8 نقل قول الهام بخش درباره سلامت روان افراد مشهور


افراد مشهور برای بسیاری شناخته شده اند: کمد لباس های پر زرق و برق ، مراقبت از پوست در 12 مرحله ، پرس های رنگی ، کانال های عالی اینستاگرام. اما تعدادی از ورزشکاران ، بازیگران ، موسیقیدانان و افراد مشهور دیگر با چیزی کاملاً متفاوت شناخته شده اند: ارتقاء سلامت روان. این ستاره ها به عادی سازی گفتگو در مورد بهزیستی روانی کمک می کنند و در طول راه توصیه هایی از یک حکیم ارائه می دهند.

برخی از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های مربوط به سلامت روان برخی از بزرگترین افراد مشهور امروز را بررسی کنید. با شروع “نه” گفتن و شروع به درمان ، شما 10 راه را برای احترام گذاشتن به سلامت روان خود و به طور کلی خود خواهید آموخت.

درس 1: بر “شما” تمرکز کنید – نه بر آنچه جهان از شما انتظار دارد.

سیمونا بیلس ، ژیمناست ، پس از خروج از فینال المپیک 2020 توکیو ، به ESPN گفت: “ما همچنین باید بر خودمان تمرکز کنیم ، زیرا در پایان روز ما نیز یک انسان هستیم.” “بنابراین ما باید از ذهن و بدن خود محافظت کنیم ، نه اینکه فقط بیرون برویم و آنچه را که جهان از ما می خواهد انجام دهیم.”

نقل قول و تصمیم بیلز توجه زیادی را به خود جلب کرده است زیرا نه تنها سلامت روانی در تاریخ ورزشکاران مهم بوده است ، بلکه راشل رایت ، LMFT ، درمانگر جنسیت ، رابطه و سلامت روان ، می گوید ایده تمرکز بر روی خود است. تحت فشار جامعه برای چندین دهه وجود داشته است. او می گوید: “در سال 1955 ، دکتر آلبرت الیس گفت که” نیاز “یک باور غیرمنطقی است که می تواند علائم جدی ایجاد کند.” رایت توضیح می دهد: “سیمونا بیش از آنچه می داند با این نقل قول حق دارد.” “وقتی در دنیایی از نیازها کار می کنیم ، برای غریزه ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. ما باید به همان شکل به داخل نگاه کنیم ، اگر نه بیشتر از آنچه ما به دنبال راهنمایی هستیم. “

تمرکز بر افکار خود و شناخت بهتر خود می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که رفاه ذهنی شما را در اولویت قرار می دهند ، کمک کند.

درس 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

زن در جلسه درمان

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه داستانهای اینستاگرام نوشت: “یک یادآوری دوستانه برای هرکسی که باید این را بشنود: درمان هرگز چیزی نیست که از آن شرمنده باشید.” همه می توانند از مراجعه به درمانگر سود ببرند. مهم نیست چند ساله یا “مغرور” هستید. “

ثانیه رایت او می گوید: “به معنای واقعی کلمه همه می توانند سود ببرند.” “من یک درمانگر هستم و عاشق رفتن به درمان هستم. او در مورد خود بیشتر می آموزد ، افسردگی و اضطراب را کنترل می کند ، به رشد خود ادامه می دهد و می دانم که کسی را دارم که در صورت نیاز با من تماس می گیرد. ”

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما نمی تواند از حقیقت دورتر باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد: “بهترین زمان برای رفتن به درمان زمانی است که هیچ بحرانی وجود نداشته باشد تا بتوانید واقعاً با درمانگر خود رابطه ایجاد کنید. وقتی / اگر اتفاق دیگری بیفتد ، می دانید که فضای امنی برای رسیدگی به هر چیزی که نیاز دارید دارید. “

درس 3: شما افکار خودتان نیستید.

کریستن بل بازیگر زن در مقاله ای برای سال 2016 نوشت: “برای من افسردگی غم نیست.” مجله TIMEبه “روز بدی نیست و ما به آغوش نیاز داریم. این یک احساس کامل و کامل از انزوا و تنهایی به من داد. خستگی او همه گیر بود و تخته ذهنی من را خاموش کرد. احساس می کردم بی اهمیت هستم ، انگار او نمی تواند چیزی به من پیشنهاد دهد ، انگار من شکست خورده ام. اکنون ، با درخواست کمک ، می بینم که این افکار ، البته ، نمی تواند اشتباه تر باشد. برای من مهم است که در این مورد صادق باشم تا افراد در این شرایط بفهمند که چه کسانی هستند خیر آنها هیچ ارزشی ندارند و چیزی برای ارائه دارند. همه ما این کار را می کنیم. ”

رایت نمی تواند بر اهمیت بیل تأکید کند. او توضیح می دهد: “وقتی از افسردگی بالینی یا اضطراب رنج می بریم ، یکی دو روز سختی نداریم ، ذهن ما به معنای واقعی کلمه از تعادل خارج می شود ، که می تواند افکار ناراحت کننده و گاهی دردناک و خطرناکی را ایجاد کند.” اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از یک اختلال روانی است ، ممکن است تصور کنیم که آنها واقعی هستند و شروع به فعالیت در جهان می کنند. “

با یادگیری تعیین اینکه کدام افکار به شما خدمت نمی کنند یا واقعاً “شما” نیستند ، می توانید این تفکر را بشکنید. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به تعیین آنچه در حال رخ دادن است کمک می کند و گفتگوی درمانی فعلی می تواند به درمان الگوهای تفکر منفی کمک کند. “در واقع می تواند مغز را تغییر داده و مسیرهای عصبی جدیدی را برای افکار سالم و دقیق ایجاد کند.”

درس 4: به خودتان اجازه دهید همه چیز را احساس کند.

زن در یک دفتر خاطرات می نویسد و یک لیوان قهوه کنار پنجره اش می آموزد که چگونه به تعادل بین کار و زندگی شخصی برسد.

لیزو ، موسیقیدان در سال 2019 در اینستاگرام گفت: “من در دو سال گذشته از غم بسیار سازنده استفاده کردم.” – پس از کار بر روی صداقت احساسی ، از غم به عنوان ابزاری برای قدردانی استفاده کردم. این ساده است ، و من از اینکه می توانم این احساسات را احساس کنم ، سپاسگزارم ، زیرا می دانم که به دلیل ناراحتی می توانم شادی را احساس کنم. “

رایت از این ایده حمایت می کند و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم به طور انتخابی احساسات را مهار کنیم. او توضیح می دهد: “اگر احساسات دردناک تر یا سنگین تر را خاموش کنیم ، آنهایی را که مزه و طعم آنها را به عنوان لذت ، شادی و خوشبختی به دنبال داریم ، خاموش می کنیم.” “لیزو توضیح می دهد که می تواند احساس شکرگزاری بیشتری داشته باشد زیرا توانایی خود را در احساس این دوره افزایش داده است. با احساس ناراحتی ، بیشترین احساس را دارد.

یافتن یک راه سازنده برای کمک به شما در هدایت احساسات می تواند به شما کمک کند ، خواه نگه داشتن دفتر خاطرات ، نقاشی ، ورزش کردن یا راههای مثبت دیگر.

درس 5: از گفتگو در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو گفت قطع كردن در سال 2017 ، “توصیه ای که من به کسی می دهم که بی سر و صدا تلاش می کند این است که شما نیازی به این گونه زندگی کردن ندارید.” لواتو ، که آشکارا در مورد مبارزه خود با سلامت روان صحبت کرد ، گفت: “لازم نیست در سکوت بجنگید. نمی شود سکوت کرد. شما می توانید با سلامت روانی خود در حالی که با کسی در مورد آن صحبت می کنید ، به خوبی زندگی کنید ، زیرا بسیار مهم است که تجربه خود را با افراد به اشتراک بگذارید تا از کمک مورد نیاز خود برخوردار شوید. “

رایت موافق است که اظهارات می توانند جهان را برای سلامت روان شما تغییر دهند. به گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال نوعی بیماری روانی را تجربه می کند ، “ما فکر می کنیم ما تنها کسانی هستیم که رنج را تجربه کرده ایم.” این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری را ایجاد می کند.

رایت می گوید: “با این حال ، هنگامی که ما مبارزه خود را به اشتراک می گذاریم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم از ما دفاع کنند و به دیگران نشان می دهیم که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس 6: نه گفتن اشکالی ندارد.

خوب ، قبلاً آن را شنیده اید ، اما آیا از خود مادر هیولا قانع کننده تر به نظر نمی رسد؟

لیدی گاگا در اجلاس انقلاب در سال 2015 گفت: “من شروع کردم به گفتن” نه “.” “من این کار را نمی کنم.” “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من این عکس را نمی گیرم ، به این رویداد نمی روم ، روی آن نمی ایستم زیرا این چیزی نیست که من برای آن ایستاده ام.” و به آرامی اما مطمئناً به خاطر آوردم که کیستم. سپس به خانه می روید ، به آینه نگاه می کنید و می گویید: “بله. میتونم باهاش ​​بخوابم شما هر شب. چون این شخص ، من او را می شناسم. ”

به گفته رایت ، یک فرد عادی بودن ، که مردم آن را دوست دارند ، راه درستی برای از دست دادن خود در کسی (یا چیز دیگری) است. او می گوید: “وقتی به طور واضح” بله “یا” نه “می گوییم ، به خود و مرزها ، حدود و ترجیحات خود احترام می گذاریم.

طبق نظرسنجی انجام شده توسط Really ، تعیین مرزها همچنین می تواند به شما در جلوگیری از فرسودگی شغلی کمک کند ، که در حال افزایش است.

درس 7: جدایی به معنی شکست نیست.

در درخواست تجدید نظر به مردم در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر زن دو درس مهم برای ما گذاشت. اول ، سلامت روحی و جسمی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش متوجه شدم که مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را به طرق مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من دریافتم که اضطراب ، حملات وحشت زدگی و افسردگی می توانند عوارض جانبی لوپوس باشند که می تواند مشکلات خود را ایجاد کند. “

و همچنین اینکه سرعت حرکت را خوب نمی دانید ، می گوئید: “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و خوشبختی خود تمرکز کنم و تصمیم گرفتم که بهترین راه پیش رو ، استراحت است.”

رایت می گوید شهامت بیان این موضع بسیار بزرگ است ، اما بسیار ضروری است. “جامعه ما وجود دارد بنابراین عملکرد محور ، این باید یک بحث باشد. استراحت به اندازه قسمتی که در آن هستید اهمیت دارد در حال انجامبه همانطور که ارتباط از مکالمه و گوش دادن تشکیل می شود ، وجود به عنوان یک انسان شامل کارهایی است که شما انجام می دهید و اتفاق می افتید. ” “به هر حال ، ما یک انسان هستیم موجودات، نه مرد رفتار – اخلاقبه ”

درس 8: دوستان خود را بررسی کنید.

تماس تصویری مرد با زن

اکنون بدنام است نیویورک تایمز مگان مارکل که منتشر شد ، از همه ما خواست “متعهد شویم که از دیگران بپرسیم” آیا شما خوب هستید؟ »

او نوشت: “مهم نیست که چقدر موافق باشیم ، مهم نیست که چقدر از نظر جسمی با هم فاصله داریم ، حقیقت این است که ما به دلیل همه چیزهایی که در این سال به صورت فردی و جمعی تجربه کرده ایم ، مثل همیشه به هم متصل شده ایم.”

تمرین کنید که از حال دیگران چگونه بپرسید در واقع انجام این کار هم اکنون و هم به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد بهزیستی ذهنی و احساسی در محل کار یا با دوستان و خانواده مفید است. حتی ظاهراً قوی ترین افرادی که می شناسید ممکن است گاهی به شانه ای برای تکیه نیاز داشته باشند.

رایت با اشاره به اینکه چرا ماندن در ارتباط بسیار مهم است ، گفت: “انسانها حیوانات گنده ای هستند و ما از نظر روانی از این ذهنیت خارج نشده ایم.” “بیماری های روانی ، مانند اضطراب و افسردگی ، در میان سایر موارد ، نشانه ای از انزوا و تنهایی است. هنگامی که با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، به احتمال زیاد به روز خواهیم بود و حمایت خود را ادامه می دهیم. “



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *