5 نکته کلیدی برای تغذیه باروری


ما معمولاً فکر می کنیم باردار شدن آسان است ، اینطور نیست؟ حقیقت این است که لازم نیست کار آسانی نیست!
برخی از والدین ماه ها تلاش می کنند ، اما بارداری اتفاق نمی افتد. اگرچه در بیشتر مواقع ، تغییر برخی از شیوه های زندگی عادی و خدمات اضافی و با حذف برخی ویژگی ها ، بچه دار شدن آسان تر می شود.
تجربه مادر:

“وقتی متوجه می شویم که کاری انجام می دهیم و انجام می دهیم ما تصمیم نمی گیریم و این می تواند مانع بچه دار شدن ما شوددردنشون. ما در خانه تمرین کردیم و رژیم غذایی خود را فقط برای 3 ماه تغییر دادیم
“سپس من دوقلو باردار شدم.”

قدرت رژیم غذایی و شیوه زندگی می تواند بر میزان تولد تغییر کند این باورنکردنی است و یکی از ماموریت های رژیم غذایی ما است
اطلاعات ما را با زوج هایی که به آن نیاز دارند به اشتراک بگذارید.

در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند تا طی 6-12 ماه آینده باردار شوید غذا می تواند کمک زیادی کند.
همه باید سلامت سلولهای زایا (تخمک و اسپرم) خود را تقویت کنند. بنابراین این نکات مهم را بخوانید و در 90 روز آینده خود را پیدا کنید باروری را آماده کنید!

برای اطلاعات بیشتر حتما با متخصص تغذیه و پزشک خود مشورت کنید برای مشاوره.

روزانه 1.3-4 وعده سبزی و میوه بخورید.

می دانم که ممکن است در ابتدا برای بسیاری از شما این مشکل باشد ، اما باور کنید آنتی اکسیدان موجود در سبزیجات معجزه می کند! تخم مرغ و اسپرم بسیار شکننده است و استرس اکسیداتیو می تواند باعث تخریب شود تخمک و اسپرم. این می تواند منجر به ناهنجاری شود کروموزومی (یکی از مهمترین علل سقط جنین). میوه ها و سبزیجات منبع اصلی آنتی اکسیدان های غذایی هستند و حاوی 3-4 عدد هستند واحد (لیوان) در رژیم غذایی روزانه می تواند یک راه عالی باشد مصرف آنتی اکسیدان ها را افزایش دهید.
سبزیجات و میوه های خوب برای آنتی اکسیدان ها پرتقال ، اسفناج ، کلم ، کلم بروکلی ، سبزیجات برگ سبز ، فلفل ، گوجه فرنگی ، هویج ، هندوانه ، انواع توت ها ، انار و انگور ذکر شده است.

فراموش نکن شریک خود را با خود ببرید

2. ویتامین D کافی دریافت کنید.

یکی از دلایل اصلی سقط جنین کمبود ویتامین D در مادر است. به ویتامین D نام ویتامین خورشید شناخته شده است و توانایی ما در تولید ویتامین های کافی D تحت تأثیر آفتاب کم زمستانی. اندازه معمول رژیم غذایی ما او فاقد ویتامین D است تا سطح مورد نیاز بدن را به دفعات حفظ کند گاهی راه حل این است که از مکمل ویتامین D استفاده کنید.
در صورت امکان ، میزان ویتامین D را به همراه سایرین از پزشک خود بخواهید ویتامین ها را بررسی کنید. در اینجا نحوه نمایش نقشه راه به شما نشان داده شده است چگونه می توان همه ویتامین ها را به بدن وارد کرد.
بهترین منبع ویتامین D در ایران ماهی آزاد است. ماهی ماهی آزاد ، ساردین ، ​​شاه ماهی ، ماهی تن و میگو نیز منابع خوبی هستند این ویتامین D است (این ماهی هایی که من در مورد آنها صحبت کردم ماهی های روغنی سرد هستند و منابع مشابه دیگری نیز داریم). روغن جگر ماهی نیز منبع خوبی است به شکل کپسول تجویز می شود. شیر و محصولات لبنی ، زرده تخم مرغ و گوشت رنگ قرمز نیز منبع خوبی است. مقداری نان و غذا از غنی سازی ویتامین D

3. مصرف چربی های ضدالتهابی امگا 3 را افزایش دهید.

چربی های امگا 3 (به ویژه DHA و EPA) دارای خواص ضد التهابی هستند رژیم صحیح ناباروری بسیار مهم و مهم است. در حال حاضر قصدما نیازی نداریم در مورد خواص امگا 3 زیاد صحبت کنیم ، فقط باید بدانید که چنین است پس از 2-3 هفته ، ماهیهای روغنی معمولی مانند قزل آلا ، ساردین ، ​​ماهی خوک ماهی و غیره نخورید ، بهتر است به دنبال مکمل امگا 3 با کیفیت باشید خوب نگاه کنید.

4. کاهش استرس.

من میفهمم. در این شرایط عادی ، اگر کسی به شما گفت آرام باشید به هر حال ، شما دوست دارید از یک مشت حواله فوق العاده استقبال کنید 😀 و در قلب خود شما به من نفرین می کنید ، اما این به هورمون استرس برمی گردد کورتیزول! وقتی بدن می خواهد از منابع مورد نیاز برای انجام این کار کورتیزول تولید کند تولید پروژسترون مورد نیاز برای سرقت تخمک گذاری (هر دو هورمونهای استروئیدی هستند). بنابراین ، تولید کورتیزول را پایین نگه دارید منابع بیشتری برای تولید هورمون استروژن در اختیار بدن قرار می دهد آفرین.

ویتامین C و B استرس را به خوبی کاهش می دهد. بخورید و شاد باشید (برای کاهش استرس ، می توانید به مقاله در بروید یک سایت وجود دارد ، ببینید) ، اما ، صراحتاً ، بخش قابل توجهی است آرام باشید ، کاری را که دوست دارید انجام دهید و از آن لذت ببرید داره برمیگرده یوگا کار کن. ورزش. به موسیقی گوش دهید. کتاب خواندن. از گلدان های خود مراقبت کنید. یکدیگر را در آغوش بگیرید. پرستش.
با دوستان خود ملاقات کنید و هر کاری که می خواهید انجام دهید.

5. برای زایمان مکمل قبل از زایمان مصرف کنید.

این مولتی ویتامین حاوی 13 نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز است بارداری و شیردهی. اگر ابتدا انتظار بارداری دارید ، شروع کنید شما فرصت طلایی مصرف این مکمل را از دست دادید. ما عادت کرده ایم مشتریان توصیه می کنند این مکمل را حداقل 3 ماه قبل از بارداری مصرف کنند مصرف کردن.

ما اغلب به تخمک هایی که در تخمدان آنها متولد می شوند فکر می کنیم ما تا آخر ثبات داریم و نمی توانیم کار سالم تری انجام دهیم بودن !! خوب این یک اشتباه بسیار بزرگ است !! چرخه بلوغ تخمک حدود 3 ماه است ، و در این مدت انتخاب و رژیم غذایی است زندگی ما نقش مهمی در سلامت تخم مرغ و ناهنجاری های احتمالی دارد حاوی سلولهای کروموزومی است. این امر به ویژه اگر زودتر باشد صادق است شما مدتی تحت کنترل هورمونی بدن خود بوده اید ، اما در واقع خسته شده اید مواد مغذی مورد نیاز در دوران بارداری (استروئیدها) از اهمیت ویژه ای برخوردار است لذت بردن. (کنترل هورمونی ، مانند مصرف قرص های ضد بارداری یا قرص های تنظیم کننده و حتی برخی داروهای پوستی که کنترل می شوند هورمون وجود دارد).

خیانت زناشویی ، که از مکمل های مولتی ویتامین در هنگام لقاح استفاده می کند آنها کمتر مستعد مسمومیت بارداری نسبت به سایرین هستند.
بهتر است این مکمل را 6 ماه قبل از بارداری مصرف کنید انجام دادن. بنابراین ، اگر قصد دارید در تابستان امسال باردار شوید ، مطمئن باشید از فردا این مولتی ویتامین را دریافت خواهید کرد!

یادداشت مهم:

این مکمل قبل از زایمان را با پزشک یا متخصص خود مصرف کنیدبه رژیم غذایی خود رجوع کنید. معمولاً یک روز معمولی با غذا داریم
تجویز می کنیم. در برخی موارد ، این مکمل می تواند باعث حالت تهوع شود مطمئن شوید که این روند را با مشورت یک متخصص ادامه داده و به محل مراجعه کنید مصرف خودسرانه آن را متوقف نکنید. اگر دارویی مصرف می کنید به طور خاص ، در صورت عمل جراحی ، مشکل خونریزی ، که قابل درمان است قبل از مصرف داروهای لخته کننده خون حتما به پزشک مراجعه کنید برای مشاوره.
در آینده نزدیک سعی می کنیم پستی در مورد مراقبت از غذا منتشر کنیم سلامت اسپرم مردان را به اشتراک بگذارید

شاد باشی خوشبخت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *