوره پزشکی را تغییر نمی دهد. اگر احساس می کنید این احساسات در زندگی روزمره شما تداخل ایجاد می کند ، با یک متخصص پزشکی مانند پزشک یا درمانگر خود صحبت کنید. در حالی که این نکات به عنوان یک روش م toثر برای مبارزه با رقابت عمل می کند ، هر کس متفاوت است. به هر حال ، سلامتی و رفاه شما هدف شماره یک ما است!

برای راهنمایی بیشتر تناسب اندام ، تمرینات برای هر سطح آمادگی جسمانی ، مدیتیشن و موارد دیگر ، برنامه Phyton را بارگیری کنید!



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *