5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه زدن راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. ورزش با وزنه های سنگین می تواند با سوزاندن کالری بیشتر نسبت به تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ایجاد توده عضلانی کمک می کند که برای بدن سالم ضروری است و با قوی شدن استخوان ها با افزایش سن ، خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ساختن عضلات کمک کند

اگر سعی می کنید عضلات بیشتری بسازید اما به نتایج دلخواه خود نمی رسید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. مطالعات متعدد نشان داده است که وزنه زدن راهی م effectiveثر برای ساختن عضله و افزایش قدرت است ، به ویژه برای زنانی که میزان تستوسترون آنها کمتر از مردان است و احتمال کاهش وزن آنها کمتر است. بدون آن نمی توان عضله سازی کرد.

2. وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند

آیا کاردیو انجام می دهید و نتیجه ای نمی بینید؟ این به این دلیل است که تمرینات قلبی کالری کمتری نسبت به وزنه برداری می سوزانند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، ممکن است متوجه شوید که وزنه زدن بهترین گزینه است.

3. بلند کردن وزنه به بهبود تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان کمک می کند

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند باعث شکستگی و درد استخوان شود. وزنه برداری یک راه عالی برای کاهش خطر برای زنان است ، زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمر خود را قوی نگه دارید یا از آسیب دیدگی جلوگیری کنید ، بهترین نوع ورزش ، تمرین با وزنه است. برخی از نمونه های این عمل عبارتند از:

– ددلیفت

– در ردیف خم شده است

-چین آپ ها

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به درستی انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است در نهایت به خود آسیب برسانید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک مناسب برای یک تمرین خاص چیست ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای را بیابید و ویدیویی را در مورد آن تماشا کنید.

4- وزنه زدن راهی عالی برای افزایش قدرت و تعادل است

مهم است که هنگام بلند کردن وزنه وضعیت صحیح را انجام دهید. این باید با یک قوس خفیف در ناحیه کمر شما باشد ، در غیر این صورت ممکن است به خود آسیب وارد کنید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و اسکوات نباید روی هالتر خم شوید. کفش های شما باید پایین کشیده شوند ، بنابراین همیشه راحت هستند. هرچه قوی تر باشید ، وزن بیشتری را خواهید داشت. مهم است که ورزش خود را خیلی سخت نکنید تا بدن شما زمان زیادی برای بازیابی داشته باشد.

5- وزنه برداری راهی عالی برای رفع استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (فقط چند بار در هفته) ورزش کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که کار نمی کنند خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد که باعث می شود پس از یک دوره طولانی ورزش سنگین احساس شادی و راحتی کنیم.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی برای تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به سایت ما و یافتن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness for 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *